AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Del Skrevet 21. juni 2013 Siden jeg og en venninne har sendt mannfolka på guttetur til Vegas tenkte vi at vi kunne prøve å more oss litt vi også. Vi tenker derfor å ta en helgatur til Oslo, og har aller helst lyst å dra ting helt ut. Ingen av oss har vært spesielt mye i hovedstaden tidligere, og lurer derfor på om det er mannlige strippeklubber å finne i Oslo? Hva er aldersgrensen? Og er det til å anbefale? Anonymous poster hash: 48ac9...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 21. juni 2013 #2 Del Skrevet 21. juni 2013 Haha, jeg skal følge med på denne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristella Skrevet 22. juni 2013 #3 Del Skrevet 22. juni 2013 Så lite respons det var her da! Dette er jeg også litt nysgjerrig på, faktisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 22. juni 2013 #4 Del Skrevet 22. juni 2013 Det hadde jo bare vært å tatt et lite google-søk på "Oslo mannlig striptease" da. String i kvadraturen tilbyr mannlig striptease:http://www.string.no/no/events Jeg siterer: Mannlig striptease Book ett bord i vår private lounge, bli servert ved bordet og få unbderholdning av en av Norges beste mannlige strippere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Del Skrevet 22. juni 2013 Gå heller på en homsebar, der er det mange fine menn! Anonymous poster hash: ce198...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 23. juni 2013 #6 Del Skrevet 23. juni 2013 Gå heller på en homsebar, der er det mange fine menn! Anonymous poster hash: ce198...c33 Eller ta turen på en av byens mange heterobarer, der er det også mange fine menn, og fordelen med disse stedene er at de fine mennene også har sans for kvinner. Men nå var det jo mannlig striptease TS var ute etter, og da er det vel et begrenset antall steder å velge mellom. Det finner du hverken på vanlige homsebarer eller vanlige heterobarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå