Gå til innhold

Hvem selger rimelig ulltøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til nettbutikker med rimelig ulltøy til barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle også si sparkjøp. De har mye fint i Tom og Trine-serien.

Skrevet

Ikke nettbutikk da, men vi har kjøpt det aller meste hos Coop obs. De har ofte janus på tilbud. De har også billig ull og fleecetøy fra leketøy (Stormberg).

Skrevet

Ikke nettbutikk da, men vi har kjøpt det aller meste hos Coop obs. De har ofte janus på tilbud. De har også billig ull og fleecetøy fra leketøy (Stormberg).

Typisk, Coop obs er 3 timer fra hvor jeg bor. Er som regel glad for å bo langt uti gokk, men ikke akkurat når jeg skal handle.

AnonymBruker
Skrevet

Sparkjøp

Fin ull, men litt liten i størrelsen syntes jeg. Bare et tips om man kjøper på nett er det lurt å gå 1/2-1 størrelse opp

Anonymous poster hash: f077a...00c

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Ja, har merket at bodyene er små, og de billigste strømpebuksene er kjempelange og umulige å bruke uten sokker fordi det ikke er noe strikk i bena. 3 åringen min brukte str 2 år og han er straks 4 og normal for alderen vil jeg si.

Skrevet

Typisk, Coop obs er 3 timer fra hvor jeg bor. Er som regel glad for å bo langt uti gokk, men ikke akkurat når jeg skal handle.

Vanlige coop-butikker pleier også å ha janus ulltøy til barn på tilbud for medlemmer litt utpå høsten.

Skrevet

Vanlige coop-butikker pleier også å ha janus ulltøy til barn på tilbud for medlemmer litt utpå høsten.

Coop Extra kanskje, men ikke Prix eller Mega.

Skrevet

Coop Extra kanskje, men ikke Prix eller Mega.

Jo coop prix hos oss har det iallefall.

Skrevet

Jo coop prix hos oss har det iallefall.

Har de aldri hatt her, bare Piere Robert.Det som alle dagligvarekjedene har.

Skrevet

Har de aldri hatt her, bare Piere Robert.Det som alle dagligvarekjedene har.

Det har de også her, dumt det er så forskjell på utvalget.

Skrevet

Pierre robert har etter min mening ganske dårlig kvalitet. Jeg har kjøpt litt fra halv pris-kurver, og det er tynt, nupper fort og vaskes i stykker..

Skrevet

Har noe Pierre Robert, og vi er veldig fornøyde, Men har ikke brukt det så mye. har blant annet en tynn genser og balaclava. Men så vasker jeg ulla for hånd, og ikke så ofte, har kanskje noe med det å gjøre.

Har ikke lagt så mye merke til prisen på ullklær tidligere, men nå som jeg skal kjøpe mye på en gang blir jeg mer bevisst. Men så må man jo ta slitestyrken i betraktning selvsagt.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med PR! Har ikke opplevd noe negativt med det, og her vaskes alt i maskin på ullvask, ofte. Det eneste som er litt minus er den brede strikken i livet på stilongsene. Elsker at de har mye farger! :-)

Janus er også en stor favoritt, så har du mulighet til å svippe innom når du først er i nærheten kan du spare mye på å kjøpe det på tilbud. De klærne er så gode i størrelsen at de varer i 2 sesonger, minst. Den store 86-jenta vår brukte str 70 helt frem til vi sluttet med ull i vår. Enda er de ikke noe særlig slitt og kan brukes til nestemann også. :)

Skrevet

Du kjenner ingen som bor i nærheten av barnas husoutlet i Oslo eller krokstad!? Igår var det ull (reflex) til 50 og 79 kr plagget.

Skrevet

Du kjenner ingen som bor i nærheten av barnas husoutlet i Oslo eller krokstad!? Igår var det ull (reflex) til 50 og 79 kr plagget.

Oi! Nei dessverre.

Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Sulosi, mod.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ulltoy.no har billig og bra ulltøy til barn.

Anonymous poster hash: 0ab89...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...