Gå til innhold

Noen med amerikanske netflix som kunne hjulpet meg litt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har amerikanske netflix som kan sjekke noe for meg? Jeg tenker å kjøpe meg netflix for å se noen serier, men orker ikke det hvis seriene jeg vil se ikke er der.

Så noen som ville vært snille å sjekket hvor mange sesonger det er av the walking dead, falling skies, the killing, being human, missing, the lying game, switched at birth, hellcats og the following? :)

Anonymous poster hash: bf86c...31f
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

The Walking Dead - 2 sesonger

Falling Skies - finnes ikke

The Killing - 2 sesonger

Being Human (engelsk utgave) - 4 sesonger

Being Human (amerikansk utgave) - 2 sesonger

Missing - finnes ikke

The lying game - 1 sesong

Switched at birth - 2 sesonger

Hellcats - finnes ikke

The Following - finnes ikke

Nye serier av store amerikanske kanaler sender sjeldent seriene sine på Netflix da de har egne streamingtjenester samt ikke vil konkurrere mot seg selv. Slike som ABC og CBS for eksempel.

Netflix har et stort utvalg, men om du er ute etter det nyeste nye er det ikke et godt valg.

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Gjest Murica
Skrevet

What he said.

Finnes haugevis med streaming tjenester her, og de største kanalene har sine egne.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du sjekket for meg.

Hvor finner jeg streaming tjenester som har de seriene jeg nevnte over her da?

Anonymous poster hash: bf86c...31f
Skrevet

Du kan abonnere på alle de forskjellige kanalenes streamingtjenestene. Poenget er at ingen har alt. Og det er mange som lager serier. Hbo, CBS, abc, fox, sifi, star, osv. Disse er konkurrenter.

Skrevet

Oh, vet dette er litt off topic, men på den amerikanske netflix, er det et lite Airplay-symbol? Jeg har Apple TV, men vil ha den amerikanske netflix og lurer på om jeg ordner dette på pc'en min, om jeg da kan bruke airplay-knappen for å få den på tv'n. På apple tv får jeg jo bare den norske netflix.

Slik ser knappen ut:

https://www.google.no/search?q=airplay&rlz=1C1AFAB_enNO494NO494&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=9MbFUeL3HqXP4QT_poGYBA&biw=1366&bih=643&sei=9sbFUcKJKqT04QT87IGIDQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=hQ6oozO8dTVqJM%3A%3BPfHK7FMK3EF5VM%3Bhttp%253A%252F%252Fipadhelp.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2010%252F11%252Ffilmon_airplay1.png%3Bhttp%253A%252F%252Fipadhelp.com%252Fipad-apps%252Fuse-airplay-in-safari-and-other-apps-with-airvideo-enabler%252F%3B614%3B461

Skrevet

Offisielt er det ingen støtte men du kan visstnok jukse deg til det med litt styr

Gjest Ciegus
Skrevet

Norsk netflix har sesong 3 av the killing (de legger ut en og en episode i uka).

Gjest Ciegus
Skrevet

Og jeg vil gjerne vite om hvem som sender/skal sende sesong 3 av falling skies!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få amerikansk netflix på apple tv ved å endre dns-adressen. Det er veldig enkelt, men du må endre adressen for hver gang om du skal bytte mellom norsk og amerikansk. Jeg får min dns fra Overplay (betaltjeneste), men det finnes flere andre tilbydere. Google it :)

Anonymous poster hash: 87600...690
Skrevet

Det er TNT som har Falling Skies.

Gjest Ciegus
Skrevet

Det er TNT som har Falling Skies.

Har de streaming som en nordmann kan benytte seg av (med mediahint for eksempel)? Sitter på en bitteliten mobil nå så er litt vanskelig å google... :-)

Skrevet

Har de streaming som en nordmann kan benytte seg av (med mediahint for eksempel)? Sitter på en bitteliten mobil nå så er litt vanskelig å google... :-)

De har streaming hvor man må lure nettstedet til å tro du er bosatt i USA - men noen opererer også med at du må trykke inn kundenummeret ditt fra kabeltvselskapet for å vise at du er abonent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...