Gå til innhold

Hjelp, brudgommen kommer til å mislike brudekjolen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg i november, og kjøpte i april brudekjole, men nå viser det seg at brudgommen ikke kommer til å like kjolen jeg har kjøpt. Det gikk opp for meg i går, da han satt og kikket litt i noen bryllupsmagasiner og begynte å gi uttrykk for hva han liker og ikke liker av kjoler. Han har aldri gjort dette før, men han vet ikke at jeg alt har kjøpt kjole, og han tror derfor at min forlover og jeg skal se på kjoler til uken, siden hun kommer på besøk fra Stockholm et par dager.

Kjolen jeg har kjøpt er Petra fra Jenny Packham, kanskje ikke en helt klassisk brudekjole, men jeg falt helt for den da jeg prøvde den. Det var definitivt den kjolen som satt penest på meg av dem jeg prøvde den. Det brudgommen ikke kommer til å like med denne kjolen er utringingen, - den er altfor utringet etter hans smak! Hva synes dere jeg bør gjøre? Kjøpe ny brudekjole og prøve å selge den jeg alt har kjøpt? Eller satse på at brudgommen mot alle odds kommer til å like kjolen, evt. Ikke bry meg om at han misliker den.

Anonymous poster hash: 2a2e1...66b

Anonymous poster hash: 9a035...65c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Googlet kjolen, og synes ikk den var utringet. Så sant man ikke har push-up så puppene stikker ut av utringingen. Men samme hva jeg synes, hvis mannen din ikke liker det. Han har etter hva jeg har forstått ikke sett akkurat den du har kjøpt?

Jeg synes du skal gå i den du har kjøpt, da det er en kjole DU liker og synes sitter pent på deg osv. Det er jo veldig anderledes å se en kjole på et bilde og å se den på sin elskede! Tror han kommer til å like den.

Anonymous poster hash: 4cab2...dab
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Kan du legge ut et bilde av denne kjolen? Da er det lettere å si hva vi tenker om den.

AnonymBruker
Skrevet

Googlet kjolen, nydelig kjole! Den var jo ikke vulgært utrginget, ganske mye stoff i utringingen ser det ut som, og som hun over påpekte, bare ikke bruk push-up. Han vil sikkert synes det er noe helt annet når han ser DEG i en kjole som du kler! :)

Anonymous poster hash: 5c236...016
  • Liker 1
Skrevet

Ikke bry deg om hva han sier han liker på bilder, for han vet ikke hvordan de kjolene ser ut på deg. Må nesten se kjolen på først. Mange forelsker seg i kjoler på nettet, og blir skuffet når de får dem på seg. Gå for den du har valgt, hvis du føler deg nydelig i den kommer det til å stråle ut og han kommer til å digge kjolen:-)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok vist han kjolen, eller diskutert utseendet med han, dersom du virkelig trur at det betyr en del for han.

Her var mannen med på et-par prøvinger, og jeg sendte han bilder løpende. Og jeg var like involvert i hans antrekk. For oss var det viktig å føle oss fine sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Googlet kjolen, og synes ikk den var utringet. Så sant man ikke har push-up så puppene stikker ut av utringingen. Men samme hva jeg synes, hvis mannen din ikke liker det. Han har etter hva jeg har forstått ikke sett akkurat den du har kjøpt?

Jeg synes du skal gå i den du har kjøpt, da det er en kjole DU liker og synes sitter pent på deg osv. Det er jo veldig anderledes å se en kjole på et bilde og å se den på sin elskede! Tror han kommer til å like den.

Anonymous poster hash: 4cab2...dab

Nei han har ikke sett kjolen, som nevnt vet han ikke at jeg alt har kjøpt kjole.

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke han vil bry seg så mye om det jeg. Du ser nok flott ut uansett for hans øyner. :)

Anonymous poster hash: cf3e1...ee3
Skrevet

Dette var en flott kjole, enkelt, raffinert snitt. Hvis du skal gifte deg i en kirke, ville jeg anbefale å ha en bolero eller et sjal over skuldrene.

Enig i at det er lurt å ha noe som dekker skuldrene, så jeg har derfor kjøpt en kort jakke/bolero som passer til.

AnonymBruker
Skrevet

Ess drit i det, han kommer til å synes du er nydelig uansett. Ikke stress med dette, når han ser deg i brudekjolen kommer han til å glemme alt han sa om det.

Anonymous poster hash: 73a0c...d4b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser dette med utringede brudekjoler - men den du har linket til dekker jo brystene fullt, med mindre du har ganske store bryster.

En vanlig kjole som ikke er typisk utringet viser fort mer bryst(grunnet korsett) enn den gjør - men det kan jo hende han mener selve snittet eller noe.

Uansett var den jo nydelig og veldig smakfull - og minner ingenting om typiske utringede "sexy" brudekjoler som jeg personlig kan synes er litt harry.

Jeg hadde aldri i verden byttet en kjole som er såpass "passende" og flott. Det er jo ingenting ved den som er ekstravagant, "superpersonlig" eller trendy. Den er jo svært smakfull, også for de som måtte være bittelitt mer konservative i smaken.

Hadde det vært en skikkelig prinsessekjole, superlangt slep, kjempehøy splitt, oversexy eller bløtkakeopplegg så skjønner jeg at det kan være av betydning også for brudgommen.

Gjetter på du skal ha en bolero til siden det er november og kaldt, det vil jo variere litt(litt sidespor, men altså.....)

Jeg regner med du liker denne type stil til vanlig, ergo burde det ikke komme som et totalt sjokk for ham.

Anonymous poster hash: d75a8...06b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser dette med utringede brudekjoler - men den du har linket til dekker jo brystene fullt, med mindre du har ganske store bryster.

En vanlig kjole som ikke er typisk utringet viser fort mer bryst(grunnet korsett) enn den gjør - men det kan jo hende han mener selve snittet eller noe.

Uansett var den jo nydelig og veldig smakfull - og minner ingenting om typiske utringede "sexy" brudekjoler som jeg personlig kan synes er litt harry.

Jeg hadde aldri i verden byttet en kjole som er såpass "passende" og flott. Det er jo ingenting ved den som er ekstravagant, "superpersonlig" eller trendy. Den er jo svært smakfull, også for de som måtte være bittelitt mer konservative i smaken.

Hadde det vært en skikkelig prinsessekjole, superlangt slep, kjempehøy splitt, oversexy eller bløtkakeopplegg så skjønner jeg at det kan være av betydning også for brudgommen.

Gjetter på du skal ha en bolero til siden det er november og kaldt, det vil jo variere litt(litt sidespor, men altså.....)

Jeg regner med du liker denne type stil til vanlig, ergo burde det ikke komme som et totalt sjokk for ham.

Anonymous poster hash: d75a8...06b

Jeg er ganske liten og spe med normale bryster, så kjolen dekker absolutt det den bør, og som jeg har skrevet i et tidligere innlegge, har jeg også kjøpt en kort jakke/bolero som passer til,

- Vet ikke helt hvilken stil jeg ar til vanlig, men jeg liker vel litt minmalistiske klær.

Skrevet

Hva med å ta den på og vise den til han? Eller vil du at det skal være hemmelig?

• Liker 1
Skrevet

Kjolen var jo kjempenydelig :jepp:

Viser han noe særlig interesse for hvordan du kler deg i hverdagen?

Skrevet

Jeg ville tatt det helt med ro! Min forlovede har sett bilder av alle kjolene jeg har prøvd, og han har også kommentert hvorvidt han likte dem eller ikke. Da han kom til den kjolen jeg hadde kjøpt sa han høyt at "den kjolen likte jeg IKKE". Han visste da selvsagt ikke hvilken av kjolene jeg hadde bestemt meg for.

Jeg tenker heller at mannen har ikke peiling på hva som er flott. Jeg ser smashing ut i kjolen min, og jeg er sikker på at han kommer til å like den når jeg kommer ned kirkegulvet. Det samme kommer din man også til å tenke!

Tenk heller at forloveden din ikke har sett deg i kjolen, og at han ikke vet hvor flott akkurat du er i kjolen du har kjøpt. :sexy:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta den på og vise den til han? Eller vil du at det skal være hemmelig?

Jeg hadde tenkt det skulle være hemmelig, men kanskje jeg burde ha vist et bilde av kjolen til ham. Jeg kan ikke ta den på, den henger hos en kollega av meg som er på ferie og dessuten er den ikke sydd inn og opp så den passer meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen var jo kjempenydelig :jepp:

Viser han noe særlig interesse for hvordan du kler deg i hverdagen?

Føler ikke han viser noe særlig interesse for hvordan jeg går kledd, men han har et par ganger i løpet av de årene vi har vært sammen, kritisert enkelt av klesplaggene mine, og så har jeg sluttet å bruke dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok vist han kjolen, eller diskutert utseendet med han, dersom du virkelig trur at det betyr en del for han.

Her var mannen med på et-par prøvinger, og jeg sendte han bilder løpende. Og jeg var like involvert i hans antrekk. For oss var det viktig å føle oss fine sammen.

Jeg burde nok ha involvert ham med i brudekjolekjøpet, men har ikke nevnt noe hva han liker/ikke liker av brudekjoler før nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...