AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 jeg er høygravid. jeg venter ei jente om knappe tre uker. jeg er sliten for tiden fordi alle i området maser hele tida om at jeg ser så stor ut til å være gravid. alle sier ting som om at det ser ut som jeg venter tvillinger og sånn. men det gjør jeg ikke. min far har støtt og stadig stått dem i mot. det samme må mor gjøre, men midt oppi det hele blir jeg så oppgitt for bror min han tar meg aldri i forsvar. han sier at jeg trengte ikke sprike med beina og at jeg er bygdas sklie og slike ting. jeg er gravid for pokkern. siste jeg treng å høre. jeg bor selv på en stor låve som far har bygd om at til et hus. føler meg så alene og utstøtt. jeg vet at man føler eg ustabil som gravid men hvilken bror går i mot en og kaller søstra si for slik? Anonymous poster hash: 7ca87...8e8
Tibbie Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Bygdefolk Er du fornærma fordi folk sier de tror du skal ha tvillinger? Eller fordi broren din syns du er løs fordi du er gravid? 2
Tibbie Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Bygdefolk Er du fornærma fordi folk sier de tror du skal ha tvillinger? Eller fordi broren din syns du er løs fordi du er gravid?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 En bror som er en stor idiot! jøss? er det sant? her er alle skjellsorda han bruker på meg, og han er 33 år!!! gorillavrengtryne, tvillingmora (skal bare ha en unge nå), tvillingh***, pizzatryne, der kommer hvalrossen til og med tennene hennes er som hvalenes tenner, ungen blir nok like styggg som mora (meg), ungen kommer til å bli en brilleslange som mora, bygdas sklie, tjukke tuenfryd (parken vet dere), vraltegåsa, keiko, jeg kan allerede merke at du kommer til å bli en åndsvak person, skal du sprike med beina igjen nå? og sist men ikke minst: høypulern!! kjært barn har mange navn?? da sier far nei nå får du vise søstra si respekt P.K. ser du ikke at a sitt og griner og alt sånn? Anonymous poster hash: 7ca87...8e8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Tibbie. Begge deler. Jeg skal ikk ha tvillinger. Jg er ei stor jente men har ikke fortjent slike ord. har gjort mitt men ei sklie er jeg ikke og vil ha meg frabedt vraltegåsa og slike ord. er jeg den eneste i norge som er høygravid???? Anonymous poster hash: 7ca87...8e8
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Ta et alvorsord med broen din da. Still et ultimatum; enten gir han faen i å snakke stygt om det eller så vil du ikke snakke med ham. Si han kan ringe deg når han er klar for å be deg om unnskyldning. Så gjør du alvor av det, enkelt og greit. Noen ganger trenger folk en skikkelig reality check for å skjønne hva de driver med. Hadde det vært min bror skulle han fått tryglet til Gud om at han løper fortere enn meg! Anonymous poster hash: b3f71...3d0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Ta et alvorsord med broen din da. Still et ultimatum; enten gir han faen i å snakke stygt om det eller så vil du ikke snakke med ham. Si han kan ringe deg når han er klar for å be deg om unnskyldning. Så gjør du alvor av det, enkelt og greit. Noen ganger trenger folk en skikkelig reality check for å skjønne hva de driver med. Hadde det vært min bror skulle han fått tryglet til Gud om at han løper fortere enn meg! Anonymous poster hash: b3f71...3d0 ja. takk for råd- etter stormen har gitt seg skal jeg gjøre detta. jeg treng ro jeg nå. tror du han skjønner det? han er vel jomfru tipper jeg. ikke mye høypuling på han. sikkert bare sjalu. jeg skal snakke voksent med han men vanskelig når han slenger disse orda etter meg som i hagle som har gått av. mye skal en tåle a? Anonymous poster hash: 7ca87...8e8
Tibbie Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 jøss? er det sant? her er alle skjellsorda han bruker på meg, og han er 33 år!!! gorillavrengtryne, tvillingmora (skal bare ha en unge nå), tvillingh***, pizzatryne, der kommer hvalrossen til og med tennene hennes er som hvalenes tenner, ungen blir nok like styggg som mora (meg), ungen kommer til å bli en brilleslange som mora, bygdas sklie, tjukke tuenfryd (parken vet dere), vraltegåsa, keiko, jeg kan allerede merke at du kommer til å bli en åndsvak person, skal du sprike med beina igjen nå? og sist men ikke minst: høypulern!! kjært barn har mange navn?? da sier far nei nå får du vise søstra si respekt P.K. ser du ikke at a sitt og griner og alt sånn? Anonymous poster hash: 7ca87...8e8 Lol. Be han skaffe seg et liv. Han er sikkert misunnelig for at du klarer å få deg et ligg, og han ikke. Broren din høres motbytelig ut, og jeg ville aldri ligget med en douche som han.
Avalon Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Ville kuttet kontakten så langt det er mulig. Ikke være på samme sted samtidig osv. Ikke ta telefonen, samt si akkurat hva jeg mener om saken, og frem til den dagen han vokser opp og viser hva han er laget av, ville jeg ikke gitt han så mye som lillefingeren! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Lol. Be han skaffe seg et liv. Han er sikkert misunnelig for at du klarer å få deg et ligg, og han ikke. Broren din høres motbytelig ut, og jeg ville aldri ligget med en douche som han. ikke mange som vil det heller. først må han lære seg forskjellen på hva slappis og ståp*** er. ikke mye han har fulgt med på skolen. Anonymous poster hash: 7ca87...8e8
Tibbie Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 ikke mange som vil det heller. først må han lære seg forskjellen på hva slappis og ståp*** er. ikke mye han har fulgt med på skolen. Anonymous poster hash: 7ca87...8e8 Da disser han jo deg uten grunn Han sier du er stygg, men du får mer oppmerksomhet fra gutta enn han gjør hos jentene. På den måten fornærmer han jo seg selv litt. Han må jo være mindre attraktiv enn deg (enten utsèendet eller personlighet).
Kontormus Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Angående tvillingmagen, jeg så ut som om jeg skulle ha femlinger. Men det var bare en liten, men med h.... diger plass inni der.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Angående tvillingmagen, jeg så ut som om jeg skulle ha femlinger. Men det var bare en liten, men med h.... diger plass inni der. Ja ok <3 Anonymous poster hash: 7ca87...8e8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 hadde fortalt ham sterkt hva jeg mente. DU må jo si ifra ikke la deg bare pelle på? Det er jo mobbing det han driver med. Anonymous poster hash: 20bb2...1c3
Bernardette Skrevet 22. juni 2013 #16 Skrevet 22. juni 2013 Det går ikke å banke vett inn i et hode som overhodet ikke er mottakelig for vett. Seriøst, drit i ham. Gå når han snakker sånn. 1
Kittykat Skrevet 22. juni 2013 #17 Skrevet 22. juni 2013 Ikke bry deg om hva andre sier om deg. Jeg veier noen kilo for mye, og når jeg ventet nr.3, så var jeg STOR, Så ut som om jeg ventet trillinger, minst. Du er et FLOTT menneske som har skapt et lite liv. En del av deg. Du har skapt noe helt utrolig. Et mirakel Ikke la folk kalle deg stygge ting, for det er det siste du er. Folk som ikke kan godta deg og ditt liv, er ikke verdig ditt liv eller din tid Lykke til med fødselen
sebastianen Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Hehehe, er dette virkelig ? Eller parodi ? Hvor gammel er du eventuellt ts ? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå