AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg kan komme med noen eksempler for å gi dere litt innblikk i min situasjon; 1. Vi venter nå barn og han hadde kjøpt noen klesplagg til den lille. Han ga de til min samboer og jeg sa sendte en melding hvor jeg skrev det var kjempe fint, og tusen takk. Ingen svar. 2. Vi skulle ut å spise og når min samboer og jeg kom inn på restauranten sier jeg hei, og spør hvordan det går. Ingen svar. Han enser meg ikke engang, bare overser. 2. Vi hadde flyttet til ny leilighet og hans bror kom for en titt. Han sa det var fint, og min samboer fortalte at møblene var noe jeg hadde handlet. Da var det ikke fint lenger, men han bryter ut "De passet jo virkelig ikke her. Det var altfor lite og ikke en veldig koselig Leilighet" Jeg bare smilte, sa ok. 3. Vi skulle hente han og kjøre han en plass 15 min utenfor byen. Jeg ble med da vi alt var ute og første han sier når han kom til bilen var "Skal jeg sitte bak fordi HUN skal være med"? Jeg sa jeg gjerne kunne plassere meg bak, men han satt seg inn og smalt igjen døren. 4. Vi var en periode Hos Han mor (broren var også der på ferie) min familie bor 5min gågang derfra og min bror skulle innom for å hente noe jeg hadde lagt frem. Jeg var ikke der da, og min bror ringte på. Min samboers bror åpnet døren å broren min forteller at han skal hente noe bare. Min svigerbror smeller da igjen døren og gadd ikke åpne mer når broren min ringte på.. Slik er han hele tiden. Jeg føler meg ikke velkommen i det hele tatt. Jeg vil ikke at en slik mann skal være onkel til mtt barn. Jeg vil aldri la han være alene med den lille og det er trist at det er slik når jeg har så godt forhold til resten av hans familie. Han har også ved tidligere anledning snakket stygt om min mor. Jeg har prøvd å snakke med han, men ingen respons. Han er 24 år. Hele oppførselen er litt "jeg er best, kan alt og vet alt" Blir gal!!Anonymous poster hash: 61aa2...bff
Gjest Bud Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Han liker deg ikke, men hvorfor? Han blir onkel til barnet ditt, det er helt sikkert, og siden han ikke snakker med deg så kan du få din samboer til å spørre hva problemet er...
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Han mener min samboer forandret seg da han ble sammens med meg. Han bodde hjemme til han var 20, var jomfru og en rolig gutt- han er enda veldig rolig. Han sier han ikke burde flyttet hjemmefra, men bodd hos sin mor siden hans brødre allerede flyttet i tidlig alder. At han skal få barn nå er heller ikke bra mener han, og mener vi skal ha barn så jeg kan ødelegge forholdet i familien. Kan nevne at vi bruker flere dager og timer i uken hos Hans familie, da vi er opptatt av å ha et godt forhold til familien. Min samboer har prøvd men han sier han ikke liker meg fordi.. Fordi, hva? Det får vi ikke svar på.. Beklager skrivefeil, skriver fra mobil. Anonymous poster hash: 61aa2...bff
SemperFi Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Har du noen gang spurt han hva som kan være galt, eller det er noe han vil fortelle istedenfor å få andres synsinger og sansninger? Eller om du har snakket med samboeren din, kanskje han vet hva som er galt, eller om han kan snakke med sin bror? Hvorfor unngår folk problemet, og forsøker å analysere det når en prat kan løse problemet. Til slutt og sist er familie noe som man kan knapt unngå, man må deale med de på en aller annen måte.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Hvis jeg var deg så hadde jeg sagt til samboer at dette fikk han ta opp med moren sin, som igjen tar en alvorsprat med din samboers bror. Anonymous poster hash: fa377...033
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har selv tatt det opp med Hans mor som igjen fikk vite av han grunnene som at jeg liksom skal ødelegge familien. Hans mor har sagt til han, men han hører aldri. Merker jeg gruer meg til middager hvor han er der. Spesielt nå fremover når den lill. Kommer blir det dåp, bursdager, jul og andre samlinger. Det er ordentlig ukoselig å være i samme rom som han. Jeg prøver å være hyggelig, men ærligtalt hvor mye skal man finne seg i? Anonymous poster hash: 61aa2...bff
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Kjeft på han. Bli skikkelig sint og si at det er han som ødelegger familierelasjonene siden du ikke orker å være her fordi han oppfører seg som en treåring.Anonymous poster hash: 72371...689
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Vet dere hva som er problemet med slike tråder som dette. Det er at vi bare får en side av saken denne broren er ikke her og kan ikke forsvare seg. Vi burde ikke dømme denne broren når vi ikke får ting fra hans side også. Anonymous poster hash: adaed...870
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå