Gå til innhold

Tips til håndtering av jentes interesse...

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter
Skrevet

Hei!

Trenger litt innspill fra dere. Jeg har møtt en veldig ålreit jente, vi var ute på date og alt gikk bra. Hun har sagt hun gjerne blir med på en ny date, så virker jo som hun er litt interessert. Det som er saken er at hun "aldri" tar initiativ til å snakke med meg. Jeg prøver å holde litt igjen for vil ikke mase, men er ikke lett. Skal også nevnes at hun er en ganske forsiktig og sjenert jente (hennes egne ord, og det kan bekreftes etter første date). Jeg trenger tips til hvordan jeg skal håndtere dette? Kanske hun ikke er interessert i det hele tatt? Skal jeg ta kontakt eller vente på at hun tar initiativ?

Takk for tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest mariana
Skrevet

Hei!

Trenger litt innspill fra dere. Jeg har møtt en veldig ålreit jente, vi var ute på date og alt gikk bra. Hun har sagt hun gjerne blir med på en ny date, så virker jo som hun er litt interessert. Det som er saken er at hun "aldri" tar initiativ til å snakke med meg. Jeg prøver å holde litt igjen for vil ikke mase, men er ikke lett. Skal også nevnes at hun er en ganske forsiktig og sjenert jente (hennes egne ord, og det kan bekreftes etter første date). Jeg trenger tips til hvordan jeg skal håndtere dette? Kanske hun ikke er interessert i det hele tatt? Skal jeg ta kontakt eller vente på at hun tar initiativ?

Takk for tips :)

Det er du som er mann og må ta initiativ. Vi jenter vet at dersom en mann virkelig er interessert, så merker vi det. Kjør på, ta en sjanse! Hun venter nok på initiativ fra deg. Etter den neste daten, kan du evt holde igjen litt og se hva hun gjør. Da bør hun også vise initiativ. Lykke til!

Gjest Trådstarter
Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg prøve det :)

Tar gjerne imot flere tips!

Skrevet

Er enig med gjest over her, jeg... Ta initiativ og vis at du er interessert, dra på flere dater og se hvordan det utvikler seg.

Dersom hun fortsetter å være forsiktig og tilbakeholden etter flere dater og din tydelige interesse så kan du se det an da? Og hvis du fortsetter å være interessert og hun holder tilbake så er det sikkert helt greit å si ifra til henne også, at du er usikker på henne - at du liker henne veldig godt, men er usikker på hva hun føler og mener siden hun er tilbakeholden.

Lykke til. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra en annen som er beskjeden/forsiktig/tenker "for mye".

Det som hadde fungert for meg - var om du sa rett ut at du var interessert, men at du trengte at jeg også tok initiativ. Jeg kunne vært redd for å mase, og for at du følte du "måtte" svare meg/følge opp eller ikke ønsket å såre meg ved å avvise meg. Ikke bare blitt stille etter et par dater, da hadde jeg bare fått bekreftet at du ikke var interessert.

Jeg har aldri forstått slike "regler" og "spill" som en del mener man skal følge for å skape spenning/jaktsituasjoner/bevise noe.

Anonymous poster hash: 96e6f...153
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...