AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Jeg trenger et periodebillett. Jeg er litt lat og orker ikke å dra til stasjonen. Lurer på om det er noen fordeler ved å ha mobil billett? Anonymous poster hash: 2d534...57b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Du trenger ikke dra til stasjonen. Jo fordi jeg trenger den til mandag. Anonymous poster hash: 2d534...57b
up! Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Altså. Hvis du kjøper billett på app, trenger du ikke å dra til stasjonen. Det er fordelen Medlem skisserer her oppe. Periodebilletten din kan settes til å aktiveres to minutter etter du har kjøpt den, eller på en dato du bestemmer selv. Ergo, du kan kjøpe billetten din nå og sette den klar til aktivering på mandag. Evt du kan kjøpe den på mandag. Enten du er hjemme, i skogen eller på stasjonen.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Altså. Hvis du kjøper billett på app, trenger du ikke å dra til stasjonen. Det er fordelen Medlem skisserer her oppe. Periodebilletten din kan settes til å aktiveres to minutter etter du har kjøpt den, eller på en dato du bestemmer selv. Ergo, du kan kjøpe billetten din nå og sette den klar til aktivering på mandag. Evt du kan kjøpe den på mandag. Enten du er hjemme, i skogen eller på stasjonen. Vel, da har jeg ikke forklart meg godt nok. Jeg vet at med en mobil billett trenger man ikke å dra ned til stasjonen. Det er derfor jeg spør om hvorvidt jeg burde satse på en vanlig billett eller ikke. Anonymous poster hash: 2d534...57b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Medlem mente bare å si at fordelen med mobilbillett var nettopp at du slapp å dra til stasjonen. Det var en spøk, kjære TS Selv kjøper jeg nesten alltid mobilbilletter. Da kan jeg kjøpe på forhånd og vet alltid hvor jeg har billetten. Ryddig app som fungerer feilfritt. Eneste ulemper er muligheten for at mobilen går tom for batteri, noe som skjer de færreste særlig ofte, og at man må legge på eller knote med å åpne app med en person på tråden hvis man er i telefonen ombord på toget og billett skal sjekkes. Men man sitter gjerne ikke og prater i telefonen på toget annet enn det strengt nødvendige uansett. Helt minimale ulemper, med andre ord.Anonymous poster hash: e182b...b24
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Medlem mente bare å si at fordelen med mobilbillett var nettopp at du slapp å dra til stasjonen. Det var en spøk, kjære TS Selv kjøper jeg nesten alltid mobilbilletter. Da kan jeg kjøpe på forhånd og vet alltid hvor jeg har billetten. Ryddig app som fungerer feilfritt. Eneste ulemper er muligheten for at mobilen går tom for batteri, noe som skjer de færreste særlig ofte, og at man må legge på eller knote med å åpne app med en person på tråden hvis man er i telefonen ombord på toget og billett skal sjekkes. Men man sitter gjerne ikke og prater i telefonen på toget annet enn det strengt nødvendige uansett. Helt minimale ulemper, med andre ord.Anonymous poster hash: e182b...b24 Beklager, er sliten og greten Mobilen min er nesten alltid ladet så det burde ikke være et problem. Tror jeg kjøper den på mobilen! Anonymous poster hash: 2d534...57b
up! Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Ulempen er vel visst hvis mobilen lader ut. Jeg har alltid en battery booster i vesken
up! Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Det er derfor jeg spør om hvorvidt jeg burde satse på en vanlig billett eller ikke. Anonymous poster hash: 2d534...57b Det kan bare du bestemme, vi kan bare fortelle hva vi synes er fordeler og ulemper. Nå ser det uansett ut som du har bestemt deg for billettapp. Tviler på at du blir misfornøyd Endret 22. juni 2013 av up!
Rosalie Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Foretrekker å ha periodebillett på kort. For kortet ligger alltid i lommeboken, og den klarer jeg mirakuløst nok å aldri glemme. Mobilen, derimot, har en tendens til å ligge igjen på hylla i yttergangen. 1
Rosalie Skrevet 22. juni 2013 #12 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har alltid en battery booster i vesken Hvor har du kjøpt den?
up! Skrevet 22. juni 2013 #13 Skrevet 22. juni 2013 Hvor har du kjøpt den? Hmm.. kjæresten min kjøpte den.. På nett tror jeg, søk på amazon
Jade Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 Takk for tips om nødlader! Fant noen greie på Clas Ohlson jeg skal titte nærmere på! (sorry off topic) 1
up! Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 Bare hyggelig Jeg er helt avhengig av den, telefonen min synger på siste verset. Glemmer jeg nødladeren, kan jeg glemme å sette meg på bussen, for å si det sånn
Rosalie Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hmm.. kjæresten min kjøpte den.. På nett tror jeg, søk på amazon Kjøpte to stykker på Claus Ohlson i går. En som lades via USB og en som bruker vanlige LR6-batterier. Kjekt å ikke måtte fyre opp dieselaggregatet når man trenger strøm på mobil eller lesebrett på hytta. Endret 23. juni 2013 av Rosalie 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå