AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har klart å forelske meg i en mann som er i et forhold... Han viser interesse tilbake, og det er så vanskelig! Jeg vet at han aldri kommer til å gå fra samboeren sin, så jeg må komme meg over han på en måte. Det eneste problemet mitt er at jeg er så følelsesmessig involvert... Vi har kysset en gang, men aldri gjort noe mer enn det. Det er kun blikk og hyggelige kommentarer til hverandre i tillegg til en ekstremt god kjemi, og vi vet begge at vi er glade i hverandre, men mer blir det nok ikke... Jeg orker ikke å gå slik, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme over han! Han er i tankene mine hele tiden og jeg håper jo på at han skal gå fra samboeren sin selv om jeg VET at det ikke kommer til å skje.... Følelser kan visst være no' dritt! Noen som har noen gode råd og tips for HVA jeg kan gjøre for å komme over han? Anonymous poster hash: 4f7f4...ccb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Du må prøve å treffe en ny en... for meg var det den eneste måten å glemme en på. Og bare så det er sagt er jeg veldig imot utroskap, så du kunne begynne med å put yourself in his wife shoes... Anonymous poster hash: dec31...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå