Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Kjæresten min tenner på tynne, definerte jenter med små pupper. Jeg er slank, men er ca. 10 kg fra å kunne kalles tynn. Jeg er skikkelig utrent. Og puppene min er C-cup. Hvorfor tenker jeg hele tiden; skulle ønske jeg hadde den typen kropp han tenner mest på? Han tenner jo på min også, ivertfall i naken tilstand; men jeg vil ha kroppen som han synes er "WOW".------ Skammer meg over å ha latt meg påvirke av han på dette. Har ikke dårlig selvtillit på noen andre områder.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Da hadde jeg begynt å trene hadde jeg vært deg, ikke for HANS skyld men for din egen!! Flott for helsa, flott for selvtilliten...og er det ikke fantastisk å føle seg deilig!!??
Gjest Hillary utlogget Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Nåja, greit å begynne og trene, MEN - hva med å jobbe litt med selvbildet?? Roten av følelsen ligger jo i hvordan man oppfatter seg selv ikke i kroppen. Hvorfor skal kjæresten få definere hvordan du skal føle deg? Hvorfor skal MTV??? Er du et menneske eller en funksjon? :cry: Det er mulig man kan få bedre selvbildet gjennom trening i det øyeblikket man blir tynnere, men selvbildet vil da være knyttet til den nye slankheten. I det øyeblikket man skulle legge på seg igjen, kjæresten dumper en, en blir gravid, føder barn og får hengepupper så vil nederlaget være der igjen. Jeg vet om slike jenter. Det skremmende er at de egentlig aldri blir ordentelig fornøyde med egen kropp. Ikke alle er i faresonen for spiseforstyrrelser, men flere... Trim gjerne, men ikke fordi du skal se ut som en 22 år gammel popstjerne med operert kropp!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Kjæresten min tenner på tynne, definerte jenter med små pupper. Jeg er slank, men er ca. 10 kg fra å kunne kalles tynn. Jeg er skikkelig utrent. Og puppene min er C-cup. Hvorfor tenker jeg hele tiden; skulle ønske jeg hadde den typen kropp han tenner mest på? Han tenner jo på min også, ivertfall i naken tilstand; men jeg vil ha kroppen som han synes er "WOW".------ Skammer meg over å ha latt meg påvirke av han på dette. Har ikke dårlig selvtillit på noen andre områder. Har han sagt at han tenner på sånne kropper rett ut til deg? Det synes jeg i såfall er fy-fy :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Sorry . men da hadde jeg rett og slett droppet ham. Er han ikke fornøyd kan han ryke og reise
Wayah Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Tror kroppsbildet er et sårt punkt for mange av oss. Ikke slank deg for hans skyld, det er det beste rådet fra alle eksperter. Den eneste du kan slanke deg for er deg selv, om du vil det da... Tror helten min skulle fått store problemer om han ba meg slanke meg, han kunne ende opp med en støvlespiss opp hekken. :-? Du sier selv at du er slank, høres ut som du er rimelig fornøyd da? Vi kan ikke alle se ut som Britney heller! Trim er uansett sunt... Selvfølgelig tenker du at du skulle ønske du hadde den kroppen, spesielt hvis det er dét han helst vil ha. En vil jo tilfredsstille helten sin! Dessuten er det alltid redselen for at han skal finne noen andre som har den kroppen. Hvis så skjer, er han ikke verdt å sørge over, selv om det er sårende i øyeblikket. I så fall finner du noen andre, bedre
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 Har han fortalt deg at han tenner på tynne jenter med små pupper?? Da syns jeg han høres teit ut. En kjæreste sier ikke at han helst tenner på en type kropp -til sin kjæreste som har en annen type kropp! Klart han tenner på deg, hvorfor er han ellers sammen med deg!
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Det er jo forskjell mellom fantasi og virkelighet, da. Har vi ikke alle en "drømmekropp" som vi tenner på? Har kjæresten denne kroppen? Og hvis han/hun ikke har det, tenner vi mindre på kjæresten da? Jeg tror ikke det. Nettopp fordi kjæresten er helt unik og mye mer en en kropp. :D
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Enig med Green Sky her. Selv om kjæresten din, Gjest, sier at han tenner på en sånn og sånn kropp, så betyr jo ikke det at han ikke tenner på deg! :D
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Min eks-samboer sa det samme til meg: "jeg liker tynne jenter!"Det sa han flere ganger.. Selv var jeg slank, men ikke tynn...og etter at han sa det fikk jeg verre selvtillit og prøvde å slanke meg. Nå i ettertid synes jeg han var umoden som kunne si noe sånt!
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Min eks-samboer sa det samme til meg: "jeg liker tynne jenter!"Det sa han flere ganger.. Nå i ettertid synes jeg han var umoden som kunne si noe sånt! Er igrunnen enig i det også...
Ann Forup Skrevet 15. april 2004 #12 Skrevet 15. april 2004 jeg synes ikke du skal tage det så ille op han kan helt klart li dig, ellers ville han jo nok ikke være sammen med dig, men vi har alle et eller andet som tænder os for mig er det lidt ruffe typer som bikers har aldrig været sammen med en men tænder mig helt vildt, det ved min samboer og jeg elsker ham da ikke minder fordi jeg tænder på en biker, han har da også sine typer som han tænder på og selvom jeg ved det og er lagt fra det ideal så hænger jeg mig da ikke op i det, jeg ved han elsker mig og at vi har det fint sammen og det holder for mig, kunne faktisk komme med en lidt sjov historie vi var akkurat komme ud fra ultralyd på ahus og været inde og set på vores første barne samme og var så lykkelige alle sammen da vi kom til udgangs døren da kom ind en super flot negerkvinde og hun var bare så flot, min kære samboer havede næste smækket døren i ansigtet på mig for han havede næste snoet hovede afled for at se efter hende, jeg lo og sagde du skal være glad for at jeg ikke er af den sjalu type for da havede du været singel igen :-) han træk på smile båndet og kunne jo godt se det selv at det så lidt dumt ud, men må indrømme at havede det været en over lækker mand da havede jeg da gjort det samme selv. Mit råd til dig Få din selvtillid op at stå, jeg tror at din kæreste har fortalt dig det fordi han er glad i dig og føler han kan fortælle dig alt, så se på det som god ting og ikke noget negativt.
Suzy Skrevet 15. april 2004 #13 Skrevet 15. april 2004 Jeg syns, som Ann F, at du ikke skal ta dette så tungt. Vi tenner alle på en spesiell type kropp, eller et spesielt type utseeende - isolert sett - men dette trenger da ikke være det samme som kjæresten..? For eksempel så elsker jeg Mannen min over alt på jord og syns han er verdens deiligste, MEN han er to meter høy og tynn og ikke trent i det hele tatt - og jeg har en greie for små (1,75 m) veltrente og senete menn. Temmelig langt unna ham, men jeg har da aldri sett for meg at han skal bli kort og begynne et intenst treningsprogram for det! Trener du så gjør det for eget velvære - og ta gjeren en prat med kjæresten sin for å spørre om han mener at du skal forandre deg for hans skyld (og mener han det - Dump tullingen!) - det tviler jeg på at han mener
Gjest Mannen Skrevet 15. april 2004 #14 Skrevet 15. april 2004 Det er en del ting som sjelden slår feil i forhold til dere jenter. Om dere spør om ting vil dere ofte ha det svaret dere ønsker, ikke nødvendigvis sannheten. - Har jeg lagt på meg? - Nei, selvfølgelig ikke, kjære. Hadde jeg spurt kjæresten min om hvordan drømmekroppen ser ut, hadde jeg tatt høyde for at den ikke nødvendigvis ser ut som min. Og reaksjonene som følger av at kjæresten er ærlig går fra det det ekstreme(dump han) til det mindre ekstreme(han er umoden). MEdmindre kjæresten din bevisst går inn for å tråkke på deg ved å rakke ned på kroppen din og fremheve andres kropper som finere, synes jeg ikke du har noen grunn til å kritisere han. Du sier jo selv at han tenner på deg. Om man ikke klarer å takle sannheten bør man heller ikke spørre om den.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #15 Skrevet 15. april 2004 Det er en del ting som sjelden slår feil i forhold til dere jenter. Om dere spør om ting vil dere ofte ha det svaret dere ønsker, ikke nødvendigvis sannheten. - Har jeg lagt på meg? - Nei, selvfølgelig ikke, kjære. Hadde jeg spurt kjæresten min om hvordan drømmekroppen ser ut, hadde jeg tatt høyde for at den ikke nødvendigvis ser ut som min. Og reaksjonene som følger av at kjæresten er ærlig går fra det det ekstreme(dump han) til det mindre ekstreme(han er umoden). MEdmindre kjæresten din bevisst går inn for å tråkke på deg ved å rakke ned på kroppen din og fremheve andres kropper som finere, synes jeg ikke du har noen grunn til å kritisere han. Du sier jo selv at han tenner på deg. Om man ikke klarer å takle sannheten bør man heller ikke spørre om den. Kloke mannen :-)
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2004 #16 Skrevet 15. april 2004 Må le litt også, spesielt av "mannen". Gutter er av og til smertefullt ærlige. Jeg og eks pratet om "drømmemann" og "drømmekvinne", da jeg skulle beskrive min drømmemann beskrev jeg selvsagt eks til detalj. Mens han la ut om, mørke, B-cup damer med vaskebrettmage. Dette hadde nemlig han og bestekompisen bestemt at var drømmedama, så da var det sånn...Høy og langt hår var det eneste som stemte på meg. Resten av forholdet var han veldig opptatt av at jeg ikke så bra nok ut, og det gjorde utrolig mye med meg og selvbildet mitt. Hvis Kjæresten din er på det nivået, er det fare på ferde, men hvis det er mer sånn som Suz sier at han har en type kropp som er hans "tenne på kropp", så må du bare droppe og tenke på det. Tenner han på deg, elsker deg og vil ha deg, så er ikke det han nevnte noe å bry seg om! Nemlig... Dessuten (ivrig nå...) tror vi jenter ofte mer enn vi hører. Fordi jeg har de største puppene min nåværende har sett, var jeg lenge overbevist om at han egentlig ikke likte store pupper, men ville ha sånne små hoppbakker som passer i et champagneglass... Men det var i hodet mitt, noe jeg skjønner mer og mer... Etter noen dager borte fra hverandre har han en tendens til å rive av meg klærne mens han henrykt mumler "puppene puppene puppene"
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #17 Skrevet 15. april 2004 Etter noen dager borte fra hverandre har han en tendens til å rive av meg klærne mens han henrykt mumler "puppene puppene puppene" Nå har jeg et herlig boilde i hodet
Gjest glamourgirl Skrevet 15. april 2004 #18 Skrevet 15. april 2004 Nå har jeg et herlig boilde i hodet Jeg også! Det er så utrolig flott og føle seg så begjæret... *sukker og tenker med stjerner i øynene*
Suzy Skrevet 15. april 2004 #19 Skrevet 15. april 2004 Jeg også! Det er så utrolig flott og føle seg så begjæret... *sukker og tenker med stjerner i øynene* Been there... ..og ja det ER herlig!
Gjest Madam Felle Skrevet 15. april 2004 #20 Skrevet 15. april 2004 Jeg hadde aldri diskutert med min kjære hvilke kropper han tenner på, for det holder at jeg vet han tenner på min. Behøver ikke legge opp til bråk heller, og skulle han komme med en eller annen flåsete kommentar om hva han tenner på, og det ikke skulle stemme overens med min kropp, så hadde jeg blitt forbanna. Fatter og begriper ikke hvorfor enkelte mennesker ikke klarer å vise litt mer takt og tone. Greit nok at enkelte liker å snakke om slikt, men heldigivs er det et emne ingen av oss berører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå