Gå til innhold

Er det viktig at mannen ikke er skallet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svært tiltrekkende kjæreste barberer hodet, da han ikke har rare hårveksten igjen. Uuuh, han er sexy <3

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn på min alder er ikke skalla, så jeg tror det ville tatt en del tilvenning i så fall. Det viktigste er vel å ha en frisyre som bærer det best mulig, som med mye annet :)

Anonymous poster hash: aa41e...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Mista vel alt håret iløpet av en kort tidsperiode mot slutten av 20årene ..det er ikke så enkelt som å si om det med eller uten hår er sexy eller betyr noe...kommer an på hodeformen ..

For min del hadde det mye å si...har mange ganger blitt rejected av den grunn og. Noe som er helt OK. Smak og behag...

Hvorfor menn mister håret er naturen sin måte å gjøre dem mindre attraktive på etter en viss alder, slik at de ikke så lett

skal være utro å ødelegge familien sin, og ikke være der med barna og oppdra dem.

Dum som jeg var så kom jeg aldri så langt til at jeg fikk stifte noe familie og fikk unger før jeg mista håret. Trodde jeg

hadde bedre tid enn det viste seg at jeg hadde.

Så man kan si at for noen menn så er det naturen sin måte å gi dem "utgått på dato" stemplet.

Anonymous poster hash: 11ad7...647
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Mista vel alt håret iløpet av en kort tidsperiode mot slutten av 20årene ..det er ikke så enkelt som å si om det med eller uten hår er sexy eller betyr noe...kommer an på hodeformen ..

For min del hadde det mye å si...har mange ganger blitt rejected av den grunn og. Noe som er helt OK. Smak og behag...

Hvorfor menn mister håret er naturen sin måte å gjøre dem mindre attraktive på etter en viss alder, slik at de ikke så lett

skal være utro å ødelegge familien sin, og ikke være der med barna og oppdra dem.

Dum som jeg var så kom jeg aldri så langt til at jeg fikk stifte noe familie og fikk unger før jeg mista håret. Trodde jeg

hadde bedre tid enn det viste seg at jeg hadde.

Så man kan si at for noen menn så er det naturen sin måte å gi dem "utgått på dato" stemplet.

De kvinnene som har avvist deg, sa de at det var på grunn sv håret, eller er det noe du innbiller deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

De kvinnene som har avvist deg, sa de at det var på grunn sv håret, eller er det noe du innbiller deg selv?

Hvorfor skulle jeg ? ..siterer "Skalla menn er ikke helt min stil..."

Eller den at de stryker hånda over hodet mitt og signaliserer "skeptisk" med hånda ..

Det er ca like mange kvinner i denne tråden som signaliserer at det i utgangspunktet er en dealbreaker.

Jeg bryr meg ikke om dette, jeg kunne sagt det samme om vedkommende om f.eks hårfargen.

Men det blir på en annen måte ettersom det er en smal sak å farge håret omigjen så :)

Har man ikke har hår så vokser det plutselig ikke ut mer hår senere. Så de må ta stilling til om de vil akseptere det som en del av min identitet eller ei. Da er det bedre de sier ifra med en gang sånn at jeg slipper å høre at det er der skoen trykker senere.

Det er hun som må forholde seg til en skalla mann evt, og da går jo ikke det i lengden om hun egentlig ikke liker skalla menn. Er jo noe man ikke kan unngå å forholde seg til .Er ganske obvious ..haha.

Jeg har merka at alt var lettere før når jeg hadde manken iorden. Selv om jeg er noen år eldre nå så er jeg fremdeles i like god om ikke bedre form enn da jeg var 25. Samt at jeg selvsagt er mer moden og oppegående nå enn før. Intet annet har spilt inn sånn sett ...egentlig så gir jeg blanke f*** i hva et tilfeldig kvinnfolk mener om jeg har hår eller ei. Jeg ler og går videre ...

Men siden topicet er om det er viktig om mannen ikke er skallet så er svaret definitivt JA i veldig mange tilfeller. Det har jeg naturligvis mye grunnlag og erfaring for å si personlig.

Så kan spekulere i om jeg har truffet på et høyt nok representativt antall kvinner til å kunne si at det er slik det ligger an. Svaret på det er NEI ...da må man sikkert oppi 1000 kvinner gruppert etter alder osv og.

Så kanskje har jeg bare vært uheldig at f.eks 7/10 har ment det om meg til nå. Nå er det nok mange flere enn 10stk ..men du skjønner tegninga.

Gjest Naria
Skrevet

Kjæresten min er godt under 30, men har mistet så mye hår at han må fjerne det som er igjen. Selv før vi ble kjent syntes jeg at han var grisefin!

Gjest Nefertiti.
Skrevet

barbert hode og to-tredagers skjegg er det beste en mann kan ha

AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig overhodet, men måne er totalt turnoff og kan fint gjøre at en mann ser 20 år eldre ut. Hvis min mann får måne, forventer jeg at han raker av seg håret straks og blir skinhead resten av livet.

Måne er så usexy som det går an. Jeg blir kvalm av tanken.

Anonymous poster hash: 4c7a2...3ca
Gjest Summers
Skrevet

Som en mann med en heftig tilbaketrekkende hårlinje, så har jeg overhodet ikke problem på oppmerksomhets-fronten. Det handler om hvordan du bærer det.

Bærer det som Larry David

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...