Gå til innhold

Merker på neglelakk.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg legger merke til at bloggeren Kristin Gjelsvik nå kaster merkene sine som blant annet er Deborah Lippman(n?) osv. til fordel for O.P.I. Jeg skjønner at bestevenninna hennes jobber der, men lurer på hvilke typer merker folk flest foretrekker på neglelakker? Hva er det som holder lenge? Hva er lett å ta av? Hva er lett å ta på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med Essie :) Ikke at jeg er så veldig dreven på dette med neglelakk, men...

Anonymous poster hash: db033...448
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker DL myyye bedre enn OPI.

Anonymous poster hash: 38680...5bc
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg liker DL myyye bedre enn OPI.

Anonymous poster hash: 38680...5bc

Får jeg spørre hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Deborah Lippmann over O.P.I. Begge over Essie. Essie er i tillegg eid av L'Oreal nå, som tester på dyr. De har fjernet det med at de ikke tester på dyr fra nettsidene sine også.

Anonymous poster hash: 174ea...4be

Skrevet

china glaze og O.P.I er mine favoritter!

Skrevet

Skrevet

Har alltid sverget til OPI og er veldig fornøyd med dem. Har hamstret når jeg har vært i USA, og har vel en 10-12 stk. Jeg trenger ikke 150 forskjellige lakker, så det dekker mine behov.

MEN så kjøpte jeg en lakk fra Essie her om dagen, bare for å prøve, og den var jammen enda lettere å legge! Nydelig farge var det også. Det er mulig jeg skal unne meg et par stykker til derfra, for jeg likte den jeg kjøpte veldig godt.

Har også to fra DL. Jeg liker fargene, men jeg synes ikke de er like lette å legge pent. Jeg har ikke tålmodighet til å styre med base coat, tre lag OG top coat, så jeg må ha noe som blir fint etter ett eller to lag.

Gjest DevilAngel
Skrevet

OPI & Estee Lauder er mine to favoritter! Må bare elske de, de varer på lenge. Og OPI har så utrolig søte navn på hver eneste farge :3

Skrevet

Jeg varierer lakkmerkene hele tiden rett og slett fordi kvaliteten henger mer sammen med formula og farge enn merke. Jeg har OPI-lakker jeg hater, jeg har DL-lakker jeg ikke kan fordra og jeg har Essie-lakker jeg vurderer å kaste, rett og slett fordi de fargene og formulaene er pisselendig.

Jeg har mange gode lakker fra OPI, men jeg vil ikke si at OPI nødvendigvis er ett bedre merke enn Essie, DL, Linda Johansen osv osv. Det avhenger av hvilken lakk det er og hvilken produkter man bruker i tillegg. En god base og top coat kan utgjøre stor forskjell i holdbarheten innenfor alle merker.

Skrevet

Enig med dette, liker også essie. DL er latterlig overpriset!

Skrevet

Deborah Lippmann over O.P.I. Begge over Essie. Essie er i tillegg eid av L'Oreal nå, som tester på dyr. De har fjernet det med at de ikke tester på dyr fra nettsidene sine også.

Anonymous poster hash: 174ea...4be

:sjokkert: Og jeg som nettopp har kjøpt lakk fra Essie da jeg visste at de ikke testet på dyr! Burde oppdatere meg oftere ser jeg...

*skuffet*

Skrevet

Jeg sverger til Deborah Lippmann sine lakker. De sitter godt og lenge. Og finnes i så mange lekre farger:) Bare synd de er så dyre..

Skrevet

Depend sine funker bra. Noen som har prøvd neglefolien fra Gina Tricot, den holder utrolig bra. Imponert, også er det så lett å legge :)

Skrevet

Jeg kjøper noen billige fra BikBok, jeg.... Husker dessverre ikke hva de heter. Kjøper dem rett og slett fordi de kommer i små pakker, så de blir ikke dårlige før jeg rekker å bruke dem. Dessuten er de billige og kommer i mange farger, så jeg liker dem... De holder dessverre ikke særlig lenge, noe som gjør at jeg likevel ikke anbefaler dem til andre.

Skrevet

Jeg er fornøyd med alle OPI-lakkene mine! Essie sine er også generelt gode, synes jeg.

Skrevet

Selv er jeg utrolig fornøyd med OPI. Lakken holder godt og prisen er ikke den alle dyreste, men dyr nok!

Har i det siste startet å kjøpe litt ciate lakker, og de er utrolig pene :) Men i likhet med DB så er de aller fleste fargene såpass tynne at man nesten må ha både tre og fire lag for å få dekkende farge :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Mest glad i Essie, OPI og Chanel.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Veldig fornøyd med China Glaze og Nails Inc selv.

AnonymBruker
Skrevet

OPI og Essie. Selv om jeg kjøpte en top coat fra Essie som jeg var misfornøyd med. Synes ikke at neglelakken holdt seg lengre.

Anonymous poster hash: 6040e...c49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...