Gå til innhold

Må finne bikinitruse, men har veldig synlige nupper utenfor kanten!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser om bare en uke og må finne en bikiniunderdel! Overdeler har jeg null problemer med å finne, så jeg ser helst etter sett som går han å kjøpe delt.

Problemet et at jeg sliter med masse nupper ved bikinikanten, ikke bare noen, men maaaange synlige sånn ca. 3cm utenfor! Jeg har prøvd alt av voksing, barbering osv. Derfor vil jeg ha en bikini som skjuler dette, men det er jo så vanskelig å finne!

Jeg vil feks. ikke ha sånn bikini som går langt opp på magen, selv om de pleier å være litt mer utenfor bikinikanten. Jeg vil den skal se normal ut, men at den dekker litt ekstra akkurat med kanten!

Har dere noen gode tips til hvor jeg kan lete?

Anonymous poster hash: 5408e...d1f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ei bikinitruse i hipstermodell?

Har selv hipstertruser, og de dekker litt ut mot sidene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme! Og hipster dekker ikke langt nok ut på meg. Så jeg har gitt opp.

Anonymous poster hash: ca1b6...016

Skrevet

Hva med boxerutgaven da? De dekker jo veldig bra.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Nå hjelper nok ikke dette på så kort varsel, men jeg merket en forbedring på slike ting etter at jeg begynte med å tørrbørste kroppen før jeg dusjet.

Skrevet

Det hjelper og veldig å smøre med en antibakteriell salve etter at en har barbert bikinilinjen:)

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Det hjelper og veldig å smøre med en antibakteriell salve etter at en har barbert bikinilinjen:)

Kondomeriet har en som er veldig bra, husker ikke hva den heter, bare at mamma gjorde et stort poeng av å stå på andre siden av gaten sist gang jeg kjøpte.

Skrevet

Etter at en har barbert så kan man og ta på litt pyrisept på området, og gjerne gå med rumpa bar i ei vid joggebukse eller pysjbukse så området får fred ei stund mens det er litt sårt før man tar på ei truse der trusekantene irriterer borti det nybarberte området:)

AnonymBruker
Skrevet

Nå hjelper nok ikke dette på så kort varsel, men jeg merket en forbedring på slike ting etter at jeg begynte med å tørrbørste kroppen før jeg dusjet.

Tørrbørste?

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Tørrbørste?

Man børster seg forsiktig fra topp til tå før dusj med en børste med naturhår. Har ikke antydning til inngrodde hår om jeg gjør det gjevnlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har etter mange år med utprøving av omtrent alle verdens produkter gitt opp å barbere bikinilinjen. Den i HM linken dekker ikke i nærheten av nok for meg. Vet ikke hvor langt ut det er vanlig ha hår, men ingen av de bikinitrusene jeg har funnet har gått langt nok ut på siden/ned låret.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har etter mange år med utprøving av omtrent alle verdens produkter gitt opp å barbere bikinilinjen. Den i HM linken dekker ikke i nærheten av nok for meg. Vet ikke hvor langt ut det er vanlig ha hår, men ingen av de bikinitrusene jeg har funnet har gått langt nok ut på siden/ned låret.

Har du seriøst kjønnshår langt nedpå lårene????????

Anonymous poster hash: 301bc...ed9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du seriøst kjønnshår langt nedpå lårene????????

Ikke langt nedpå, litt mindre enn ti cm.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke langt nedpå, litt mindre enn ti cm.

10cm kjønnshår?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...