Gå til innhold

Hvem er din absolutte favorittbruker her inne?

Anbefalte innlegg

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Danbanan

Anonymous poster hash: d455a...069
AnonymBruker
Skrevet

helt klart silfen, hun er en deilig kvinne.

Anonymous poster hash: cff73...a5d
  • Liker 1
Skrevet

helt klart silfen, hun er en deilig kvinne.

Anonymous poster hash: cff73...a5d

Du er rapportert.

• Liker 2
Skrevet

Når det gjelder moderatorer, må jeg også si at "Rainbow" virker som en utrolig snill og koselig person, som absolutt ikke fortjener å ha det dårlige ryktet moderatorer har hengende over seg. Samme med Sophie-Ann.

Anonymous poster hash: 05d2f...8f0

Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg må si gjest. Hun er kanskje ikke den dyktigste til å argumentere, men jeg liker at hun er så tøff og alltid står for meningene sine uansett hva.

OMG! seriøst!!!!????? Huff, hun er selve definisjonen på netttroll for meg!

Anonymous poster hash: 01d62...3f7

• Liker 6
Skrevet

Ingen nevnt, ingen glemt.♥

:fnise:

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Jeg er elendig til å få med meg brukernavn og hvem det er som faktisk skriver det de skriver.

Men er det ei jeg alltid legger merke til er det Arabella. Hun sier det som det er og jeg er som oftest enig.

• Liker 2
Skrevet

Det er selvfølgelig meg. Jeg elsker meg i all hemmelighet og egentlig har jeg lyst til å sende meg en PM og spørre om en date IRL. Jeg har bare ikke hatt mot til å gjøre det ennå, av frykt for å bli avvist.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er elendig til å få med meg brukernavn og hvem det er som faktisk skriver det de skriver.

Men er det ei jeg alltid legger merke til er det Arabella. Hun sier det som det er og jeg er som oftest enig.

Tusen takk, hyggelig å høre :).

AnonymBruker
Skrevet

Havbris, men hun er sjelden å se. Arabella og Mann42 er ikke dumme de heller.

Anonymous poster hash: 9b4b9...630
Skrevet

Yvonne!

Fordi jeg ofte er enig i det hun skriver, og hvem liker ikke personer som er lik seg selv :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gunfreak :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymous poster hash: e3c64...617
Gjest Fjotten
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg må si gjest. Hun er kanskje ikke den dyktigste til å argumentere, men jeg liker at hun er så tøff og alltid står for meningene sine uansett hva.

Hun skriver som oftest ikke mer enn en setning, ofte ikke over 10 ord. Med andre ord, bidrar veldig sjeldent til diskusjoner.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun skriver som oftest ikke mer enn en setning, ofte ikke over 10 ord. Med andre ord, bidrar veldig sjeldent til diskusjoner.

Hjelpes..

Anonymous poster hash: f2030...658

• Liker 5
Skrevet

Havbris, men hun er sjelden å se. Arabella og Mann42 er ikke dumme de heller.

Anonymous poster hash: 9b4b9...630

Takk for det - jeg er her men står i en cellegiftbehandling akkurat nå, og har ikke all verdens energi. Men jeg setter pris på alle gode tilbakemeldinger fra alle dere som tenker at jeg har noe å komme med her på forumet. Kommer sterkere tilbake når formen er på topp igjen.
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Takk for det - jeg er her men står i en cellegiftbehandling akkurat nå, og har ikke all verdens energi. Men jeg setter pris på alle gode tilbakemeldinger fra alle dere som tenker at jeg har noe å komme med her på forumet. Kommer sterkere tilbake når formen er på topp igjen.

God bedring!!

Anonymous poster hash: 9890d...169

• Liker 5
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ønsker deg virkelig en god bedring. Håper du har nok kamferdrops, kniplinger og støttestrømper for å komme igjennom dette :hug:

Når du er ferdig, fortjener du en napoleonskake og litt kaffe i skålen.

• Liker 1
Skrevet

Ønsker deg virkelig en god bedring. Håper du har nok kamferdrops, kniplinger og støttestrømper for å komme igjennom dette :hug:

Når du er ferdig, fortjener du en napoleonskake og litt kaffe i skålen.

Tull og tøys. Jeg går 1 - 2 timer hver dag, spiser god og sunn mat og kreftlegen min sier at vin er bra. Kamferdrops og støttestrømper kan du ha for deg sjæl! Har det bra, har nok av tid til å lese på KG men er nok litt selektiv på hva jeg gidder å bruke energi på. Har klart meg utrolig bra under cellegiftkurer så langt - så nå gleder jeg meg til påske i fjellet, skiturer og god mat og vin. Og masse tid sammen med min kjæreste gjennom 23 år.

(Beklager avsporingen i denne tråden)

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...