AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #101 Skrevet 26. juni 2013 Hvorfor er ikke JakeGreen nevnt? Brilliant. Karismatisk. Sjarmerende. Morsom. Vittig. Vågal. Mystisk. Overmenneske. Ærlig. Kontroversiell. Intellektuell. Lynende intelligent. Streng, men rettferdig. Sexy. Sterk. Omsorgsfull. Snill. Kunnskapsrik. Observant. Uten tvil den brukeren her inne som har gitt meg mest glede! Gleder meg hver eneste kveld til etter jobb for å se om han har laget noen nye innlegg! En gang fikk jeg en orgasme av å lese et av innleggene hans - og det var ikke et på seksualitetsforumet, men et tilsynelatende kjedelig innlegg på snikk snakk! Jeg har også merket at intelligensen min har vokst proporsjonalt med antall leste innlegg av han. Gjentatt lesing gir en multiplikator effekt, så akkurat nå repeterer jeg i påvente av flere. Det har også blitt hevdet at innleggene hans kan kurere mange uhelbredelige sykdommer, men jeg kan ikke bekrefte om dette er sant. Anonymous poster hash: 1e3d5...d8a Har aldri sett han skrive her inne. Anonymous poster hash: f2e06...b29
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juni 2013 #102 Skrevet 26. juni 2013 Jeg liker best meg selv, jeg. jeg liker og best meg selv
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #103 Skrevet 26. juni 2013 Du er herved min favorittbruker ved siden av Jake Green (om han flytter til Bergen)!!! Anonymous poster hash: e9e53...537 Du er ikke spesielt god stalker om du ikke ser at Jake Green/Janus har skrevet dette innlegget selv Anonymous poster hash: b9cef...782 7
Samaysa Skrevet 26. juni 2013 #104 Skrevet 26. juni 2013 jeg liker og best meg selv Klart det. Det gjør vel de fleste. Er det en jeg alltid er enig med, så er det meg selv
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juni 2013 #105 Skrevet 26. juni 2013 Hmmm, vanskelig! Men jeg liker BettyBoop(eller hvordan hun skriver det), er enig i det meste hun skriver. aww takk: ) Like u too 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #106 Skrevet 26. juni 2013 Raindrops fordi hun virker svært ekte og oppriktig med god humor. Anonymous poster hash: 9645b...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #107 Skrevet 26. juni 2013 Liker definitivt best brukeren 5t0b6z. Anonymous poster hash: f49b9...15d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #108 Skrevet 26. juni 2013 Skreppamedleppa, Cat, Betty Boop, samt noen av moderatorene (Lille-Pus bl.a). Anonymous poster hash: 40579...833
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #109 Skrevet 26. juni 2013 Og Fleecejakke og Cloe- Anonymous poster hash: 40579...833 1
Gjest energibånd Skrevet 26. juni 2013 #110 Skrevet 26. juni 2013 Hei PeeWee. Det var jeg som skrev innlegget. Jeg er ikke alltid enig med ham, men jeg syns han har mye politisk kunnskap. Jeg syns det er forkastelig av deg å prøve å fremstille det som at han selv har skrevet innlegget.
Gjest JakeGreen Skrevet 26. juni 2013 #111 Skrevet 26. juni 2013 JakeGreen hvis han flytter til Bergen! (null press, altså) Anonymous poster hash: e9e53...537 Og du er? Samme som sist? Du er ikke spesielt god stalker om du ikke ser at Jake Green/Janus har skrevet dette innlegget selv Anonymous poster hash: b9cef...782 Jeg synes det er forkastelig av deg å prøve å fremstille det som at jeg selv har skrevet innlegget. Jeg syns det er forkastelig av deg å prøve å fremstille det som at han selv har skrevet innlegget. Ok. 1
Chloe- Skrevet 26. juni 2013 #113 Skrevet 26. juni 2013 Og Fleecejakke og Cloe- Anonymous poster hash: 40579...833 Oj, takk! Jeg har forresten glemt AltGodt. Hun liker jeg godt. 1
Grønt blad Skrevet 26. juni 2013 #114 Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes det er vanskelig å plukke ut kun én favoritt, for det er mange brukere jeg liker godt. Skal jeg likevel trekke fram en, så må det bli Blondie65! Blondie 65 svarer ordentlig og kommer med gode råd. Hun ser for at mennesker gjør feil og tar rare beslutninger, men ser framover og er konstruktiv og ikke redd for å gå rett på sak, men uten å bli ufin. Hun deler også av egen (livs)erfaring og knytter alt sammen på en måte jeg synes er forbilledlig! 3
Gjest Blondie65 Skrevet 26. juni 2013 #115 Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes det er vanskelig å plukke ut kun én favoritt, for det er mange brukere jeg liker godt. Skal jeg likevel trekke fram en, så må det bli Blondie65! Blondie 65 svarer ordentlig og kommer med gode råd. Hun ser for at mennesker gjør feil og tar rare beslutninger, men ser framover og er konstruktiv og ikke redd for å gå rett på sak, men uten å bli ufin. Hun deler også av egen (livs)erfaring og knytter alt sammen på en måte jeg synes er forbilledlig! Tusen takk for fine ord
Grønt blad Skrevet 26. juni 2013 #117 Skrevet 26. juni 2013 Tusen takk for fine ord Det er så vel fortjent! Jeg setter stor pris på at du er her på KG
sol87 Skrevet 26. juni 2013 #118 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har mange, men vil holde dem for meg selv. De jeg setter pris på i et forum er de som evner å delta i en diskusjon uten å ty til personangrep, usannheter og tjue utropstegn etter hverandre. Det å være kritisk til informasjon/fakta og det å ikke kaste seg inn i sinne og raseri hver gang man ser noe man ikke liker, men heller å fremsetter fornuftige argumenter eller råd er egenskapen jeg setter pris på ved et forummedlem. Alle som kjenner seg igjen i denne beskrivelsen er mine favoritter. Jeg mener selvfølgelig ikke at man skal være gravalvorlig og kjedelig. Litt fjas og humor kan også være på sin plass - når det passer. 3
Gjest Blubberella Skrevet 26. juni 2013 #119 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har veldig sansen for Skjoldmøy. Hun er fornuftig og moden men samtidig har hun artig humor og får meg til å le. Til og med profilbildet hennes gjør meg glad Det er mange jeg kunne ha nevnt men akkurat i dag velger jeg å løfte frem bare Skjoldmøy fordi hun fortjener det! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå