Gå til innhold

nektet dere å bli med på noe/noen av aktivitetene på utdrikningslaget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

nektet dere å utføre eller gå med på noe/noen av aktivitetene på utdrikningslaget?

Jeg vet at om et par uker er det nok duket for mitt utdrikningslag, det er to ting jeg kommer til å NEKTE plent å gå med på, det ene er å bli kledd ut. Kommer ikke til å skje samme hva, jeg HATER, å da mener jeg HATER alt som har med utkledning å gjøre... det andre er hvis det har noe med høyde å gjøre jeg har extremt høydeskrekk å blir helt lammet hvis jeg kommer 2 meter over bakken........

Anonymous poster hash: ed6b8...780

Anonymous poster hash: 6a711...70c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men forloveren min og jeg hadde naturlig nok snakket om det på forhånd, og jeg hadde fortalt hva jeg ikke kunne tenke meg.

• Liker 2
Skrevet

Min forlover var enig med meg om at det ikke skulle bli et utdritningslag.

Så jeg føler meg trygg.

Jeg vet ikke helt hvor det hadde sagt stopp for min del.

I morgen skal jeg drikkes ut, så jeg kan gi en update i morgen om det var noe jeg nektet å gjøre ;)

AnonymBruker
Skrevet

Min forlover var enig med meg om at det ikke skulle bli et utdritningslag.

Så jeg føler meg trygg.

Jeg vet ikke helt hvor det hadde sagt stopp for min del.

I morgen skal jeg drikkes ut, så jeg kan gi en update i morgen om det var noe jeg nektet å gjøre ;)

ts her...

Jeg har tatt det opp med forloveren min, men har bange anelser. Rett å slett fordi det er utrolig mange som ikke kan være med på alkohol delen av udrikkningslaget fordi de enten er gravide eller nettopp har fått barn. så i mangel på å kunne ta det som en koselig jente fest med alkohol.. er frykten stigende hos meg! uansett jeg tar ikke på meg noe form for plagg jeg ikke føler meg vel i så får de bare bli sure, det er min dag å jeg akter å nyte den med alle venninnene mine på en koselig måte uten kostymer!

AnonymBruker
Skrevet

JA!

Jeg sa klart i fra at jeg ikke skulle drites ut. Nå ble jeg ikke dritet ut heller, men hadde de hatt noen planer som jeg ikke ville så hadde jeg ikke nølt med å si nei, ev. gått!

Anonymous poster hash: a404b...690
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenker jeg blir med på det meste. Rett og slett fordi jeg tror ikke forloveden min har funnet på noe som er for ille, og jeg har gitt noen retningslinjer; jeg synger ikke på Karl Johan! Hvis jeg får noen utfordringer skal jeg prøve å ta de på strak arm, det kan jo bli overraskendende moro, og på den andre siden blir det i allefall dårlig stemning om bruden skal sette seg på bakbeina og nekte det ene etter det andre. Satser på at forlover er grei mot meg, og at det blir både koselig og moro med tull og fjas :)

AnonymBruker
Skrevet

ts her...

Jeg har tatt det opp med forloveren min, men har bange anelser. Rett å slett fordi det er utrolig mange som ikke kan være med på alkohol delen av udrikkningslaget fordi de enten er gravide eller nettopp har fått barn. så i mangel på å kunne ta det som en koselig jente fest med alkohol.. er frykten stigende hos meg! uansett jeg tar ikke på meg noe form for plagg jeg ikke føler meg vel i så får de bare bli sure, det er min dag å jeg akter å nyte den med alle venninnene mine på en koselig måte uten kostymer!

Jeg tenker at da er sannsynligheten enda mindre for at noe sånt vil skje, for det blir ihvertfall kleint om alle er edrue. Jeg synes du skal bare ta det helt med ro og glede deg til dagen. Den blir ikke like gøy om du allerede nå begynner å stresse.

Anonymous poster hash: 5481d...456

AnonymBruker
Skrevet

jeg var gjennom noen ting som var et stykke unna min komfortsone, men jeg var med på alt likevel. Det var ikke snakk om noe offentlig utdritning, men en del ting jeg gjerne hadde fått noia av dersom jeg hadde vært edru!

Anonymous poster hash: ca6f5...cd8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har gitt beskjed om hva du ikke vil er det jo direkte ufint av din forlover å evt gjøre det. Da er det helt greit å si at "nei, dette vil du ikke og derfor har du sagt ifra om det på forhånd

.

Jeg tenker at da er sannsynligheten enda mindre for at noe sånt vil skje, for det blir ihvertfall kleint om alle er edrue. Jeg synes du skal bare ta det helt med ro og glede deg til dagen. Den blir ikke like gøy om du allerede nå begynner å stresse.

Anonymous poster hash: 5481d...456

Anonymous poster hash: 6adea...3f1

Skrevet

Jeg blånektet å synge karaoke!

Skrevet

ts her...

Såpass ja. Jeg håper virkelig for din del at du slipper unna. Det finnes så mye morsomt og spennende å gjøre for gravide, nybakte mødre og deg som ikke innebærer utdritning. Krysser alt som er å krysses.

Sitter å venter i spenning nå. Mannen ble hentet kl 8 i dag. Jeg blir vel hentet snart. :)

Skrevet

Jeg sa i fra at om det blir stripper, utkledning eller utdritning så går jeg hjem. Det ble ikke noe av det og vi hadde det veldig gøy uten noe klein stemning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt i fra til min forlover at jeg ikke ønsket utdritning, men kun en koselig kveld med mine venninner, dessverre ble ikke ønsket mitt oppfylt og første del besto av diverse utdritning i sentrum. Flere av aktivitetene nektet jeg å utføre og de andre utførte jeg bare halvveis og helt uten entusiasme. Tror de så at jeg ikke koste meg og det var heller ikke noe gøy for venninnene når de så at jeg ikke hadde det bra. I ettertid var jeg utrolig sint på meg selv for at jeg ikke nektet med en gang jeg skjønte hva som kom til å skje.

Alt i alt synes jeg hele greia var kjip, selv om spa og middag var koselig. Utdritingen ødela resten av dagen for meg og jeg ønsker bare å glemme hele den dagen. Kom hjem på natta og fikk klem med samboeren som trøstet meg. Han hadde også bedt dem om å være snille med meg, uten at det hjalp. Tror opplegget ble på denne måten fordi de ikke hadde lyst til å bruke så mye penger på det (jeg og forloveren var på spa, middagen var tapas der alle hadde laget en rett hver).

Anonymous poster hash: 28f26...046

AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon ;)
Her må en jo rett og slett bare snakke med foloveren sin og si hva man vil og ikke vil. Er ikke verre enn det ;)
Om forloveren driter i dette har man etter min mening feil forlover! En forlover skal vere en som kjenner deg godt nemlig!
Gleder meg til det er min tur for jeg har kjent min forlover hele livet og vet hun kommer til å skreddersy dagen spesielt til meg, og at det blir rolig og flott (jeg drikker ikke)

Anonymous poster hash: fc165...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...