Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er selv gutt, men har en venninne som jeg er veldig nær, og vi forteller alt til hverandre. Vi er begge glade i hverandre, men det finnes ingen romantiske følelser mellom oss. Jeg har kjæreste, og hun har også kjæreste. Og da kommer vi til spørsmålet mitt.

Venninna mi fikk seg kjæreste i mai, og de mistet begge jomfrudommen med hverandre. Det virker egentlig som at de begge er ganske sjalu på hverandre, noe venninna mi har sagt til meg også. Vi går alle i samme klasse på skolen, og min venninnes kjæreste har en venninne i klassen som han prater veldig mye med. Jeg synes de begge har en litt flørtende tone, og det synes venninna mi også.

Dog hadde venninna mi en avtale i går, og tok dermed følge med en annen gutt fra klassen som bor i samme retning. Dette er en tur på rundt 30 minutter. Helt tilfeldigvis møtte de på kjæresten hennes, og han ble kjempesint og sjalu. Jeg mener hun ikke har gjort noe galt og at han overvurderer. I dag sa han til venninna mi at de burde gjøre det slutt, noe hun sa hun ikke ville, og dermed har de ikke formelt slått opp ennå. Men allikevel er han sint og vil ikke møte venninna mi ansikt til ansikt for å gjøre opp, slik hun foreslo. Så nå sitter hun egentlig bare og venter på at han skal få roet seg ned eller eventuelt at han slår opp med henne.

Jeg tenker personlig at det beste er at de slår opp, med tanke på at de begge er veldig sjalu. I tillegg synes jeg han overreagerer veldig. Men venninna mi vil ikke slå opp, så da vet jeg ikke helt hva slags råd jeg skal gi. Hva tenker dere?

Jeg og min venninnes kjæreste er 17, hun er 16.

Anonymous poster hash: f1d7a...629
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun må gå og snakke med ham fc 2 fc og være ærlig mot hverandre, i følge det du sier så er ho veldig glad i ham, og hvis de slår opp da... er ikke det lett for henne også :closedeyes: , det gjør vondt, men gutten har misforstått saken da, så ho må bare snakke med ham fc 2 fc og forklare sannheten, så får ho det fiksa ;)

Anonymous poster hash: 3945e...26c
AnonymBruker
Skrevet

Be henne ta en prat med kjæresten. At han misforstod. Vist du kjenner han så kan du kanskje hjelpe henne på vei og forklare situasjonen til han ?

Anonymous poster hash: 225a2...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...