Gå til innhold

Kvalitetsmøbler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer holder på å kjøpe hus, og ser da etter møbler til å innrede dette huset.:-)

Noen som har erfaring med feks bolia eller andre møbelbutikker? :-)

Finnes det ingen møbelbutikker som selger møbler i massivt treverk? Synes alt enten er laminat eller finer jeg. Hvordan holder det seg da?

Syns det er kjedelig å gi 10.000 for en reol, og så må man være forsiktig med å skru den sammen så den ikke blir ødelagt.

:-)

Anonymous poster hash: ef5f5...d11
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Jeg har i grunn flere negative erfaringer med Bolia, synes ikke kvaliteten er god. BoConcept er i samme prisklasse og mye bedre kvalitet. Ellers er det mulig å gjøre gode bruktkjøp på Finn, er ikke lenge siden det gikk en pent brukt Minotti "Hamilton" sofa for en brøkdel av nypris.

Mulig Slettvoll har noe heltre møbler som kunne ha falt i smak?

:-)

AnonymBruker
Skrevet

Skeidar og Living har veldig fine møbler syns jeg, kvaliteten er bra også.

Anonymous poster hash: 6d91a...0ef
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk takk.

Boconcept er eget merke eller? Ett familiemedlem har sofa derfra, og den er jo veldig fin da.

Men er møbler som ikke er ikea finer eller laminat nå for tiden? Living, bolia osv osv, er alt laminat?

trodde det bare var jysk som hadde det jeg, men virker som de bedre butikkene også hopper på denne "trenden".

Møbler har blitt dyyyyyrt!! :-/

Living har veldig fine møbler ja, har du erfaring derfra med reoler og sånnt?

Anonymous poster hash: e25cf...c2b
AnonymBruker
Skrevet

Trodde kun det var jysk som hadde sånne "platemøbler" jeg, men kvaliteten er kanskje bedre på living osv??

Lurer på hvordan dyre møbler og barn fungerer sammen :-/ hoho :-)

Gjest gjest17
Skrevet

BoConcept er ett dansk merke som selges hos Skeidar. Tror Living har begynt å ta det inn også :-)

AnonymBruker
Skrevet

skal sjekkes ut:-)

Gjest Cathleen
Skrevet

Skriver under på at BoConcept har mye fint. Vi kjøpte en sofa (fra Bohus) nå, og fikk velge i et hav av farger. Klart, det koster ofte litt mer enn standardmøblementet - men vi valgte å kjøpe en ganske tidløs sofa som kan brukes i flere år.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å snekre sin egen reol? Det er ikke så vanskelig som man skulle tro! :)

Gjest Madeleine
Skrevet

Det finnes mange gode, og fine, alternativer - spørsmålet er hvilket budsjett du har. Selv sverger jeg til Montana når det kommer til oppbevaring og er strålende fornøyd med det.

Gjest Duftlys
Skrevet

Fagmøbler har mye fint og i god kvalitet, ellers har jo Bolia mye bra syns jeg. Ikke gå i IKEA-fella som jeg gjorde for noen år siden. Jeg har hivd/solgt/gitt bort det meste, da kvaliteten på enkelte av produktene er elendig. Skal ALDRI kjøpe sofa derfra mer! Da syns jeg det er bedre å legge litt penger i kvalitet, og kjøpe på salg:)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg være så slem og kuppe tråden litt? Jeg lurer på om noen har erfaring med sofaen Modesto fra Skeidar? Jeg vurderer sterkt å kjøpe den til kampanjepris nå men aner ikke om den er særlig holdbar eller god å sitte i. Sittekomforten kan jeg jo sjekke i butikken men hvor holdbar den er vet man jo ikke uten å ha slitt på den i noen måneder/år. Noen som har erfaringer med den?

Anonymous poster hash: 8c035...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...