Gå til innhold

Hvordan få denne gutten? Playe en player

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For øyeblikket er jeg ikke på utkikk etter et forhold, jeg vil bare ha det litt gøy, og det er en gutt som jeg har sett meg ut.. Han er en fyr som er ganske høy på seg selv og som får ting litt for lett, og jeg har lyst til å utfordre dette litt. Lurer på hvordan gutter klarer å spille spill og ta ting så lite alvorlig og vil prøve dette selv. Du kan vel kanskje si at han er en typisk player. Har avvist han en gang før og da var han sjokket over at noen faktisk kunne avvise han..

Så jeg spør dere, hvordan playe en player?

Ja, vet at man ikke skal leke med andres følelser, men han har gjort det mot flere jenter og jeg vil utfordre meg selv litt og se om jeg faktisk kan klare å få han til å like meg ;)

Anonymous poster hash: b9497...739

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men kan du det da? Det må jo falle litt naturlig da, tenker jeg. Og å søke råd og veiledning, er ikke nødvendigvis et så veldig bra tegn på at du har noen snøring på hvordan du burde gjøre dette.

Forresten, du sier du ikke er på utkikk etter noe forhold. MEN det er en gutt du har sett deg ut.
Du tror han er høy på seg selv og har fått tingene for lett, så det vil du gjøre noe med.
Fordi, du vil se om du faktisk kan klare å få han til å like deg? Hva er poenget med det da i så fall?

Og du skal bare få ham til å like deg, utfordre deg selv i prosessen, og så bare ditche han igjen?

Anonymous poster hash: 793cb...321
  • Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

For øyeblikket er jeg ikke på utkikk etter et forhold, jeg vil bare ha det litt gøy, og det er en gutt som jeg har sett meg ut.. Han er en fyr som er ganske høy på seg selv og som får ting litt for lett, og jeg har lyst til å utfordre dette litt. Lurer på hvordan gutter klarer å spille spill og ta ting så lite alvorlig og vil prøve dette selv. Du kan vel kanskje si at han er en typisk player. Har avvist han en gang før og da var han sjokket over at noen faktisk kunne avvise han..

Ja, vet at man ikke skal leke med andres følelser, men han har gjort det mot flere jenter og jeg vil utfordre meg selv litt og se om jeg faktisk kan klare å få han til å like meg ;)Anonymous poster hash: b9497...739

Jeg er ikke en player selv, bare så det er sagt.. Mer som the mentalist ;-).

Du må gjøre en god kombinasjon av ting. Se hva det er som får han til å bli interessert i jenter, først og fremst. Gjør dette! Så må du finne ut hva det er han ser etter hos damer.. Hva det er som får han til å bli. Vær den jenta ;-).

Du må inn i hans hode og under huden på han. Finne ut what makes him tick! Hva er hans innerste drømmer (om han har noen) etc.. Du må forstå han og hans behov. Det krever sosiale antenner!

Klarer du det, så er du rå! For du skal nå lure han på hans eget felt.

Bare ha i bakhodet at du risikerer å skape en 10x verre player.

Hvis han er en player pga. negative erfaringer eller lignende, så blir det ihvertfall ikke noe bedre. Det er den umoralske biten rundt dette, som jeg synes du burde ta i betraktning først. Du vil vel ikke at han skal føkke opp flere jenter, vel?

Endret av Svampebob1
  • Liker 1
Skrevet

Finn deg en mindre krevende hobby. Der det er følelser og mennesker involvert vil det som regel ende opp med at noen blir såret.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi han oppmerksomhet, mens du ignorer han i neste sekund.

Anonymous poster hash: 05b0d...059
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en mindre krevende hobby. Der det er følelser og mennesker involvert vil det som regel ende opp med at noen blir såret.

Mannfolk gjør sånn mot damer hele tiden, så det er vel på tide å sette dem på plass tenker jeg. What goes around comes around og alt det der.

Anonymous poster hash: 91f85...2ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hør på henne da ! :biggrin:

Anonymous poster hash: 793cb...321
Skrevet

du høres ut som du ikke har noe liv. hva med å få seg en hobby eller noe?

AnonymBruker
Skrevet

du høres ut som du ikke har noe liv. hva med å få seg en hobby eller noe?

Menn gjør sånt hele tiden, og blir så sure når damer tar hevn. Deal with it!

Skrevet

Menn gjør sånt hele tiden, og blir så sure når damer tar hevn. Deal with it!

Har denne fyren ts nevner gjort dette mot ts?

AnonymBruker
Skrevet

Har denne fyren ts nevner gjort dette mot ts?

Nei, men sikkert mot mange andre. Han ødelegger andre jenter psykisk med sin oppførsel. Da fortjener han å bli satt på plass.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, vet at man ikke skal leke med andres følelser, men han har gjort det mot flere jenter og jeg vil utfordre meg selv litt og se om jeg faktisk kan klare å få han til å like meg ;)

Anonymous poster hash: b9497...739

Som om du liksom ønsker å playe han. Du sier det jo selv, du vil ha han til å like deg, fordi du vil ha et forhold til han. Dette er bare stakkarlig. Du vet jo at du kan få sex med han, men likevel trenger du råd for å få han til å like deg, bare så du kan ligge med han/playe han. Du klarer knapt lure deg selv med dette. Forøvrig er det tydlig at han har lyktes bra i å playe deg, selv om du protesterer som en trassig unge på å ha sex, fordi du innbiller deg at det liksom beviser noe, men du koster både deg selv og han et godt ligg fordi du heller skal bruke tiden din på å desperat prøve å få han til å legge seg etter deg. Tragisk, faktisk vil jeg si han har lykts ekstra godt med å playe deg, simpelt enn fordi han har deg i bakhånd nå, mens han kan sikte seg inn på noen andre, å få det han vil fra deg uten noe mer innsats.

Endret av en'krone
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tar du et litt humoristisk innslag her, TS ?

Da kan jeg anbefale denne oppskriften:

http://www.youtube.com/watch?v=vKNcuTWzTVw

Beklager avsporingen på en fredagskveld ;)

• Liker 2
Gjest Anastasia
Skrevet

Elsker den sangen!

Skrevet

Nei, men sikkert mot mange andre. Han ødelegger andre jenter psykisk med sin oppførsel. Da fortjener han å bli satt på plass.

Jentenee lurer seg selv. Når jentene føler seg playet er det fordi de forventet å få noe mer enn et ligg for å ha sex med han. Med andre ord er det en form for prostitusjon. Man bruker sex for å få et forhold, og da er man ikke blitt lurt bare fordi gutten ikke syns sexen er verdt noe mer enn nettopp sex.

Skrevet

Du høres fryktelig bitter ut.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres fryktelig bitter ut.

Og det sier du? Har sett deg opprette diverse tråder som virker bitrere enn en kg med sitroner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jentenee lurer seg selv. Når jentene føler seg playet er det fordi de forventet å få noe mer enn et ligg for å ha sex med han. Med andre ord er det en form for prostitusjon. Man bruker sex for å få et forhold, og da er man ikke blitt lurt bare fordi gutten ikke syns sexen er verdt noe mer enn nettopp sex.

En player lurer jenter ved å late som han vil ha et forhold mens han bare vil ha sex. der har vi problemet, mangel på ærlighet. En mann er ikke en drittsekk fordi han vil ha casual sex, men fordi han lyver. Da er det ikke rart det finnes mange jenter som er lei seg rundt i landet. Bare vær ærlig. Fins nok av jenter som ønsker tilfeldig sex og.

• Liker 2
Skrevet

Ikke meningen å være frekk, men... Hvorfor gidder du å bruke tid på denne fyren? Ok, så har han kanskje oppført seg dårlig mot flere jenter, men det er vel strengt tatt en sak mellom ham og dem?

Hvis du vil sette ham på plass, så ignorer de patetiske playertricksene hans og bare vær høflig mot ham. Ingenting mer.

Skrevet

Ikke meningen å være frekk, men... Hvorfor gidder du å bruke tid på denne fyren? Ok, så har han kanskje oppført seg dårlig mot flere jenter, men det er vel strengt tatt en sak mellom ham og dem?

Hvis du vil sette ham på plass, så ignorer de patetiske playertricksene hans og bare vær høflig mot ham. Ingenting mer.

Hun gjør jo ikke dette for å sette han på plass, men for å ha det litt gøy ;)

Tenker du å rote med han, TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...