Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Dater en fyr .. Så får jeg sms/tlf fraexen som jeg forguder og vil ha meg tilbake, ., men, jeg får også bekreftet det jeg trodde; han var utro, og han dumpet med til fordel for ei annen.. Eksen kommer ikke til vår del av verden for til høsten Hva gjør jeg ? 1)Fortsetter å date han nye - glemmer eksen 2) fortsetter å date han nye, men vurderer eksen 3) slutter å møte ny fyr, venter på eksen Problem med 1: hjerte gråter m tanken på at jeg kan få eksen tilbake , men velger en jeg ikke kjenner så godt. Prob m 2 : trist for han nye å bruke opp sommeren på meg, (eksen var utro, så har verdens beste samvittighet i forhold til ham.. Han har jo både prøvekjørt jenta han var utro med før og etter at han gjorde det slutt m meg) Prob med 3: vet ikke om jeg tør stolt på eksen.. Blir som å ha en kjæreste i bånd.. Men mye av hjertet vil ha ham.,
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Dropp exen! Anonymous poster hash: c3f18...663 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Hvis han var utro? Så drit i han. Dette burde ikke være noen akseptabelt på noen måter. Anonymous poster hash: 687a5...3b7 1
Gjest badeand1 Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Nummer 1. Jeg ville aldri tatt tilbake en som har vært utro mot meg. Endret 21. juni 2013 av Mortem 3
Gjest C4r1n3 Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Eksen skal du bare glemme, men du skal også glemme han nye siden det skal så lite til før du vurderer å droppe han for en utro fjomp som dumpet deg. 2
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Eksen skal du bare glemme, men du skal også glemme han nye siden det skal så lite til før du vurderer å droppe han for en utro fjomp som dumpet deg. Har kjent ham i underkant av en måned..
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Du "glemte" pkt 4. Ingen av dem!! Eksen din har vært utro, ergo kan du aldri mer stole på han. Han har for alltid ødelagt det fine mellom dere. Han nye er du tydeligvis ikke så veldig interessert i. Vent til det kommer en som tar deg med storm, så glemmer du de to andre.
stripen Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Hadde droppet eksen og gitt han det han fortjener. Han har vært en drittsekk mot deg, og nå har du sjangsen til å la han ha det dritt. Hadde fortsatt å date han nye, og glemt eksen. Hvis du får skikkelige følelser for han nye, kommer du til å glemme eksen med en gang.
Missy1 Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Forstår ikke at du kan lage noe problem ut av dette engang. Eksen din var utro, dumpet deg til fordel for ei annen jente og nå som han ser at det ikke funka så vil han ha deg tilbake igjen? Har du ikke noe selvrespekt? Tror nok at det beste for deg ville vært å holde deg litt unna mannfolk og bli litt kjent med deg selv først. Virker som om du lett lar deg herse med 1
Frøken askepott Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Dersom du går for han nye, vil du nok i hele sommer gå å tenke på om du gjorde det rette valget osv, og bruk han nye som en trøst. Det høres ikke ut som du er klar for å involvere deg i et nytt forhold enda. Siden eksen valgt å være utro, så er kanskje terskelen lavere for å være det igjen. Og visst man virkelig elsker hverandre og har det godt i det forholdet man er i og ønsker å være i det, så vurderer man ikke å være utro. Utro er vel tegn på at man har savnet noe i det forholdet man er i. Konklusjon: dropp begge, ta vare på deg selv fremover og gjør ting du har lyst til! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Du forguder en fyr som dumpa deg etter å ha vært utro? Oida. Noen burde fortelle han nye at han bør sikte mye høyere. Anonymous poster hash: f5e58...ee4
Kontormus Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Slutter meg til resten og foreslår at du glemmer begge! Eks kommer garantert til å bli dobbel-eks og du har fått enda mere dritt. Den nye fortjener å finne noe bedre enn en som vuderer en bedragersk eks i steden. Gjør ham derfor den tjenesten å sende ham vekk slik at han kan bruke sommeren på noen som er mer lovende.
Gamerfrue Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Du forguder en fyr som dumpa deg etter å ha vært utro? Oida. Noen burde fortelle han nye at han bør sikte mye høyere. Anonymous poster hash: f5e58...ee4 Hey - low point! For en drittkommentar. Edit: ok, trodde i grunn du mente eksen når du sa "han", but still... low point. Endret 21. juni 2013 av Gamerfrue
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 Ja. Er enig med flesteparten her. Det høres ikke ut som du er klar for å involvere deg i noe nytt nå. Glem eksen, fordi han fortjener virkelig ikke et forsøk til og burde få stå til ansvar for hva han har gjort. Når det gjelder han nye, så burde du jo slettes ikke involvere deg, når du fortsatt har så mye følelser for eksen. Det er deg selv du burde bruke tid på nå. Du forguder han, fortsatt altså? Hva det innebærer av å være en menneskekjenner er ofte en subjektiv definisjon, men noen (om ikke flere) karaktertrekk pleier som regel å være tatt nok hensyn til, uavhengig av indivivdet. Også burde du helt klart prioritere deg selv kun, og gjøre hva du aller mest har lyst til. Alene. Han nye har muligens gjort det nok, så han vil nok kanskje finne seg en annen. Men det er greit det. Du vil finne en du og, når du er klar for det. Anonymous poster hash: 687a5...3b7
Nerine_ Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Ha mer selvrespekt enn å bli sammen med en som har vært utro mot deg!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 Er det ingen som synes det å tilgi er ok det også?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 Er det ingen som synes det å tilgi er ok det også? For min del tilgir jeg ikke svik, uaktsomhet eller feil av grov natur, slik som utoskap. For meg er det vertfall en enveisbilett ut av livet mitt. Hadde jeg vært TS hadde jeg droppet begge og vært singel en stund for å bearbeide det. Jeg hadde vertfall ikke vært klar for noe nytt dersom jeg måtte vurdere en eks og en ny sammtidig. Da tror jeg at jeg hadde ventet til jeg var helt ferdig med gamle følelser før jeg begynte å lete etter noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #19 Skrevet 21. juni 2013 Om jeg hadde tilgitt utroskap? Det spørs vel litt på situasjonen. Hadde det vært ett enkelt tilfelle, en kveld, og det skjedde ingenting videre annet enn bare det, så hadde det muligens i noen hypotetiske tilfeller vært ok å tiligi det, tenker jeg. Men at han også gikk til henne når det ble slutt mellom dere to, sier ganske mye altså. Og nå har da innsett at henne slettes ikke var bedre enn deg. Så da angrer han. Og vil tilbake. ( Sa jeg ikke en gang at dette ville skje forøvrig? Jeg gjorde jo det. ) Og dette er ikke noe å vurdere en gang altså. Det krever relativt mye å gjøre noe sånt mot et annet menneske generelt, og hvis han får komme tilbake, så vil det være en så vanvittig skjeiv maktfordeling mellom dere. Og den vil aldri forsvinne. Og man burde ikke se bort i fra, at det neppe er så vanskelig å ha seg flere sidesprang, fordi det er jo aldri noe problem å komme tilbake hvis en bare sier en angrer. Så i dette tilfelle? Nei. Anonymous poster hash: 687a5...3b7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #20 Skrevet 21. juni 2013 For min del tilgir jeg ikke svik, uaktsomhet eller feil av grov natur, slik som utoskap. For meg er det vertfall en enveisbilett ut av livet mitt. Hadde jeg vært TS hadde jeg droppet begge og vært singel en stund for å bearbeide det. Jeg hadde vertfall ikke vært klar for noe nytt dersom jeg måtte vurdere en eks og en ny sammtidig. Da tror jeg at jeg hadde ventet til jeg var helt ferdig med gamle følelser før jeg begynte å lete etter noe nytt. Jeg kunne ikke ha vært mer enig. Anonymous poster hash: 687a5...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå