Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er en 35 år gammel og mann, høy utdannelse og god jobb. Anser meg selv som "normal", hvis man kan karaktisere noen på den måten. :)

Jeg har sansen for jenter i 20-årsalderen. Er dette sært?

Da er det vel stor forskjell på ei jente på 20 og noen på 29. Men jeg tror nok at har merket at jeg har fått sansen for jenter fra 24 og oppover.

Er dette for ungt for meg?

Og er dette sært?

Hva tenker jenter i 20-årsalderen om dette?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 2caa7...1d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 22 som er sammen med en mann på 43

Jeg liker mye bedre eldre menn

Anonymous poster hash: f4d52...28d

AnonymBruker
Skrevet

Nesj:) Synes ikke det er rart. Kjenner flere som liker mennene sine litt eldre(vet ikke om det sier mer om dem eller om de yngre mennene). Så lenge man har det fint sammen spiller vel ikke alderen noen rolle. Vel, så lenge det ikke bryter loven.

Anonymous poster hash: d0089...bd9
Skrevet

Det er jo ikke rart, så lenge du ikke går noe særlig under 20...

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Synes hverken dette blir for sært eller for ungt. En 24-åring er tross alt å regne som voksen.

Skrevet

Det var 11 år mellom meg og min eksmann og det er 11 år mellom meg og min nåværende samboer. For meg er det helt normalt. Eksmannen ble jeg forøvrig sammen med når jeg var 20.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Hei.

Er en 35 år gammel og mann, høy utdannelse og god jobb. Anser meg selv som "normal", hvis man kan karaktisere noen på den måten. :)

Jeg har sansen for jenter i 20-årsalderen. Er dette sært?

Da er det vel stor forskjell på ei jente på 20 og noen på 29. Men jeg tror nok at har merket at jeg har fått sansen for jenter fra 24 og oppover.

Er dette for ungt for meg?

Og er dette sært?

Hva tenker jenter i 20-årsalderen om dette?

Hva tenker dere?

Som 20-åring hadde jeg nok syntes en 35-åring hadde blitt for gammelt. Men nå som 26-åring hadde jeg ikke stusset noe videre over den alderen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sært hvis man utelukker alle andre kun basert på alder. Selv hadde jeg vært litt skeptisk hvis alder var hovedkriteriet, for hva ville du synes om meg når jeg ble 30?

Anonymous poster hash: 368ab...d89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

fra jeg var 19 har jeg bare vært sammen med de som er 30+ . det passer meg mye bedre.

Anonymous poster hash: ddf8a...df9
AnonymBruker
Skrevet

Men det holder ikke i lengden da eller? Hvorfor skjærer det seg?

fra jeg var 19 har jeg bare vært sammen med de som er 30+ . det passer meg mye bedre.

Anonymous poster hash: ddf8a...df9

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Liker bare eldre menn.

Anonymous poster hash: 0c9f9...1bf
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis man bare liker eldre er det jo greit siden naturens lov sier at det er kun den veien der går. Liker man bare yngre kan man fort få et problem hvis man skal forsøke å opprettholde et forhold over tid...

AnonymBruker
Skrevet

Det er sært hvis man utelukker alle andre kun basert på alder. Selv hadde jeg vært litt skeptisk hvis alder var hovedkriteriet, for hva ville du synes om meg når jeg ble 30?

Har tidligere bare vært sammen med jevnaldrende, så er jo vant til at jenta er nesten like gammel som meg.

Godt spørsmål, men regner med at jeg beholder kjæresten selv om hun fyller 30. Kan ikke bare være med 20 åringer. Jeg er ikke sprek nok til det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Og hva mener du med "eldre menn"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...