Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei.

Min kommende eks er på ferie fram til mandags kveld og har bursdag på tirsdag. Jeg vil gjøre det slutt og da face-to-face. Med dette kræsjer både "ikke-gjøre-det-slutt-over-telefon" og "ikke-gjør-det-slutt-før-eller-i-en-viktig-dag".

What to do?

Er mann.

Videoannonse
Annonse
Gjest kvinne
Skrevet

Herregud. Gjør det nå slutt over telefonen og bli ferdig med det!

mvh

kvinne

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Min kommende eks er på ferie fram til mandags kveld og har bursdag på tirsdag. Jeg vil gjøre det slutt og da face-to-face. Med dette kræsjer både "ikke-gjøre-det-slutt-over-telefon" og "ikke-gjør-det-slutt-før-eller-i-en-viktig-dag".

What to do?

Er mann.

Hva er grunnen til at du vil gjøre det slutt? Gjør det face to face, ellers er du feig. Hilsen en som ble dumpet på en feig måte og aldri skal ha noe med menn å gjøre EVER

Anonymous poster hash: 60bd4...89c

AnonymBruker
Skrevet

Bør helt klart gjøre det face to face. Men om det krasjer med bursdagen er vel ikke det det viktigste. Sånt skjer. Han vil få en ny bursdag som blir bedre. Han har hatt mange bursdager før, og dette ville bare ha blitt en av de kjipere.

Anonymous poster hash: 02234...3df
Gjest Kjærleik
Skrevet

Gjør det neste gang du ser henne. Om det er på bursdagen, så er det kjipt der og da, men det kommer flere bursdager. Det er mest realt å gjøre det så fort du har funnet ut at du ønsker å avslutte forholdet og møter henne.

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere har vært sammen under 1 år, ta det på telefon, ikke ødelegg bursdagen hennes også!
Hvis dere har vært sammen over 1 år må du bare møte henne mandags kveld, og gjøre det da.

Gjentar: IKKE på bursdagen hennes.

Skrevet

Hun kommer med fly så sent at jeg ser henne fom. bursdagen. Hun reiste faktisk hjem for å feire bursdag med meg.

Kjipt ass.

AnonymBruker
Skrevet

Livet suger litt, noen ganger.

Skrevet

Haster det sånn å gjøre det slutt da?

Dere har vel hatt mange fine stunder i forholdet, og det å ødelegge dagen hennes ved å gjøre det over telefonen eller å ødelegge bursdagen hennes ved å gjøre det da.. Er det noe vits? Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men litt respekt bør man ha for hverandre etter å ha vært i et forhold. Gjør det dagen etter brursdagen i såfall

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Jeg har egentlig bare vært ironisk jeg altså, frem til nå.

Klart det er ufint å droppe en sånn bombe på kjæresten sin på den måten.
Hvis hun har vært ute og reist er jo hun selvsagt sliten og har jo helt andre forventninger, i forhold til bursdagen sin og. Forvørig synes jeg kanskje du kunne ha gjort noe ekstra spesielt for henne på bursdagen, på en diskré måte som ikke stjal oppmerksomheten heller. Også kan du være ærlig dagen etter heller, eller i dagene etter gjerne. Kan jo se det litt an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...