Nala Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Det lurer jeg på: Hvilket gratisprogram er best når det gjelder å kvitte seg med adware, freeware og annen dritt?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Ingen er best, de utfyller hverandre. Personlig bruker jeg ad-aware, spybot og spy sweeper.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Freeware er vel ikke drit? Liker gratis programmer jeg da men...:D
Nala Skrevet 13. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2004 Freeware er vel ikke drit? Liker gratis programmer jeg da men...:D Ooops, ble en feil i innlegget mitt. Mente ikke freeware, men spyware :oops: Blir jo litt bak mål å spørre etter den beste freewaren til å fjerne freeware
Gjest Virvar Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Men etter hva jeg forstår så ødelegger Spybot for ad-aware? Den tar bort filer som ad-aware trenger for å virke?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 Da har du eller dem opplevd mer enn meg
Arwen Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 Jeg bruker både spy bot og adaware - ingen problemer med de sammen så langt.
Gjest Virvar Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 I en tråd tidligere så var det ei som hadde fått fjernet noen filer fra adaware da hun søkte med spybot. Og så sluttet ad-aware å virke.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 hvis du bruker spybot så er det alltid lurt å gå gjennom lista etter at den er ferdig med å søke for å avmarkere eventuelle ting som man kanskje vil ha
Crazee Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Det er alltid lurt å sjå gjennom den lista uansett kva for eit program ein brukar - og ta den backupkopien av filene i tilfelle noko likevel sluttar å virka...
Gjest Virvar Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Problemet er jo å vite HVA man bør, og hva man IKKE bør ta bort :-? Jeg synes det virker litt skummelt jeg. Noen ganger er det sikkert åpenbart hva som skal bort, men hva med det andre- lar man bare det være igjen på maskinen da sånn just in case? Det er jo dumt om deler av programmer eller av windows blir borte slik at ikke noe virker lenger. *pyse* :oops:
Nala Skrevet 14. april 2004 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2004 Sist jeg kjørte AdAware gikk jeg gjennom lista, så på filnavnene, søkte etter dem på Google, og på de fleste fikk jeg straks opp lenker som indikerte at dette var dritt. Dermed var det enkelt å bare delete hele dritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå