Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er håpløst og bunnløst forelska i en gift mann og har vært det i tre år nå. Han er en del eldre enn meg og jeg har blitt kjent med han gjennom jobben.

Vi flørter og jeg vet han liker meg, men ikke hvor mye...

Jeg har lyst til å fortelle han hva jeg føler.

Jeg tenker at om det finnes bare en bitteliten sjanse for at han liker meg også, så kan jeg ikke la muligheten gå ifra meg.

Men så er det dette med "gift" da....

Tanker ?

Anonymous poster hash: 7e83d...004
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hold deg unna. ikke ødelegg et annet hjem

Anonymous poster hash: 99672...fac
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om du er et troll, men slike ting skjer jo desverre..

Men som sagt over her: Hold deg unna. Du ødelegger jo en hel familie! Finn deg en singel mann.

Anonymous poster hash: 1d69f...1e2
  • Liker 1
Skrevet

Du bagatelliserer giftemålet ved å skrive "gift", hva om du gifter deg en gang?

Ville du satt pris på om andre så på din ektemann som "gift"?..

Skrevet

Dersom dere jobber sammen, er det vel mulighet for en firmasammenkomst en eller annen gang. Da kan du kanskje ta deg litt vin og prøve å komme i kontakt med han, gjerne si at du liker han. Da kan du høre hvor landet ligger. Dersom det ikke er gjengjeldt, er det lettere å komme utav fascinasjonen. Er det gjengjeldt, vil han måtte gjøre noe med sin situasjon for å få deg. Du må prøve å få en slutt på dette, enten på den ene eller andre måten. Du ødelegger for mange år for deg selv. Dersom det ikke er gjengjeldt, kan du da prøve å holde deg borte fra ham, jobbmessig? Og på den måten prøve å komme over han.

Jeg har også en slik betatthet overfor en kollega, kjenner på meg at det er gjensidig, han er også gift og vil tydeligvis ikke gjøre noe med det. Jeg orker ikke å være elskerinne, tilgjengelig når han kan. Samtidig sitte alene og vite at alle høytidsdager feires og ferier foretas i en tilsynelatende lykkelig familie.

Vet ikke hvor gamle dere er, men det er mange jenter som bruker flere av de beste årene i sine liv å drømme om andre og ikke lar andre muligheter slippe til. Det er jo skrekkelig synd, årene går fort og plutselig sitter du der enslig fortsatt og barnløs i slutten av 30 års alderen.

Men, vær oppmerksom på at noen gifte menn bruker andre damer som selvtillitsboost, ikke alltid at alt er fryd og gammen hjemme, men de vil ikke forlate tryggheten der likevel.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Hands off til den dagen han evt. ikke er gift lenger. ;)

Kollegaforhold er uansett skumle greier.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke troll.

Jeg tenker jo også å fortelle han det og høre om han gjengjelder.

Hvis han ikke gjør trekker jeg meg unna selvsagt. Men hva hvis han egentlig ønsker seg ut av et kjærlighetsløst ekteskap da ?

Gjest Murica
Skrevet

Det er over 7,093,462,950 mennesker på denne jorda, og du velger å gå for den ene som er gift?

Jøss...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er håpløst og bunnløst forelska i en gift mann og har vært det i tre år nå. Han er en del eldre enn meg og jeg har blitt kjent med han gjennom jobben.Vi flørter og jeg vet han liker meg, men ikke hvor mye...Jeg har lyst til å fortelle han hva jeg føler.Jeg tenker at om det finnes bare en bitteliten sjanse for at han liker meg også, så kan jeg ikke la muligheten gå ifra meg.Men så er det dette med "gift" da.... Tanker ? Anonymous poster hash: 7e83d...004

Jeg skjønner deg kjempegodt! Og for meg så er det litt det at en dame ser på han som bra mann, som hun har giftet seg med, det må være noe spesielt med han når en annen kvinne vil ha han resten av livet. Og så er det jo mange som gifter seg på grunn av angst for ensomheten, så kanskje han liker deg. Mye rare og fine tanker en gjør seg.

Anonymous poster hash: d5597...b32

Skrevet

Ligg unna. Du kommer til å rote deg inn i noe du ikke vil!

AnonymBruker
Skrevet

Det er over 7,093,462,950 mennesker på denne jorda, og du velger å gå for den ene som er gift?

Jøss...

Den ene som er gift? :ler:

Anonymous poster hash: f9e09...5c1

• Liker 5
Skrevet

Hold deg langt unna!

Gjest Murica
Skrevet

Den ene som er gift? :ler:

Anonymous poster hash: f9e09...5c1

Ok EN som er gift daaaaah :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er håpløst og bunnløst forelska i en gift mann og har vært det i tre år nå. Han er en del eldre enn meg og jeg har blitt kjent med han gjennom jobben.

Vi flørter og jeg vet han liker meg, men ikke hvor mye...

Jeg har lyst til å fortelle han hva jeg føler.

Jeg tenker at om det finnes bare en bitteliten sjanse for at han liker meg også, så kan jeg ikke la muligheten gå ifra meg.

Men så er det dette med "gift" da....

Tanker ?

Jeg tenker at jeg kan garantere deg et langvarig helvete hvis du velger den veien.

Tenk deg veldig godt om først.

• Liker 1
Gjest Reza08
Skrevet

Vil anbefale deg å holde avstand her. Hvis du begynner å rote med denne kollegaen som allerede er gift, kan et trekantdrama begynne. Tenk deg godt om. Ville du ha likt hvis typen din hadde et forhold på siden av deres eget?

Hvis tilfellet er slik at han ikke trives i ekteskapet, må du vente å se. Kanskje finner de tonen og gløden igjen, eller så blir det antakeligvis skillsmisse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sitter på andre siden av gjerdet. Ikke bli hun som "tar" mannen til en kone.

Jeg har ingenting pent å si om hun som var med på å ødelegge mitt ekteskap. Hun er noe av det mest selvsentrerte og empatiløse mennesket jeg vet om. Jeg tror ikke det finnes noen jeg har et så sterkt hat mot. Og det til tross for at det var jeg som gikk.

Ikke gjør deg til et hatobjekt.

Anonymous poster hash: 47305...607

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg er ikke troll.

Hvis han ikke gjør trekker jeg meg unna selvsagt. Men hva hvis han egentlig ønsker seg ut av et kjærlighetsløst ekteskap da ?

Da skiller han seg. Det er ingen i Norge som må være i et ekteskap de ikke vil være i. At du tror at du skal være hans reddende engel er bare latterlig.

Skrevet

Jeg er ikke troll.

Da får han være tøff nok til å eventuelt skille seg, uten at du står å dytter han i ryggen. Kjenner jeg blir mektig provosert av sånne som deg som ikke respekterer andres forhold i det hele tatt!

• Liker 1
Skrevet

Klart du skal kaste deg over han og bedyre din kjærlighet

får bare håpe du driter deg skikkelig ut :kosteskaft:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...