AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg kom på noe her om dagen; jeg har et slikt pulsbånd som man kan måle hjerteslagene sine med. Enn om det kan finne hjerteslagene til fosteret? Jeg tok båndet rundt ca der hvor jeg tror fosteret ligger, og det var veldig vanskelig å finne noe som helst, men plutselig sto det 165, 120 og slikt, og det er ihvertfall ikke min puls (for den lå på ca 70). Blir jeg lurt av noe annet eller var det faktisk hjerteslagene til fosteret jeg så? Anonymous poster hash: 0ace6...f82
Yesterday Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 En baby sin puls er på ca 120-160. Den ene gangen jordmora har målt min baby sin puls lå den på 152. Vi har flere stor arterier over magen, og navlestrengen pulserer, men ikke like raskt som en baby for da ville det jo vært umulig for jordmødre å måle pulsen til babyen og vite helt sikkert at det er babyen. Arteriene har iallefall samme puls som deg fordi de er jo dine. Jeg tipper at det var babyen og fikk lyst å prøve det selv nå for morro skyld Men har ikke et slikt pulsbånd. Hvis det ikke var babyen så vet ikke jeg hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå