Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Endelig ferietid! Nå reiser titusenvis av glade damer til sol og varme og ferieflørter. Tyrkere, albanere, kurdere og grekere.... Fordi vi fortjener skikkelige menn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å så prøver de å få elskerne hit til lands, noen år går og vips er de skilt og mannen åpner ei kebabsjappe for å livnære seg, men det alle vet er at det er et skalkeskjul for hvitvasking av penger. Og sånn går nu dagan.

Anonymous poster hash: 65bc7...cd7

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Skjønne mørke mystiske menn med lidenskap og selvtillit. De vet hvordan en får en kvinne til å føle seg spesiell.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Endelig ferietid! Nå reiser titusenvis av glade damer til sol og varme og ferieflørter. Tyrkere, albanere, kurdere og grekere.... Fordi vi fortjener skikkelige menn.

:sjokkert:

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønne mørke mystiske menn med lidenskap og selvtillit. De vet hvordan en får en kvinne til å føle seg spesiell.

Skjønner at man må kunne ha det litt moro i ferien og kurdere er ikke mulig å motstå. Men synes det er dårlig gjort om jenta ikke krever kondom hvis hu n har kjæreste eller ektemann hjemme i Norge.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner at man må kunne ha det litt moro i ferien og kurdere er ikke mulig å motstå. Men synes det er dårlig gjort om jenta ikke krever kondom hvis hu n har kjæreste eller ektemann hjemme i Norge.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo bare flytte ned der ? Eller liker dere ikke den økonomiske "veksten" og samfunnstrukturen der nede slik det er når skikkelige menn styrer landet ?

Og til Gjest over. Dersom en har kjæreste eller ektemann hjemme er det jo veldig dårlig gjort uansett om det er kondom på eller ikke.

Anyways, kos dere på ferie :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare å reise, så får vi andre flere av de fantastiske norske guttene å velge mellom :fnise:

Anonymous poster hash: 0686a...061

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jobben deres, vet du, de lever av å forføre norske, naive jenter/damer

Anonymous poster hash: 0686a...061

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Og til Gjest over. Dersom en har kjæreste eller ektemann hjemme er det jo veldig dårlig gjort uansett om det er kondom på eller ikke.

)[/quote

Hvor alvorlig er egentlig en liten sommerflørt? Flørter kommer jo ikke etter til Norge og utgjør ingen trussel for forholdet hjemme i Norge. Tror bare typen hjemme i Norge opplever å få en gladere kvinne hjem etter ferien, winn/winn.

Menn må slutte med å skulle kontrollere kvinner hele tiden, nyt heller livet.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor alvorlig er en ferieflørt ? For meg er det slutten på forholdet. Er kun interessert i monogame forhold eller singellivet. Det er ikke snakk om å kontrollere noen, men ha gjensidige og likeverdige "betingelser" .

Dersom du står inne for disse holdningene, begge veier, så fint for deg. Uten å legge ord i munnen på deg, så høres det jo bare ut som at du er for åpne forhold eller vertfall forhold der sidesprang er greit. Da er det bare å leve slik du selv ønsker og finne en som deler de holdningene nå har er i Thailand :) Jeg bryr meg ikke om hvordan andre voksne mennesker administrerer samlivet sitt, men håper jo at alle par er likeverdige/enige seg imellom for deres del.

Dersom det er monogamt forhold en snakker om (eller at ene parten tror at det er det), så er det selvsagt ikke greit. Det er totalt uinteressant hvordan den som har vært utro vurderer "trusselbildet" da det er den andre parten som har vært sveket. Med mindre en reiser helt alene (altså uten noen en kjenner), så er min erfaring at slikt kommer ofte frem uansett (en kan ofte stole på at gode venner/veninnener plapprer til noen som plapprer enda mer :) ) og den som har blitt sveket er den som avgjør hva som skjer videre.

Gjest Gjest
Skrevet

Da er det bare å leve slik du selv ønsker og finne en som deler de holdningene nå har er i Thailand :)

Da er det bare å leve slik du selv ønsker og finne en som deler de holdningene når han er i Thailand :)

Litt tregt tastatur.

Gjest Gjest
Skrevet

Ferieflørter har ingenting med utroskap å gjøre, herregud da skulle 80% av norske kvinner kalles utro. Det kalles livsglede og er helt uskyldig moro.

Og ikke bland inn Thailand. Jentene der gjør det de gjør av nød, ikke av livsglede.

Gjest Gjest
Skrevet

Ferieflørter har ingenting med utroskap å gjøre, herregud da skulle 80% av norske kvinner kalles utro. Det kalles livsglede og er helt uskyldig moro.

Og ikke bland inn Thailand. Jentene der gjør det de gjør av nød, ikke av livsglede.

Er det sex, klinings eller hva det måtte være som går over partners grenser, så er det utroskap jo. Hvor mye glede det gir hun, han som hun ligger med eller han som sitter hjemme spiller ingen rolle når en skal definere hva det er. Om det stemmer at 80 % av Norske kvinner ligger med folk i syden når de har type hjemme (noe jeg tviler på), ja da har vi ca en femtedels sjans for å finne en tro partner.

Spiller vel ingen rolle om det er i Thailands, Tyrkia, USA, Sverigie eller på Svalbard, det var bare et ekspemel jeg brukte for å se om du er like åpen for at dette skjer andre veien (altså mot deg).

Gjest Gjest
Skrevet

Slapp av, Norske kvinner kommer som regel alltid tilbake til mennene sine, vi elsker dere dataspillende, barnevogntrillende, tolerante mykisene våre.

Men noen ganger innimellom trenger man å kjenne litt på instinktene, litt erotisk spenning og romantikk. Men det er ingen trussel, vi kommer hjem igjen og skryter av hvor flinke dere har vært med husarbeidet og barnepasset, flinke gutter!

Skrevet

Kos dere!
Kom dog ikke tilbake og klag på oss norske menn, vi som ikke en gis muligheten for ferieflørt fordi "alle" damene stikker til Tyrkia, Hellas, m.m... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kos dere!

Kom dog ikke tilbake og klag på oss norske menn, vi som ikke en gis muligheten for ferieflørt fordi "alle" damene stikker til Tyrkia, Hellas, m.m... ;)

Vi har plenti av muligheter vi også rundt om i verden. Nordmenn og nordeuropeere generelt er gjennomsnitlig høye iforhold til veldig mange andre menn rundt i verden og dette smelter jentene for. Selv med mine gjennomsnitlige 1.82 har jeg opplevd mye positiv oppmerksomhet fra de lokale jentene da jeg i deres øyne er høy, blå-øyd og eksotisk.

Slikt sprell i utlandet er selvsagt forbeholdt tiden en er singel.

Gjest Andreas
Skrevet

Jeg har merket at dama ofte er irritabel og har hatt lite lyst på sex etter at hun kommer hjem fra Sydenturer, det er sikkert ikke så lett å 'lande' tilbake i hverdagen, men det går seg til etterhvert. Har aldri blitt påført std, hun tar ansvar og beskytter seg. Lurt å ta egen ferie med en gang hun kommer hjem, fjell og fiske på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ofte norske menn får et ufortjent rykte som dårlige elskere. Tyrkere er sikkert bedre på å erobre og nedlegge, mer spenning i dem, mens norske heller er flinkere til å ta hensyn og tenke på jentas behov.

Dessuten tror jeg det mye er hele settingen, sol og ferie, paraplydrinker og overskudd. Ikke lett for Ola å konkurrere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...