Gjest Gunfreak Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Snakka med en dame i går og hun er en av de som liker å bli dominert til det punktet hvor hun skal bli litt dengt rundt om krig og virklig bli tatt med makt og brast. Men så tenke jeg at noen damer er dominante, og jeg ser hvordan det funker, bortsett fra en ting. Hvordan suger damer(eller homofile dominante menn) kuk og fremdeles beholder makten og er dominant, jeg ser på det å suge som i beste fall en nøytral ting, men mest som en submisive sak, så hvordan gjør dere dominante damer/menn suginga til deres makt fordel? Kan se viss dere binder han fast, og han ikke kan stoppe dere at det blir en dominant ting, men det er vel litt mye arbeid hver gang du gir en BJ?
Gjest Nikki09 Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 (endret) - Endret 3. august 2015 av Nikki09 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Når man gir noen oralsex, har man vedkommedes mest følsomme kroppsdel i munnen, og sitter med all mulighet til å styre personens stimuli akkurat slik man ønsker. Det er gode muligheter for psykisk dominans når man har en tunge og to henders presisjon til rådighet. At det å suge pikk, ha sex i doggy, svelge sæd, bli penetrert og gjøre andre sexuelle ting som tradisjonelt sett har vært kvinnens territorie er ensbetydende med underdanighet, skyldes bare at du ser verden gjennom kulturelt betingende, kvinnefiendlige briller. Det er ikke din skyld, samfunnet har lært deg at kvinner er underlegne, og derfor tolkes alt som er typiske kvinnelig, for svakt og underdanig. Anonymous poster hash: 012c9...965 10
miramis Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Når man gir noen oralsex, har man vedkommedes mest følsomme kroppsdel i munnen, og sitter med all mulighet til å styre personens stimuli akkurat slik man ønsker. Det er gode muligheter for psykisk dominans når man har en tunge og to henders presisjon til rådighet. At det å suge pikk, ha sex i doggy, svelge sæd, bli penetrert og gjøre andre sexuelle ting som tradisjonelt sett har vært kvinnens territorie er ensbetydende med underdanighet, skyldes bare at du ser verden gjennom kulturelt betingende, kvinnefiendlige briller. Det er ikke din skyld, samfunnet har lært deg at kvinner er underlegne, og derfor tolkes alt som er typiske kvinnelig, for svakt og underdanig. Anonymous poster hash: 012c9...965 Føler jeg har helt motsatt syn på mye innen sex enn resten av verden, f.eks. føler jeg meg dominant når jeg suger og får han til å komme i doggy, men submessiv når han slikker meg!
Gjest Katten. Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Man har jo full kontroll over kvinnen når man slikker henne. Du kan tvinge henne til å gjøre hva som helst, kun med tungen din. Det er jo akkurat det samme når det er omvendt. 1
Tidus Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Sex-stillinger har ingenting å gjøre med dominans i utgangspunktet. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er glad i å leke både sub og dominant iblant, og sugingen er forskjellig. Er jeg sub så er det han som har kontrollen, og kan holde meg i hodet og dytte den så langt inn han vil til jeg sliter med å puste osv. Er jeg dominant så har jeg hele kontrollen og suger når jeg vil suge, kan gjerne erte han lenge med å bare sirkle området med tunga og sneie såvidt borti penis nå og da, kanskje gi et skikkelig godt "sug" iblant, men så lite at han bare ligger igjen med følelsen av at han MÅ ha mer. Prøver han å gripe etter meg eller pikken som holder på å eksplodere av forventning så skyver jeg hendene bestemt vekk. Når jeg har "vanlig" oralsex så er det jo også jeg som har full kontroll, at du synes det er nedverdigende eller noe er bare fordi du har et spesielt syn på det selv som ikke alle andre nødvendigvis deler. Jeg liker å suge, så jeg pleier først å kose meg godt med det før jeg - når jeg har fått nok - kjører på og trykker på de rette knappene som gjør at han får orgasme. Selv om jeg selvsagt ønsker å gjøre det bra for han og høre på hans ønsker så er det til syvende og sist jeg som bestemmer, når vi ikke leker S/M så er det jeg som holder han i hoftene og styrer om han får jukke eller ei, hvilket tempo det skal gå i, når han skal være i munnen, hvordan jeg bruker tunge og sugekraft og hender, når han skal komme, hvor han skal komme osv. Så konklusjonen min er litt at det er mer dominant enn sub å suge på "normalt" vis. Som sagt, at du ser på det som en nedverdigende handling er nok noe som ligger mer i deg og ditt syn på ting enn det ligger i selve handlingen. Anonymous poster hash: 7f3e2...9cc 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Det handler om hvem som styrer situasjonen. Jeg er vanligvis underdanig, men har feks vært den styrende part når en fyr bandt meg og tok meg analt, så alt er mulig, dersom den psykiske styringen er tilstede. Anonymous poster hash: fa471...ab1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 En av mine favorittaktiviteter er å suge hams mens jeg knuser ballene hans i hånda mi. Men suging er hovedsak belønning han får når han har vært flink. Jeg er ellers veldig enig med AB#3. Anonymous poster hash: a11a8...1e5
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 I min verden (for det lille den eventuelt er verd for andre) så er ikke sub eller dom noe man leker, det er noe man er, - selv om rollen kan være forskjellig fra dag til dag. Andre er kun dom'er eller kun sub'er. 1
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 En av mine favorittaktiviteter er å suge hams mens jeg knuser ballene hans i hånda mi. Men suging er hovedsak belønning han får når han har vært flink. Jeg er ellers veldig enig med AB#3. Anonymous poster hash: a11a8...1e5 Belønning når han har vært flink? Trener du mannen din som en hund?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Belønning når han har vært flink? Trener du mannen din som en hund? Det er helt vanlig, dersom man har et dom/sub forhold. Og ganske sexy, for begge parter. Anonymous poster hash: fa471...ab1 3
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Det er helt vanlig, dersom man har et dom/sub forhold. Og ganske sexy, for begge parter. Anonymous poster hash: fa471...ab1 Jeg tror deg, jeg. Hørtes bare sært ut når jeg leste det. Den dagen jeg "får" sex av dama, og vi ikke "har" sex, slår jeg opp.
Skjoldmøy Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Å bli sugd er vel en submissiv handling? Du stiller deg i en svært så utsatt posisjon med pikken mellom tennene til partneren, og vem vet hva h*n kan finne på? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tror deg, jeg. Hørtes bare sært ut når jeg leste det. Den dagen jeg "får" sex av dama, og vi ikke "har" sex, slår jeg opp. Herregud, det er et rollespill. Selvsagt er dette noe vi "har" og ikke noe noen "får". Men vi tenner på dette rollespillet, han liker at jeg gir ham skikkelig juling og belønner ham for å være flink etterpå. Og dette tenner selvsagt meg også, ellers hadde vi ikke gjort det. Anonymous poster hash: a11a8...1e5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tror deg, jeg. Hørtes bare sært ut når jeg leste det. Den dagen jeg "får" sex av dama, og vi ikke "har" sex, slår jeg opp. Det er ingen motsetning mellom disse tingene. Vi har et helt vanlig forhold, hvor vi har sex, når begge har lyst fordi vi er tent, men de gangene vi har sex med en dom/sub-setting er jeg det lille kjæledyret hans som han utfordrer og belønner, til begges glede og nytelse. Anonymous poster hash: fa471...ab1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Jeg forstår ikke helt, kvinnen har et hull, mannen har en staur. Hvordan kan kvinnen, som tar i mot, dominere mannen, som gir? Med mindre vi prater om lær, pisk og en mann som kryper på gulvet og ber om nåde, men det blir likevel bare komisk, mannen er mye større og sterkere enn kvinnen og kan når han selv ønsker det ta kontrollen. Det er bare en illusjon at han kryper for henne. Egentlig gjør han ikke det. Kvinner kan ikke dominere. Naturen er et hinder som er i veien der. Anonymous poster hash: 5bf3a...d82
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 At kjønnsdelenes utforming har noe med dominans å gjøre er bare en ide du har i hodet ditt, en illusjon, om du vil. Dominans er psykisk betinget, siden vi har kommet ut av steinalderen for lenge siden, og hele samfunnet baserer seg på mentale ferdigheter. En mann som fysisk tar kontrollen, mot en kvinnes vilje, er en overgriper, og da har vi beveget oss bort fra gjensidig samspill og sunne forhold for lenge siden. Anonymous poster hash: fa471...ab1 2
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 Jeg forstår ikke helt, kvinnen har et hull, mannen har en staur. Hvordan kan kvinnen, som tar i mot, dominere mannen, som gir? Med mindre vi prater om lær, pisk og en mann som kryper på gulvet og ber om nåde, men det blir likevel bare komisk, mannen er mye større og sterkere enn kvinnen og kan når han selv ønsker det ta kontrollen. Det er bare en illusjon at han kryper for henne. Egentlig gjør han ikke det. Kvinner kan ikke dominere. Naturen er et hinder som er i veien der. Anonymous poster hash: 5bf3a...d82 Dominans er svært sjeldent fysisk og nesten alltid psykisk. Noe sier meg at du blir dominert titt og ofte, bare uten at du selv vet det. 1
Tidus Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 Herregud, det er et rollespill. Selvsagt er dette noe vi "har" og ikke noe noen "får". Men vi tenner på dette rollespillet, han liker at jeg gir ham skikkelig juling og belønner ham for å være flink etterpå. Og dette tenner selvsagt meg også, ellers hadde vi ikke gjort det. Anonymous poster hash: a11a8...1e5 Ok. Trenger ikke å si "herregud".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå