AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hei! Jeg har ei god venninne av meg som skal feire bursdagen sin i morgen med ei annen venninne av henne. Jeg ble kjent med venninnen min for rundt 2 år siden, men jeg kjenner ingen av hennes venner, og skal i denne bursdagen i morgen. Vi blir visst totalt 16 stk. Ei annen venninne av meg har lenge hatt lyst til å møte meg, og hun er alene hjemme i morgen da samboeren hennes er bortreist, så hun ville veldig gjerne være med meg i morgen, men jeg sa at jeg da skulle i denne bursdagen. Det endte med at jeg spurte bursdagsvenninnen min om jeg kunne ta med meg hun andre, men dette falt ikke i god smak, da hun bare ville ha sine nærmeste på bursdagen sin. Bursdagen i morgen blir mer eller mindre som et vorspiel, og vi skal alle reise ut sammen når klokken nærmer seg 00:00. Jeg er aldri så begeistret for å dra ut med mennesker som jeg ikke kjenner så godt, og bursdagsvenninnen min er av typen som vil snakke med alle når hun er ute, så jeg er redd for at jeg bare blir sittende og sture i en krok, (med mindre jeg treffer på andre bekjente). Så jeg gjorde en avtale med hun andre venninnen min, om at siden bursdagsfesten til "bursdagsvenninnen" min starter i morgen kl 18:00, kan jeg være der fra 18-22, og reise hjem til meg og møte hun andre venninnen min hos meg, så sitter vi og hygger oss frem til klokken nærmer seg 00:00, for så å dra ut og møte den andre gjengen igjen. Bursdagsfesten holdes kun 15 min gange fra meg, og utestedet ca 5 min. Syns dere at jeg er en dårlig person som drar fra en bursdag, og møter de senere igjen ute? Jeg får nesten ikke sove om natten for jeg er en person som ikke ønsker å såre andre mennesker. Samtidig så vil jeg ha med meg den andre venninnen min, da jeg ikke vil gå ut med en gjeng mennesker som jeg ikke kjenner, og lørdagskvelden blir ødelagt. Da syns jeg at jeg har det mye bedre når jeg i hvert fall har med meg ei til som jeg kjenner Jeg syns også det var veldig rart at jeg ikke fikk ta med meg ei venninne, da bursdagsvenninnen min vet at jeg ikke kjenner noen av hennes venner.. Langt og rotete innlegg... Anonymous poster hash: c87b2...a42
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Hm. Hvis den er grei for hun andre venninnen din hørtes dette veldig fornuftig ut da. Det er helt greit å forlate vorspielet noen timer før de drar ut, også treffe dem ute senere. Jeg synes ikke det er ufint å ta med venninnen din ut heller, og det er som regel vanlig å bli flere der også. Og jeg synes ikke du er noen slem person. Jeg synes du høres ut som en kjempehyggelig person som ønsker å gjøre flere fornøyde og glade, ved å velge en alternativ med bedre løsning. Anonymous poster hash: 71c63...1c6 2
Jodi Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Jeg kan ikke se noe galt i det her. Og hvis bursdagsvenninnen din er normal, så skjønner hun også dette og vil syns det er helt greit. Det hadde vært noe annet om dere bare var 3-4 stk. men når det blir så mange som 16 stk. så ser jeg virkelig ikke problemet. (Hadde jeg vært bursdagsvenninnen så hadde jeg heller ikke hatt noe problemer med at du tok med venninnen jeg da, men vi er vel forskjellige...)
Mija Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Må bare kommentere at jeg synes hun som har bursdagen er rimelig sær hvis du ikke får ta med deg den andre venninnen din dit. Særlig hvis dere blir 16 stk, da har hun neppe planlagt femretters til 1500 kr pr person. Synes planen din høres helt fin ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå