Tidus Skrevet 24. juni 2013 #21 Skrevet 24. juni 2013 Det er ingen motsetning mellom disse tingene. Vi har et helt vanlig forhold, hvor vi har sex, når begge har lyst fordi vi er tent, men de gangene vi har sex med en dom/sub-setting er jeg det lille kjæledyret hans som han utfordrer og belønner, til begges glede og nytelse. Anonymous poster hash: fa471...ab1 Det eksisterer mange forhold hvor den ene parten kun har sex med den andre for å tilfredsstille ham/henne. For å få slutt på mas, eller for å oppnå noe annet.
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #22 Skrevet 24. juni 2013 Å bli sugd er vel en submissiv handling? Du stiller deg i en svært så utsatt posisjon med pikken mellom tennene til partneren, og vem vet hva h*n kan finne på? Jeg har tenkt dette før.. Men hvis ei dame skulle finne på å bite meg, hadde jeg drept henne. Så med mindre man er bundet fast *(og ikke med lekehåndjern!) så ser jeg ikke dominansen. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4399737/Man-jailed-for-killing-lover-over-penis-bite.html
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #23 Skrevet 24. juni 2013 Det eksisterer mange forhold hvor den ene parten kun har sex med den andre for å tilfredsstille ham/henne. For å få slutt på mas, eller for å oppnå noe annet. Så klart, men det har som regel lite med dom/sub relasjoner å gjøre, siden par som er seksuelt lekne sjeldent er de samme som pleier å ha sur pliktsex. Anonymous poster hash: fa471...ab1
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #24 Skrevet 24. juni 2013 Så klart, men det har som regel lite med dom/sub relasjoner å gjøre, siden par som er seksuelt lekne sjeldent er de samme som pleier å ha sur pliktsex. Anonymous poster hash: fa471...ab1 Jeg har et svært lekent sexliv med min kjæreste, men plasserer meg ikke i noe dom/sub-kategori for det. Dermed kan jeg anta at det fint går an å ha sur pliktsex i et dom/sub-forhold også.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2013 #25 Skrevet 24. juni 2013 Det er helt vanlig, dersom man har et dom/sub forhold. Og ganske sexy, for begge parter. Anonymous poster hash: fa471...ab1 Det er helt avhengig av hvilken setting og hvilken grad av dom/sub forhold man har det. - bare for å opplyse tørt og saklig om akkurat det. Belønning og straff befinner seg (i min verden) i overgangssonen mellom et rent D&s forhold og et D&s med SM innslag.
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2013 #26 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har et svært lekent sexliv med min kjæreste, men plasserer meg ikke i noe dom/sub-kategori for det. Dermed kan jeg anta at det fint går an å ha sur pliktsex i et dom/sub-forhold også. Du har likevel overraskende lite kunnskap og forståelse for seksualitet som ikke gjelder deg selv. 2
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #27 Skrevet 24. juni 2013 Du har likevel overraskende lite kunnskap og forståelse for seksualitet som ikke gjelder deg selv. Hvorfor sier du det?
Gjest KateW Skrevet 24. juni 2013 #28 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tror deg, jeg. Hørtes bare sært ut når jeg leste det. Den dagen jeg "får" sex av dama, og vi ikke "har" sex, slår jeg opp. Men da er du kanskje ikke sub heller?
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #29 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Men da er du kanskje ikke sub heller? Er ikke noe med merkenavn på i senga. Edit: Jo, heterofil er vel det eneste. Endret 24. juni 2013 av Tidus
Gjest KateW Skrevet 24. juni 2013 #30 Skrevet 24. juni 2013 Men poenget er at dersom du ikke har prøvd noe og tent på det, så vet du ikke om det er for deg. Jeg har stort sett vært submissiv, og trodd jeg kun var sub. Men da jeg fikk prøve ut min dominante side, så fant jeg ut at det tente jeg masse på! Det hadde jeg aldri trodd. Og det går fint an og dominere når man suger, det handler om hvem som har kontroll på mannens orgasmer.
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #31 Skrevet 24. juni 2013 Men poenget er at dersom du ikke har prøvd noe og tent på det, så vet du ikke om det er for deg. Jeg har stort sett vært submissiv, og trodd jeg kun var sub. Men da jeg fikk prøve ut min dominante side, så fant jeg ut at det tente jeg masse på! Det hadde jeg aldri trodd. Og det går fint an og dominere når man suger, det handler om hvem som har kontroll på mannens orgasmer. Jeg har prøvd begge deler. Ganske hardcore også.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #32 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har et svært lekent sexliv med min kjæreste, men plasserer meg ikke i noe dom/sub-kategori for det. Dermed kan jeg anta at det fint går an å ha sur pliktsex i et dom/sub-forhold også. Enig med Katten, du virker noe sur og trompete i dag. Selvsagt kan man være leken, uten å drive med bdsm, og det finnes nok lekne par med sur pliktsex, men likevel vil jeg påstå at par som bryter med tradisjonelle seksuelle rammer har mindre fare for å være fanget i det tradisjonelle mønsteret hvor sex er noe kvinnen gir mannen, av åpenbare grunner. Og til Lille-pus: "helt vanlig" betyr ikke "alle gjør det", og ofte vil d/s og s/m gli i hverandre og være vanskelig å definere fra hverandre. For meg er belønning/straff mer d/s enn s/m fordi poenget er at dom utøver dominans ved å straffe sub, i en ren s/m relasjon vil poenget med belønning/straff være at sadisten påfører masochisten smerte. Anonymous poster hash: fa471...ab1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #33 Skrevet 24. juni 2013 Enig med Katten, du virker noe sur og trompete i dag. Selvsagt kan man være leken, uten å drive med bdsm, og det finnes nok lekne par med sur pliktsex, men likevel vil jeg påstå at par som bryter med tradisjonelle seksuelle rammer har mindre fare for å være fanget i det tradisjonelle mønsteret hvor sex er noe kvinnen gir mannen, av åpenbare grunner. Og til Lille-pus: "helt vanlig" betyr ikke "alle gjør det", og ofte vil d/s og s/m gli i hverandre og være vanskelig å definere fra hverandre. For meg er belønning/straff mer d/s enn s/m fordi poenget er at dom utøver dominans ved å straffe sub, i en ren s/m relasjon vil poenget med belønning/straff være at sadisten påfører masochisten smerte. Anonymous poster hash: fa471...ab1 For meg er sub/Dom mer D/S enn SM, fordi det å være masochist er ikke nødvendigvis det samme som å være submissiv, og omvendt. Jeg er veldig glad mannen min er begge deler, men jeg kjenner mange som bare er én av delene. Så når tråden handler om "Dominante damer" tenker jeg D/s, ikke SM. Anonymous poster hash: a11a8...1e5
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #34 Skrevet 24. juni 2013 Enig med Katten, du virker noe sur og trompete i dag. Selvsagt kan man være leken, uten å drive med bdsm, og det finnes nok lekne par med sur pliktsex, men likevel vil jeg påstå at par som bryter med tradisjonelle seksuelle rammer har mindre fare for å være fanget i det tradisjonelle mønsteret hvor sex er noe kvinnen gir mannen, av åpenbare grunner. Og til Lille-pus: "helt vanlig" betyr ikke "alle gjør det", og ofte vil d/s og s/m gli i hverandre og være vanskelig å definere fra hverandre. For meg er belønning/straff mer d/s enn s/m fordi poenget er at dom utøver dominans ved å straffe sub, i en ren s/m relasjon vil poenget med belønning/straff være at sadisten påfører masochisten smerte. Anonymous poster hash: fa471...ab1 1. Hvorfor virker jeg som om jeg har lite kunnskap og forståelse? 2. Det tror ikke jeg. Hva er de åpenbare grunnene?
Gjest KateW Skrevet 24. juni 2013 #35 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har prøvd begge deler. Ganske hardcore også. Og er du submissiv så bestemmer den andre om du får, og hva du får. Det er jo hele poenget.
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #36 Skrevet 24. juni 2013 Og er du submissiv så bestemmer den andre om du får, og hva du får. Det er jo hele poenget. Jada, jeg forstår hva hun mente med innlegget sitt. Det sa jeg "ok" til med en gang. Men det er vel ikke hele poenget? Tror D/S kan handle om andre ting enn at D lar S få lov til ting. D kan vel fysisk kneble/binde S og bruke henne/ham som han/hun vil også? (Kanskje mest han som bruker henne i slike situasjoner, men med håndjern så går det vel fint)
Gjest KateW Skrevet 24. juni 2013 #37 Skrevet 24. juni 2013 Min kommentar var til din om at den dagen du Fikk sex kom du til å gjøre det slutt.
Hottrio Skrevet 24. juni 2013 #38 Skrevet 24. juni 2013 Liker godt at damen(e) tar kontrollen jeg . Og jeg støtter generell girlpower 100%. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #39 Skrevet 24. juni 2013 I min verden (for det lille den eventuelt er verd for andre) så er ikke sub eller dom noe man leker, det er noe man er, - selv om rollen kan være forskjellig fra dag til dag. Andre er kun dom'er eller kun sub'er. Enig med deg, jeg anser det som en legning. Jeg kan være dominant nå og da, late som at jeg ikke underkaster meg og tenner helt på det, men til syvende og sist kjenner jeg at jeg er veldig underdanig helt i sjelen.. sub. Anonymous poster hash: 0226a...222
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2013 #40 Skrevet 24. juni 2013 (endret) Jeg forstår ikke helt, kvinnen har et hull, mannen har en staur. Hvordan kan kvinnen, som tar i mot, dominere mannen, som gir? Med mindre vi prater om lær, pisk og en mann som kryper på gulvet og ber om nåde, men det blir likevel bare komisk, mannen er mye større og sterkere enn kvinnen og kan når han selv ønsker det ta kontrollen. Det er bare en illusjon at han kryper for henne. Egentlig gjør han ikke det. Kvinner kan ikke dominere. Naturen er et hinder som er i veien der. Anonymous poster hash: 5bf3a...d82 Psykisk dominans, ikke fysisk. Et reelt ønske, en lyst, en trang til å gi seg over til henne. For meg er sub/Dom mer D/S enn SM, fordi det å være masochist er ikke nødvendigvis det samme som å være submissiv, og omvendt. Jeg er veldig glad mannen min er begge deler, men jeg kjenner mange som bare er én av delene. Så når tråden handler om "Dominante damer" tenker jeg D/s, ikke SM. Anonymous poster hash: a11a8...1e5 Stemmer for mange det du sier ja. - og for andre igjen så er det elementer av SM i bildet, uten at jeg vil legge triggerene i det bildet kun på S'en eller M'en. Det er store variasjoner der også. Personlig har jeg ikke en fiber av hverken S eller M i meg. Enig med deg, jeg anser det som en legning. Jeg kan være dominant nå og da, late som at jeg ikke underkaster meg og tenner helt på det, men til syvende og sist kjenner jeg at jeg er veldig underdanig helt i sjelen.. sub. Anonymous poster hash: 0226a...222 For mange (kanskje de fleste ?) er switch vanlig. Da er det din egen og partners psykiske energi/kraft som legger rammene for om lysten går i D eller S mode. Den som med 'kun' blikk, ord og kroppsholdning har routet en Master dom inn i en for ham helt ukjent lyst'rolle' hvor han med hele seg (blikk, ord og kroppsholdning) spør om lov til å gi seg over til ditt forgodtbefinnende (flott opplevelse for lenge, lenge siden). Den kjenner styrken, triggeren og energien som ligger i å frigjøre sin dom-side. Han møtte sin overkvinne der og da, og etter dette var det dagsenergien og den indre mentale kraft som satte rammene, og han var fremdeles en Master dom, men hun var sterkere i sin dom mode. Endret 24. juni 2013 av Lille-pus 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå