AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Del Skrevet 22. juni 2013 Hei! Har noe Pierre Robert tøy jeg skal selge, som nesten er ubrukt, men vet ikke originalprisen, for det er utsolgt hos butikken min. Noen som vet prisen på denne; http://www.pierrerobert.no/Kolleksjoner/Sport-Collection/T-shirt-dame og denne: http://www.pierrerobert.no/Kolleksjoner/Wool-Collection/Long-Sleeve-Top ? Takk for svar Anonymous poster hash: 6091d...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 23. juni 2013 #2 Del Skrevet 23. juni 2013 Den langermede betalte jeg 250 for tidligere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Del Skrevet 23. juni 2013 Den kortermede så jeg på salg til 99 på kiwi i går. Anonymous poster hash: cb528...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 23. juni 2013 #4 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei! Har noe Pierre Robert tøy jeg skal selge, som nesten er ubrukt, men vet ikke originalprisen, for det er utsolgt hos butikken mi og denne: http://www.pierrerobert.no/Kolleksjoner/Wool-Collection/Long-Sleeve-Top Anonymous poster hash: 6091d...a82 Den betalte jeg 99 kr for på salg for ett par mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 23. juni 2013 #5 Del Skrevet 23. juni 2013 Tviler på at du får solgt en BRUKT sportstrøye altså, som i tillegg er ganske billig i utg.punktet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Del Skrevet 23. juni 2013 Tviler på at du får solgt en BRUKT sportstrøye altså, som i tillegg er ganske billig i utg.punktet.. Den er kun prøvd på. Den passet ikke. Anonymous poster hash: 6091d...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #7 Del Skrevet 28. juni 2013 ca 79 - 99 ,- Anonymous poster hash: 8e261...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 28. juni 2013 #8 Del Skrevet 28. juni 2013 Den er kun prøvd på. ;)Den passet ikke. Anonymous poster hash: 6091d...a82 Likevel. Ville du kjøpt det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 30. juni 2013 #9 Del Skrevet 30. juni 2013 Litt smålig å selge klær som såvidt kostet noe fra før av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #10 Del Skrevet 30. juni 2013 Smålig faktisk. Er det bedre at jeg kaster det? Dette var jo virkelig noe å få pepper for.. LOL. For en gjeng dere er. Alltid noe å plukke på. Anonymous poster hash: 6091d...a82 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #11 Del Skrevet 30. juni 2013 Ett sted må jo de kjærringene få utløp for heksinga si. Da er det vel bedre at det kommer ut på nett enn hjemme, men for noen (de fleste?) kommer det sikkert begge steder Anonymous poster hash: e9357...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Del Skrevet 1. juli 2013 Ett sted må jo de kjærringene få utløp for heksinga si. Da er det vel bedre at det kommer ut på nett enn hjemme, men for noen (de fleste?) kommer det sikkert begge steder Anonymous poster hash: e9357...3de Ser ikke verre ut Skulle tro det var andre tråder de kunne hekse mer i enn en tråd om klær som er til salgs. Hadde vel fått kjeft om jeg sa at jeg skulle kaste dem også. Anonymous poster hash: 6091d...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 1. juli 2013 #13 Del Skrevet 1. juli 2013 Ser ikke verre ut Skulle tro det var andre tråder de kunne hekse mer i enn en tråd om klær som er til salgs. Hadde vel fått kjeft om jeg sa at jeg skulle kaste dem også. Anonymous poster hash: 6091d...a82 Hørt om mellomtingen? Å gi dem bort? Donere dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå