AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Har begynt å lage barkart til bryllupet våres. Ble fryktelig usikker hvor mye vi skal gi gjestene å velge i? Spesielt med tanke på drinker. Det vi har tenkt å ha er i alle fall: Baccardi razz Battery & vodka Fjellbekk Øl Rødvin Hvitvin Baileys Cognac Whiskey Hva annet burde vi ha på barkartet?Anonymous poster hash: 020c6...cfd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Ville hatt gin tonic i allefall. Veldig mange eldre ville hatt det. Ville også hatt vodka russian da ganske mange voksne syns både vodka battery og bacardi razz er for søtt! Har begynt å lage barkart til bryllupet våres. Ble fryktelig usikker hvor mye vi skal gi gjestene å velge i? Spesielt med tanke på drinker. Det vi har tenkt å ha er i alle fall: Baccardi razz Battery & vodka Fjellbekk Øl Rødvin Hvitvin Baileys Cognac Whiskey Hva annet burde vi ha på barkartet?Anonymous poster hash: 020c6...cfd Anonymous poster hash: 60a7d...d67
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Ville hatt gin tonic i allefall. Veldig mange eldre ville hatt det. Ville også hatt vodka russian da ganske mange voksne syns både vodka battery og bacardi razz er for søtt!Anonymous poster hash: 60a7d...d67 Det var lurt ja:) Hodet mitt klarte ikke komme på hva vi burde ha.... Flere forslag?Anonymous poster hash: 020c6...cfd
Gjest Ahs Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Ta en titt her: http://www.matoppskrift.no/sider/baralkohol.asp Hva med å velge ut tre-fire drinker dere vil ha og handle inn til det? Razz er en selvfølge (med div blandevann) og gin tonic (kan forresten anbefale å kjøpe inn litt ulik type gin som Hendriks - som skal ha agurk og ikke sitron) . Ulik type tequlia, whiskey, konjakk, aquevit, vodka og rom. Portvin er det også kjekt å ha en flaske av.
Rakel Rips Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Lag sånne kule gullfiskbolle drinker de selger nede i Alanya (tyrkia) :D Det er vodka og noe brusgreier Blir aaltid god i gassen når jeg har hatt meg noen sånne. Gele shots og vannmelon som er dynka i vodka er også knall. Party Party , OOOOh OOOh :D Ps. hvis dere er nødt å innvitere mange sånne oldisser, så kan det være lurt å gi dem vodka/redbull med litt utenlandsk hostesaft oppi. Oldisser kan være ganske kjedelige party poopers, hvis de bare sitter der og nipper på viskiog slikt...
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Lag sånne kule gullfiskbolle drinker de selger nede i Alanya (tyrkia) :D Det er vodka og noe brusgreier Blir aaltid god i gassen når jeg har hatt meg noen sånne. Gele shots og vannmelon som er dynka i vodka er også knall. Party Party , OOOOh OOOh :D Ps. hvis dere er nødt å innvitere mange sånne oldisser, så kan det være lurt å gi dem vodka/redbull med litt utenlandsk hostesaft oppi. Oldisser kan være ganske kjedelige party poopers, hvis de bare sitter der og nipper på viskiog slikt... Hæ? Anonymous poster hash: ad6ec...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå