Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Har ganske mye, mørke hår på armene.

Dette hemmer meg ganske mye, spesielt på sommeren...

Har ikke lyst å vokse eller lignende, vil få dem fjernet permanent med tid og stunder - men det er dyrt!

Så det jeg lurer på er om det går ann å bleke disse, enten hjemme eller på salong? For jeg kunne meget godt levd med lyse hår!

Har spurt på parfymeri etter noe blekemiddel, men de visste ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Balenciaga
Skrevet

Joda. Det finnes et blekemiddel på parfymeri. Jeg husker ikke hva det heter, men eksene brukte å være blå og merket var et eller annet kvinnenavn. Jeg vet ikke om det finnes ennå. I Oslo har jeg sett det på Glasmagasinet. Du får høre om det finnes ennå.

Det finnes også blekemidler for overleppen. Skulle du finne et slikt kan du bruke det. Huden på armene er mindre følsom enn huden på overleppen, så du vil være på trygg grunn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har problem med mye mørkt hår på armene og. Men jeg barberer det bare vekk.

Skrevet
Har problem med mye mørkt hår på armene og. Men jeg barberer det bare vekk.

samme her, har ikke direkte "problem", men hårene er mørke og maange... bare barberer armene når det trengs, og det er ikke ofte... en gang hver måned/annenhver.

barberer selvfølgelig oftere i sommerhalvåret, da jeg går i singlet/topper osv..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale å barbere vekk hår på armene.

Barbering vil gjøre det hele verre og du må barbere hyppigere, akkurat som leggene. Jeg angrer på at jeg i det hele tatt begynte å barbere leggene mine, for lenge siden.

Sverger til voksing, jeg! :)

Skrevet
Jeg vil ikke anbefale å barbere vekk hår på armene.

Barbering vil gjøre det hele verre og du må barbere hyppigere, akkurat som leggene. Jeg angrer på at jeg i det hele tatt begynte å barbere leggene mine, for lenge siden.

Sverger til voksing, jeg! :)

jeg begynte da jeg var rundt 14-15 år... barberer ikke så ofte...

vokse? er du gaaal? usj, ellers takk ;) bare snakk om voksing av legger osv får jeg grøssninger og "vondt" av :roll:

:)

Gjest Cuddly
Skrevet

Kunne ALDRI falle meg inn å barbere armene!

Når jeg ser hvor stygge stubber det blir på leggene... nope!

Voks er og et dårlig alternativ, da jeg har kjapp hårvekst - mer smerte og kliss enn jobb :-?

Men skal lete på parfymeri utenbys, forhåpentligvis finner jeg noe snart!

Noen som vet om merker, og kjeder som selger det?

Men ang. salong; gjøres dette hos hudpleier feks., og hva koster det i så fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...