AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Legger tråden her siden den handler om seksuell tiltrekning Jeg har sett så mange innlegg her om at det er turnoff hvis mannen er skallet, men de innleggene er skrevet av menn det er ikke en dealbreaker for meg og jeg lurer på hva andre damer syns Anonymous poster hash: d4623...4de
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Det er ikke dealbreaker, men jeg foretrekker en god manke med litt lengde på mannen. Anonymous poster hash: c1bb3...9f5
Heisenberg Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Om han er skallet spiller ingen rolle. Det er hele pakka jeg tiltrekkes av, ikke "småting" som hår. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Bryr meg ikke.. Han kan være kjekk og flott, med en god personlighet, selv uten hår på hodet. Anonymous poster hash: 25ea5...ef7 2
Gjest Snyltefluen Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Bryr meg ikke så allverdens om håret hans, nei.
Sweet77 Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Absolutt ikke. Noen ganger kan skallet være ganske rått Og PS. Det er for det meste et lite, men mannlig hylekor som står fast og besluttsomt på at kvinner ikke finner skallete menn attraktive. Noen annen fornuftig forklaring på hvorfor de ikke er populære hos damene kan jo umulig eksistere. 3
Sugerøret Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Min mann er totalt skallet (barberer) og fytti så sexy han er ♥ Ser flere og flere menn som barberer hodet helt,mange av dem har utrolig utstråling 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 De fleste menn mister deler av håret mellom 30 og 50 ett sted. Så dersom det er en dealbreaker kommer man sannsynligvis til å dø ensom. Kjæresten min har fortsatt hår, men han kler godt å være skallet også, så det er null problem. Anonymous poster hash: 33f19...f5d
Miss Debbie Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 menn som er skallet er sexy! jeg elsker det! 1
MilleVanille Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Nå er jeg såpass ung, at en skallet gutt ikke vil være så attraktivt for meg(samme om han tar det bort fordi han synes det er fint selv, eller at han faktisk har mistet det i ung alder). Jeg kunne ikke vært sammen med noen uten hår i dag, da jeg synes håret på en person er veldig viktig. At menn mister hår når de blir godt voksne blir en annen ting. Men nå er jeg ung, og vil gjerne ha en kjæreste med frodig manke. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #13 Skrevet 22. juni 2013 Skallethet er på ingen måte en dealbreaker! Det er da ikke håret hans jeg er sammen med? Hvor mye det betyr for hver enkelt kommer jo an på preferanser, og dessuten hvordan man vektlegger utseendet hos mannen (i forhold til for eksempel personlighet). Jeg har alltid syns at menn med mye hår var kjekke, men endte selv opp med en som kommer til å bli rimelig tynn i håret om ikke så mange år (det begynner å synes, og genene tilsier det). Når alt kom til alt, betød håret faktisk ingen ting for resten av mannen er så fantastisk at all verdens hår ikke kunne fått meg til å velge noen andre Anonymous poster hash: c5c4c...b01
Jolene Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 At en mann er skallet er ikke noe jeg bryr meg, eneste kravet jeg da har er at han er veltrent. Da er skallethet bare sexy
miramis Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Jeg er ikke i den alderen at en eventuell partner vanligvis er skallet, så det hadde nok vært et stort minus i mine øyne. I tillegg finner jeg langt hår på menn utrolig sexy, Bartek Borowiec er min våte drøm. Endret 23. juni 2013 av zazzles
Glis**_** Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Det er vel en av de mindre bagatellene og henge seg opp i. Mer sjarm å se personligheten og sjarmen i helhet, klart at hvis det er håret som er en pirrende faktor så kan det være litt ugunstig, men det vil neppe bety at han er "drømmen" i senga Så nei, skal ikke ha så mye å si det
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2013 #19 Skrevet 23. juni 2013 Som en mann med en heftig tilbaketrekkende hårlinje, så har jeg overhodet ikke problem på oppmerksomhets-fronten. Det handler om hvordan du bærer det. En annen kamerat mister også håret, men han gjør absolutt alt han kan for å skjule det/hindre det. Det blir egentlig patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå