mrs.farenheit Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Bestilte for halvannen uke siden noen greier fra elf, for 192,-. Frakten var gratis, så da regnet jeg med at jeg var godt under grensen så jeg slapp å betale toll og slikt. Men nå kom pakkelappen, og jeg må betale 214,- ved henting? Dette har skjedd tidligere, og jeg bir veldig oppgitt for da er jo plutselig pakken veldig dyr. Er det noen som er litt mer dreven enn meg på dette området, som kan fortelle meg hva jeg skal betale for og hvorfor, med tanke på at jeg bestilte for under 200,-? Det ville jeg satt pris på
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Betalte du 192 nok eller er dette et valutavekslet beløp? På pakken skriver de nok i GBP og valutaen har skutt i været, så det kan hende det har bikket 200 kr på det punktet pakken dro gjennom tollen. Anonymous poster hash: 3a4d9...a11
mrs.farenheit Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2013 Takk for svar. Du har nok helt rett. Så typisk:p
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Hva var det i pund da? Anonymous poster hash: a2382...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå