AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Hei dere! Har en liten hund som er vant med å være alene når matmor er på jobb, men dette er alltid på dagen! Hvis jeg skal andre ting utenom jobb, enten det er i helger eller på ukedager får jeg alltid noen til å være med henne, sånn at jeg vet at hun har det bra og jeg kan ha det greit med god samvittighet! Det virker ikke som hun har noen problemer med å være alene, men i dag lurte en venninne jeg ikke har sett på år og dag om jeg ville bli med ut en liten tur. Jeg vil jo gjerne, men ingen kan passe hunden i dag. Drar jeg ut kommer jeg til å dra herfra i 21 tiden og komme hjem i 2-3 tiden. Altså rundt 5-6 timer. Hvis jeg gjør de samme rutinene som jeg gjør før jobb, tror dere det vil gå greit for henne? Med tanke på at det er på kvelden! Anonymous poster hash: 3b801...c55
Gjest Funky Punk Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Ikke menneskeliggjør hunden din så voldsomt. Luft hunden godt før du drar ut og en liten luftetur når du kommer hjem. Mer enn det trenger du ikke tenke på
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Så lenge hunden ikke var alene fra morgenen til kl 18 i tillegg synes jeg det høres helt OK ut. Anonymous poster hash: f076d...eb1
secret92 Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 (endret) ... Endret 22. juni 2013 av secret92
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 syns ikke det er slemt eller noe på noen måte jeg hvis du vil så kan du jo fryse ned en kong (hvis du har det) med leverpostei eller noe som tar tankene hennes over på noe annet en stund. eller du kan rett og slett få en nabo eller noe til å stikke innom en gang i løpet av kvelden hun klarer seg nok heeeelt fint uten alt dette å men veit sjøl hva slags samvittighet man får av å være borte "for lenge" fra dyrene sine gjør det du føler er riktig. men gi deg selv en kveld på byen
Gjest nicola Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hei dere! Har en liten hund som er vant med å være alene når matmor er på jobb, men dette er alltid på dagen! Hvis jeg skal andre ting utenom jobb, enten det er i helger eller på ukedager får jeg alltid noen til å være med henne, sånn at jeg vet at hun har det bra og jeg kan ha det greit med god samvittighet! Det virker ikke som hun har noen problemer med å være alene, men i dag lurte en venninne jeg ikke har sett på år og dag om jeg ville bli med ut en liten tur. Jeg vil jo gjerne, men ingen kan passe hunden i dag. Drar jeg ut kommer jeg til å dra herfra i 21 tiden og komme hjem i 2-3 tiden. Altså rundt 5-6 timer. Hvis jeg gjør de samme rutinene som jeg gjør før jobb, tror dere det vil gå greit for henne? Med tanke på at det er på kvelden! Anonymous poster hash: 3b801...c55 Selfølgelig. Men kommer jo an på hva din er vant med?? Vår hund er vant med å være alene og har hele huset å boltre seg i (Hun er veldig veloppdratt ) Vi kan godt dra på fest å komme hjem på natta. Det er helt naturlig for henne. Endret 22. juni 2013 av nicola
Gjest nicola Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 syns ikke det er slemt eller noe på noen måte jeg hvis du vil så kan du jo fryse ned en kong (hvis du har det) med leverpostei eller noe som tar tankene hennes over på noe annet en stund. eller du kan rett og slett få en nabo eller noe til å stikke innom en gang i løpet av kvelden hun klarer seg nok heeeelt fint uten alt dette å men veit sjøl hva slags samvittighet man får av å være borte "for lenge" fra dyrene sine gjør det du føler er riktig. men gi deg selv en kveld på byen Hva er en kong?
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 http://www.ipet.no/product.html/hundeleke-kong-original-rod?category_id=33 der, de er helt GENIALE!!! å de er av giftfritt gummi og er veldig seige så de blir ikke så lett ødelagt
Gjest nicola Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 http://www.ipet.no/product.html/hundeleke-kong-original-rod?category_id=33 der, de er helt GENIALE!!! å de er av giftfritt gummi og er veldig seige så de blir ikke så lett ødelagt Ååå tusen takk Skal se om jeg finner en lik på ebay...Sansynligvis billigere og med fri frakt
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Ååå tusen takk Skal se om jeg finner en lik på ebay...Sansynligvis billigere og med fri frakt ja vil tro det finnes i alle størelser. den mest robuste er svart, for de som har store hunder med veldig kraftig munn helt til en bitteliten som jeg har brukt til katt alle hundeeiere burde ha en sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå