Pinnedyr Skrevet 22. juni 2013 #1 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg fant den på magen min i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni 2013 #2 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Fargen er litt mørkere enn jeg er vant med, men ellers ser det helt ut som en vanlig flått, også kalt bl.a. skaubjønn, skaumann, skogbjørn, tege, hantikk, blodmidd, kinnflått, påte, sugar...http://no.wikipedia.org/wiki/Skogflått Endret 23. juni 2013 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg har sett sort flått med noe rødt mønster på ryggen. De kommer i litt variasjoner. Men de er blodsugere alle som en. Ikke mat de! Anonymous poster hash: d831d...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Del Skrevet 23. juni 2013 det er en afrikans gjørmemidd. Anonymous poster hash: 61ef5...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå