Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du flyttet sammen og/eller giftet deg med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

Jeg har blitt sammen med mannen i mitt liv, vi er begge midt i 20årene. Traff hverandre for ca 6 mnd siden og ble offisielt sammen ca 4 måneder.selv om dette er nokså nytt ennå, kjenner jeg sterkt på at det er "den rette". vi passer godt sammen, samme humor, verdier, interesser og er ganske like som personer, kommuniserer godt. Nå koser vi oss bare som kjærester og trives forsåvidt med å bo i hver vår leilighet, men jeg kjenner at jeg gleder meg sånn til den dagen vi flytter sammen :)

Nå lurer jeg på hvordan andres erfaringer er, tok det lang tid før dere flyttet sammen med kjæresten? Eller giftet dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte min nåværende samboer 6 måneder før vi ble kjærester. 6 måneder etter der igjen flyttet vi sammen, og nå har vi bodd sammen i 5 måneder. Forholdet vårt er relativt nytt, og jeg syns selv vi flyttet sammen fort, men det føltes riktig for oss. Alt har gått mye bedre enn jeg hadde trodd, egentlig, og jeg angrer ikke på at vi valgte å flytte sammen så tidlig :) Jeg er 20 og han noen år eldre, så vi er ganske unge vi også, og selv om mine foreldre var litt i mot at jeg som er så ung skal flytte sammen med kjæresten min så fort så har det gått bra ;)

Skrevet

Hadde vært sammen ca 8 mnd når vi flyttet sammen. Har vært sammen i 3 år totalt nå.

Gjest Toppris
Skrevet

Det tok halvannet år før vi flyttet sammen. Er ikke gift enda :) lykke til og nyt alt sammen, ikke stress med å flytte sammen, det er jo så deilig å glede seg til å møte han, er det ikke? :) men jeg skjønner helt klart hva du mener :)

Skrevet

Flytta sammen etter et halvt år. Har vært sammen i litt over tre år nå. :)

Gjest Keikolina
Skrevet

Vi flyttet sammen etter et år.

Skrevet

Flyttet sammen etter ett år, giftet oss to år etter det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet sammen etter tre uker, giftet oss etter fire år. Har vært gift i drøye tre år.

Selv om jeg alltid selv har sagt at man bør ta det pent og forsiktig, skjønner jeg ikke helt hvorfor. Ved å flytte sammen er det lettere å finne ut om man virkelig passer sammen eller ikke.

Anonymous poster hash: ea6cd...319
  • Liker 3
Gjest Trolletrine
Skrevet

Flyttet sammen etter et halvt år. Raskt ja, men vi hadde ingen å ta hensyn til og alt å vinne:-)

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet sammen etter 8 uker, forlovet oss etter 9 mnd, giftet oss etter 20 mnd, har vært gift i 20 år.

Anonymous poster hash: 0b513...bb5
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss gikk det veldig raskt. Det tok en uke før vi flyttet sammen. Hadde det ikke vært for omstendighetene, hadde vi nok ventet ytterligere. I dag er vi på vårt tredje år sammen. Vi er ikke gift eller har barn.

Det er veldig fint å bo sammen, men noen ganger kunne jeg ønske vi ventet enda litt. Mitt råd er: Bli GODT kjent med hverandre før dere flytter sammen. Ha flere samtaler om hjem, forventninger, verdier og så videre.

Anonymous poster hash: b3cf7...7aa
Gjest Keikolina
Skrevet

Husker det var godt å kunne flytte sammen så vi kunne pule så mye vi ville uten å være stille. Gud det var tider det.

Gjest Gjest
Skrevet

Flyttet sammen etter en uke, giftet oss etter ett og et halvt år. Nå er vi gift på det syvende året. Nå skal det sies at vi kjente hverandre fra før, men hadde ikke sett hverandre på nesten fem år nå vi ble sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Var ilag 3 år før vi flyttet sammen og giftet oss.

Anonymous poster hash: 286e8...a12
Skrevet

Vi fant hverandre på nett, og hadde daglig kontakt i ca seks uker før vi møttes første gang. Dagen etter at vi møttes første gang sa jeg at vi kom til å gifte oss :fnise: Etter ca syv måneder flytta vi sammen i leiligheten jeg leide. Da vi gifta oss hadde vi vert sammen i litt over to år, og i september har vi tre års bryllupsdag.

Skrevet

Vi flytter sammen nå i sommer og da har vi vært sammen i litt over ett år, kjent hverandre i 4 mnd lenger.

Skrevet

Vi flyttet sammen etter 1.5 år, forlovet oss et år etter vi flyttet sammen, og giftet oss 10mnd etter at vi forlovet oss.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde kjent hverandre og vært litt av og på i to år før vi ble sammen på ordentlig, og etter 5 mnd flyttet jeg inn hos han. Har vært sammen i 1 år og 2 mnd nå, og har aldri angret på at vi flyttet sammen så tidlig :)

Anonymous poster hash: 8219d...610
AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen etter et par dager vi ble kjent, flyttet sammen etter 2 uker. En mnd. etter ble vi forlovet og giftet oss 2 mnd etter. :) og vært gift i 4 år :)

Anonymous poster hash: 0fb86...f9e

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde vært sammen i ca 2.5 år da vi flytta sammen. Bodd sammen i snart 3 mnd.

Var i avstandsforhold før det. Jeg er 22 han 28.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...