Nerine_ Skrevet 22. juni 2013 #1 Del Skrevet 22. juni 2013 Er det noen som har prøvd noen av produktene fra NUXE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. juni 2013 #2 Del Skrevet 22. juni 2013 Bruker denne fra merket http://www.feelunique.com/p/NUXE-Reve-de-Miel-Face-Cleansing-and-Make-Up-Removing-Gel-200ml Ikke strålende fornøyd, da rens med vann ikke er så ideelt for de med tørr hud. Tenkte den uansett ville gå bra da den har så mye fuktgivende ingredienser - men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. juni 2013 #3 Del Skrevet 22. juni 2013 Bruker denne fra merket http://www.feelunique.com/p/NUXE-Reve-de-Miel-Face-Cleansing-and-Make-Up-Removing-Gel-200ml Ikke strålende fornøyd, da rens med vann ikke er så ideelt for de med tørr hud. Tenkte den uansett ville gå bra da den har så mye fuktgivende ingredienser - men nei. Kan forresten legge til at den fjerner også øyesminke, men vær da obs. Får du produktet i øyet, er det lett å få rødt øye/hovent øyelokk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. juni 2013 #4 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med håndkremen, oljen med "gull" i og leppepomaden i en liten boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 22. juni 2013 #5 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg har en olje fra Nuxe som jeg bruker både i håret og i ansiktet. Jeg syns det er den beste oljen jeg har prøvd så langt. Ellers har jeg nettopp kjøp en øyekrem fra samme merke som virker bra. Endret 22. juni 2013 av EnKoppTe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 22. juni 2013 #6 Del Skrevet 22. juni 2013 Er utrolig fornøyd med de produktene jeg har prøvd så langt! Prodigieux øyekremen deres er den beste jeg har prøvd bortsett fra Matis sin. De har dessuten en veldig god lipbalm og en nydelig fuktmaske for ansiktet. Synes også at Micellar rensevannet er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 22. juni 2013 Er utrolig fornøyd med de produktene jeg har prøvd så langt! Prodigieux øyekremen deres er den beste jeg har prøvd bortsett fra Matis sin. De har dessuten en veldig god lipbalm og en nydelig fuktmaske for ansiktet. Synes også at Micellar rensevannet er veldig bra. Da gleder jeg meg til å prøve den, fikk den i posten idag Bruker du den to ganger daglig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 22. juni 2013 #8 Del Skrevet 22. juni 2013 Da gleder jeg meg til å prøve den, fikk den i posten idag Bruker du den to ganger daglig? Bruker øyekremen morgen og kveld, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 22. juni 2013 #9 Del Skrevet 22. juni 2013 Er blitt veldig glad i denne fuktmasken fra Nuxe. Bruker den som nattkrem. Trekker ikke like godt inn som f.eks. Decleor sin hydra floral maske, men Nuxe sin hverken svir eller prikker, og prisen er god. Er en eller annen maske fra Nuxe jeg ikke er like fornøyd med, men klarte ikke å finne den akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 22. juni 2013 Er blitt veldig glad i denne fuktmasken fra Nuxe. Bruker den som nattkrem. Trekker ikke like godt inn som f.eks. Decleor sin hydra floral maske, men Nuxe sin hverken svir eller prikker, og prisen er god. Er en eller annen maske fra Nuxe jeg ikke er like fornøyd med, men klarte ikke å finne den akkurat nå. Da skal jeg jammen teste den når den jeg har er tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. juni 2013 #11 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg bruker oljen, kombinert med lotion på armer og bein. Holder huden fuktig lenge. Men kan ikke fordra lukta, oljen lukter som gammal kjærring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angel1881 Skrevet 23. juni 2013 #12 Del Skrevet 23. juni 2013 Håndkremen er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 23. juni 2013 #13 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg tester ut tørroljen i håret. Skal gi rapport når jeg har vasket og tørket det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg tester ut tørroljen i håret. Skal gi rapport når jeg har vasket og tørket det i morgen. Ja gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartA Skrevet 23. juni 2013 #15 Del Skrevet 23. juni 2013 Dusjsåpa deres er kjempegod! Lukter heeeeeelt fantastisk, og akkurat passelig sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 24. juni 2013 #16 Del Skrevet 24. juni 2013 Bedre enn moroccanoil sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 24. juni 2013 Bedre enn moroccanoil sin. Da skal jeg teste den når jeg har brukt opp den håroljen jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. juni 2013 #18 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes den lukter bedre også, men det er en smakssak. Uansett holder en flaske lenge. Jeg har brukt den i ansiktet og det gjorde godt for øyevippene. Huden var som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 26. juni 2013 #19 Del Skrevet 26. juni 2013 Nå har jeg prøvd en runde til. Alt frizz er borte. Trodde ikke det gikk an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 28. juni 2013 Nå har jeg prøvd en runde til. Alt frizz er borte. Trodde ikke det gikk an! Det hørtes fantastisk ut, det har aldri jeg opplevd med noen produkter. Har du den med shimmer eller den vanlige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå