AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg kan komme med noen eksempler for å gi dere litt innblikk i min situasjon; 1. Vi venter nå barn og han hadde kjøpt noen klesplagg til den lille. Han ga de til min samboer og jeg sa sendte en melding hvor jeg skrev det var kjempe fint, og tusen takk. Ingen svar. 2. Vi skulle ut å spise og når min samboer og jeg kom inn på restauranten sier jeg hei, og spør hvordan det går. Ingen svar. Han enser meg ikke engang, bare overser. 2. Vi hadde flyttet til ny leilighet og hans bror kom for en titt. Han sa det var fint, og min samboer fortalte at møblene var noe jeg hadde handlet. Da var det ikke fint lenger, men han bryter ut "De passet jo virkelig ikke her. Det var altfor lite og ikke en veldig koselig Leilighet" Jeg bare smilte, sa ok. 3. Vi skulle hente han og kjøre han en plass 15 min utenfor byen. Jeg ble med da vi alt var ute og første han sier når han kom til bilen var "Skal jeg sitte bak fordi HUN skal være med"? Jeg sa jeg gjerne kunne plassere meg bak, men han satt seg inn og smalt igjen døren. 4. Vi var en periode Hos Han mor (broren var også der på ferie) min familie bor 5min gågang derfra og min bror skulle innom for å hente noe jeg hadde lagt frem. Jeg var ikke der da, og min bror ringte på. Min samboers bror åpnet døren å broren min forteller at han skal hente noe bare. Min svigerbror smeller da igjen døren og gadd ikke åpne mer når broren min ringte på.. Slik er han hele tiden. Jeg føler meg ikke velkommen i det hele tatt. Jeg vil ikke at en slik mann skal være onkel til mtt barn. Jeg vil aldri la han være alene med den lille og det er trist at det er slik når jeg har så godt forhold til resten av hans familie. Han har også ved tidligere anledning snakket stygt om min mor. Jeg har prøvd å snakke med han, men ingen respons. Han er 24 år. Hele oppførselen er litt "jeg er best, kan alt og vet alt" Blir gal!!Anonymous poster hash: 61aa2...bff
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 jeg har samme problem.. men det jeg har forstått er at han er sjalu og misunnelig på mannen min. Han har mindreverdig komplekser og prøver så godt han kan å provosere alle andre rundt seg. Men hva sier din samboer da? Mannen min har broren sin opp i halsen, men han tør ikke heller å konfrontere ham. DET syns jeg er tåpelig. Men det er ingen som takler konflikt i den familien der. Uansett da, jeg har lært meg og ignorere ham og si minst mulig til ham. Jeg har ikke lyst til å senke på hans nivå og begynne å argumentere for ting og tang.. jeg er bedre enn det. Anonymous poster hash: 400f3...4ab
Havbris Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Du vil ikke at en slik mann skal være onkel til ditt barn sier du. Da får du utelate han i omgangskrets eller du får nedlegge et stort arbeid i å forandre han. Onkel er han uansett.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Onkel blir han uansett og jeg forstår det, men jeg ville aldri tillatt at han skulle vært alene med mitt barn. Han ville ikke fått et godt forhold til mitt barn så lenge han er slik mot meg (det godtar jeg ikke) Behandler ikke han meg med respekt vil så klart ikke jeg ha nok respekt for han til å tillate at han skal få et godt og nært forhold med mitt barn. Ei heller vil jeg ha han i bursdager, eller andre selskaper så lenge han får meg til å føle meg så ukomfortabel, jeg vil ikke føle meg slik- ihvertfall ikke i mitt eget hjem. Han sa her om dagen til min samboer at han regnet med å få være fadder. Men det er heller ikke noe jeg ønsker. Så er jeg virkelig så ille? Når han behandler meg slikt, er det da helt feil å si jeg ikke vil la han få det som han vil når det handler om meg da? Anonymous poster hash: 61aa2...bff
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Vet dere hva som er problemet med slike tråder som dette. Det er at vi bare får en side av saken denne broren er ikke her og kan ikke forsvare seg. Vi burde ikke dømme denne broren når vi ikke får ting fra hans side også.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Slik er det i alle trådene her. Du får kun vite en side, om du har noe imot det og ikke har forstått det enda har du vel ærlig talt ingenting her å gjøre. Anonymous poster hash: 61aa2...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå