AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg leste om at valutaen har gått kraftig opp, men når jeg idag sjekker finn.no og dnb's valutakalkulator er det 7,85 kroner i 1 euro. Var det ikke over 9 kroner det hadde gått opp til?? Jeg reiser til Portugal på Mandag, og der bruker de euro. Ville det vært lurt av meg å veksle nå mens kursen er så lav. Eller burde jeg heller vente å se? Kan disse valutakalkulatorene være feil? Anonymous poster hash: 32c8c...555
Athene Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Euroen står i dag i 7,9. En kurs på 9 vil du i alle fall ikke se med det første.... Men kraftig opp har den gått, fra 7,4 tallet for en måneds tid siden,mot 7,6 de siste dagene for så å gjøre et hopp til 7,9. Så Euroen er akkurat nå på sitt dyreste på åresvis. Det å veksle i norge vil uansett være veldig dumt og uøkonomisk. Ta ut penger direkte når du er i utlandet, med et betalingskort med lave gebyrer. Påslagskurs og gebyrer har mye mer å si enn mindre svingninger i kursen. Uavhengig av det - hvis noen kunne gitt deg et helt riktig svar på om kursen er bedre om enn uke enn i dag ville de vært millionærer. Så her stiller du spørsmål ingen har svaret på
Surriball Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Ta ut penger i minibanken på flyplassen. Da slipper du å betale vekslingsgebyr til et eller annet vekslingsfirma.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Euroen står i dag i 7,9. En kurs på 9 vil du i alle fall ikke se med det første.... Men kraftig opp har den gått, fra 7,4 tallet for en måneds tid siden,mot 7,6 de siste dagene for så å gjøre et hopp til 7,9. Så Euroen er akkurat nå på sitt dyreste på åresvis. Det å veksle i norge vil uansett være veldig dumt og uøkonomisk. Ta ut penger direkte når du er i utlandet, med et betalingskort med lave gebyrer. Påslagskurs og gebyrer har mye mer å si enn mindre svingninger i kursen. Uavhengig av det - hvis noen kunne gitt deg et helt riktig svar på om kursen er bedre om enn uke enn i dag ville de vært millionærer. Så her stiller du spørsmål ingen har svaret på Uff, tusen takk for godt svar! Det viste seg at jeg forvekslet euro og pund hehe. Anonymous poster hash: 32c8c...555
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Valutaene som oppgis vil alltid være veiledene. På forex kan du kjøpe valuta uten vekslingsgebyr. Anonymous poster hash: 775de...46f
Gjest Morteno Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Denne siden har aldri skuffet meg i å gi oppdatert valuta informasjon. http://xe.com/ucc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå