Gå til innhold

Toriske linser, anbefalninger og råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, i 2 år nå har jeg brukt vanlige dagslinser i stedet for toriske linser som jeg bør bruke, men dessverre så jeg har veldig dårlig erfaring med disse.

De er vonde å ha på, tykke, det vises godt på øynene, de svir, og ikke minst så er de dyre.

Jeg har brukt PureVision og Air Optix.

Lurer på om noen har andre anbefalinger til gode linser som ikke føles for tykke og ubehagelig å ha på?

Anonymous poster hash: 115b3...6f4
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke vanlige dagslinser har du brukt og er fornøyd med? Vet du hvilken styrke du har? Hva var det med de toriske som var problemet, og hvor lenge prøvde du de?

Dette er så forskjellig og individuelt, både fra person til person og de forskjellige linsetypene, så det beste er egentlig å finne frem til det merket som passer deg best sammen med en linsetilpasser. Da tas det hensyn til styrker, størrelse og krumning - som alle kan ha stor betydning.

Anonymous poster hash: f5f5b...074

Skrevet

Jeg hadde kjempegod erfaring med Dailies Toric den gangen jeg brukte toriske linser. De var fantastisk behagelige å ha på, og den dag i dag savner jeg dem, selv om jeg har operert hornhinnene og ikke trenger toriske linser lenger.

Bruker nå Dailies Aqua Comfort, og selv om de er behagelige, kan de ikke sammenlignes med Toric.

Skrevet

Jeg har Dailies Toric. Jeg bruker kun linser innimellom, men jeg er svært fornøyd med disse. Prøvde toriske månedslinser for mange år siden og de var ubehagelige. Disse er tynne, myke og svært lite synlige på øyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...