AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Lever både lavkalori og lavkarbo, men merker jeg begynner å bli lei av det jeg vanligvis spiser. Er de noen som vil dele hva de spiser til de ulike måltider. Jeg spiser vanligvis egg og bacon, svinekjøtt i ulike former med masse grønnsaker, fisk (hovedsakelig laks) med grønnsaker, kylling, og gryter med kjøttdeig/kyllingkjøttdeig/svinekjøttdeig med masse grønnsaker. Spiser som regel creme fresh som tilbehør, og ost der det passer seg.Anonymous poster hash: 1c842...103
Gjest oreokaka Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 http://fotballfrue.no/2013/03/20/oppskrift-onsdag-ostefylt-kylling/ Jeg pleier ikke å bruke kyllingfond/buljong, syntes det ble litt salt da. Krydrer heller med masse godt. Knallgodt!!! Og syykt mettende. 1
Gjest Sengaia Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Hva ser du på som lavkalori?Jeg har nettopp begynt på lavkarbo og er nå i begynnelsen på 16-1700 kalorier, det samme som før jeg begynte på lavkarbo. Tenker å gå litt lenger ned i kalorier etter noen dager når jeg har vendt meg mer til det siden jeg vil ned noen kilo. Jeg har bakt brød som det omtrent ikke er karbo i, og det er kjempegodt! Dette med ost og makrell i tomat på er kjempegodt!Ellers har jeg lagd gryterett - karrigryte med kylling. Det er fløte, karri, hvitløk, kylling, kinakål, Tabasco og tomater. Det var utrolig godt! De andre gangene jeg har prøvd meg på lavkarbo har jeg bare spist salat med kylling uten dressing, omtrent til hvert måltid, og vært redd for fett. Det er jo ikke rart jeg gikk lei og ga opp... Men etter mye tenking og lesing skal jeg nå gå inn for å spise myyye mindre karbo. Og nå som jeg har funnet ut at fett ikke er så ille, og all den gode maten man kan lage, så går jeg for det Jeg holder meg mett lenger på en god måte. Merker energien er noe lavere, men det skal visst gå over.Hvor lenge har du gått på lavkarbo? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Hva ser du på som lavkalori? Jeg har nettopp begynt på lavkarbo og er nå i begynnelsen på 16-1700 kalorier, det samme som før jeg begynte på lavkarbo. Tenker å gå litt lenger ned i kalorier etter noen dager når jeg har vendt meg mer til det siden jeg vil ned noen kilo. Jeg har bakt brød som det omtrent ikke er karbo i, og det er kjempegodt! Dette med ost og makrell i tomat på er kjempegodt! Ellers har jeg lagd gryterett - karrigryte med kylling. Det er fløte, karri, hvitløk, kylling, kinakål, Tabasco og tomater. Det var utrolig godt! De andre gangene jeg har prøvd meg på lavkarbo har jeg bare spist salat med kylling uten dressing, omtrent til hvert måltid, og vært redd for fett. Det er jo ikke rart jeg gikk lei og ga opp... Men etter mye tenking og lesing skal jeg nå gå inn for å spise myyye mindre karbo. Og nå som jeg har funnet ut at fett ikke er så ille, og all den gode maten man kan lage, så går jeg for det Jeg holder meg mett lenger på en god måte. Merker energien er noe lavere, men det skal visst gå over. Hvor lenge har du gått på lavkarbo? Hvordan rekner du kalorier i hjemmelaget brød?Anonymous poster hash: a326e...0b0
Gjest Sengaia Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 JEg fant en oppskrift på nettet. Skal se om jeg finner den
Gjest Sengaia Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 hvis du går inn på oppskrift.no og søker på lavkarbo så kan du finne masse godt
Gjest Sengaia Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 http://matnyttig.blogg.no/1338310352_lavkarbobrd.htmlJeg fant ikke den bloggen det stod næringsinnhold, men det var denne oppskriften, jeg tok bilde av næringsinnholdet og oppskriften med mobilen. i dette brødet er det per 100 gram: 300 kcal, 25 g fett, 12 gram protein og 4 gram karbohydrater. Det er ikke mye vil jeg si!! Og det var utrolig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå