Gjest Reza08 Skrevet 22. juni 2013 #61 Skrevet 22. juni 2013 Reza... Nå har noen hevet fluesopp i salaten din, for jeg har neppe noe på den listen der å gjøre. OT: Her er det maaange som konkurrerer om en plass, men jeg tror jeg må si meg enig i at lille-pus er toppen av KG-brukere... Hun skriver alltid velbegrunnede og utdypende innlegg, og fremstår som en veldig reflektert person på alle felt, egentlig. En annen ting er at jeg ser henne i svært mange tråder, og jeg ender opp med å "plusse" innleggene hennes så og si hver gang. Dessuten forsvarer hun folk når andre er urimelige mot dem, og det er en viktig rolle å ha i et forum. Kunne skrevet et helt essay om henne, men tror jeg skal stoppe her, enn så lenge... Synes du fortjener en plass blant kandidatene. Du er alltid saklig, humoristisk og positiv. Flere skulle vært som deg.
Gjest Nordavind Skrevet 22. juni 2013 #62 Skrevet 22. juni 2013 Jeg er faktisk ganske så ok må jeg si. Bare sånn at dere vet det.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. juni 2013 #63 Skrevet 22. juni 2013 Jeg er faktisk ganske så ok må jeg si. Bare sånn at dere vet det. det er du!
Elanore Skrevet 22. juni 2013 #65 Skrevet 22. juni 2013 . Dessuten forsvarer hun folk når andre er urimelige mot dem, og det er en viktig rolle å ha i et forum. Nå ødela jeg quoten din. Eleanor, men gidder ikke fikse på mobil. Men; akkurat dette er det flere som gjør og de får pes eller ros alt etter som de er likt eller ikke. Men min mening er og vil være at det er en positiv egenskap å forsvare folk der det trengs og er berettiget, så det at "det ikke er rettferdig i resten av forumet"*, gjør ikke at jeg ser på den egenskapen som mindre positiv - verken hos lille-pus eller hos andre. Hos akkurat lille-pus, har jeg sett på dette forsvaret som berettiget hver gang, og det har lite med at jeg liker henne eller så gjøre; det er bare en av grunnene til at jeg faktisk liker henne. * Mulig jeg misforstår deg nå, men vet ikke helt hvordan jeg skulle skrive det. 1
Anglofil Skrevet 22. juni 2013 #66 Skrevet 22. juni 2013 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Yvonne (mod) 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #69 Skrevet 22. juni 2013 Fra min første dag og frem til jeg leste om en bruker her som fikk hjelp fra en annen bruker, var jeg likegyldig til brukerne her. Lille-Pus var den gode hjelperen, og fortjener å bli nevnt som en god bruker (og moderator) her. Anonymous poster hash: f49b9...15d 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 22. juni 2013 #70 Skrevet 22. juni 2013 Jeg liker Silfen, selv om Silfen ikke liker å bli likt
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #71 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har et jentecrush for Silfen! Hun er råbra! Anonymous poster hash: d015f...e63
skruf Skrevet 22. juni 2013 #72 Skrevet 22. juni 2013 Hoppetaujenta:) (og en neve andre her inne..) 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #73 Skrevet 22. juni 2013 Stjerner! Hun er flink og jeg vet hun har hjulpet mange på PM. Hun er et skikkelig kvinnfolk!Anonymous poster hash: 852e4...65c
Gjest Gunfreak Skrevet 23. juni 2013 #74 Skrevet 23. juni 2013 Har jeg bestukket deg uten at jeg husker det? Sånt skjer jo. Husker du ikke den natta på byen, litt mye å drikke en kjekk mann ved baren og en natt med het elskov? Vel han husker deg og satt deg på lista si!
Gjest Inggolf Skrevet 23. juni 2013 #75 Skrevet 23. juni 2013 (endret) . Dessuten forsvarer hun folk når andre er urimelige mot dem, og det er en viktig rolle å ha i et forum. Nå ødela jeg quoten din. Eleanor, men gidder ikke fikse på mobil. Men; akkurat dette er det flere som gjør og de får pes eller ros alt etter som de er likt eller ikke. Men min mening er og vil være at det er en positiv egenskap å forsvare folk der det trengs og er berettiget, så det at "det ikke er rettferdig i resten av forumet"*, gjør ikke at jeg ser på den egenskapen som mindre positiv - verken hos lille-pus eller hos andre. Hos akkurat lille-pus, har jeg sett på dette forsvaret som berettiget hver gang, og det har lite med at jeg liker henne eller så gjøre; det er bare en av grunnene til at jeg faktisk liker henne. * Mulig jeg misforstår deg nå, men vet ikke helt hvordan jeg skulle skrive det. Er faktisk veldig enig med Silfen her! Jeg får alltid, i hvertfall stort sett, pes for å "forsvare" / "backe-up" andre..Får stort sett bare slengt i trynet at jeg bare har å holde kjeft siden jeg er en dust selv. Har faktisk aldri opplevd det positivt å "hjelpe" andre når noen blir hakka på, snakka dritt til, behandlet urettferdig osv. For å svare på spørsmålet i tråden, så liker jeg godt Tirkes og Auroressa. Endret 23. juni 2013 av NozMonster
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juni 2013 #76 Skrevet 23. juni 2013 greit, noz. du tar meg der. denne skal du ha, for det her mener jeg - du er en av de jeg liker veldig godt, sånn faktisk litt best her - nettopp på grunn av det du selv sier, og fordi du står han av når folk slenger dritt om deg. du er en av de tøffeste jeg vet om. og i tillegg utrolig morsom. det er ingen forskjell på deg irl og her, du er ekte. sorry mette, du er ikke den absolutte farvoritten min allikevel, håper vi fremdeles er gode venner. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #77 Skrevet 23. juni 2013 Cathrine88 Anonymous poster hash: 4d6f1...d55 Ja, hun er heit Anonymous poster hash: d44cd...93a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #78 Skrevet 23. juni 2013 Er faktisk veldig enig med Silfen her! Jeg får alltid, i hvertfall stort sett, pes for å "forsvare" / "backe-up" andre..Får stort sett bare slengt i trynet at jeg bare har å holde kjeft siden jeg er en dust selv. Har faktisk aldri opplevd det positivt å "hjelpe" andre når noen blir hakka på, snakka dritt til, behandlet urettferdig osv. For å svare på spørsmålet i tråden, så liker jeg godt Tirkes og Auroressa. Det er fordi du har dobbeltmoral, bare de med ståkuk liker det. Anonymous poster hash: d553e...7ce 4
Gjest avocadoen Skrevet 23. juni 2013 #79 Skrevet 23. juni 2013 Jeg glemmer helt sikkert noen, men ja. -Yme (selv om vi er av og til uenige) -Gunfreak -Yvonne -Sakone -Drue -Reza08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå