Gå til innhold

Å velge mellom to jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite problem, jeg har blitt kjent med to jenter som jeg liker veldig godt. La oss kalle de Silje og Katrine. Silje møtte jeg via ei felles venninne, hun bor for tiden to timer unna meg, men skal flytte her hvor bor snart fordi hun skal studere her. Jeg møtte henne på fest og vi fant tonen veldig fort. Hun er to år yngre enn meg. Katrine møtte jeg på en annen fest en uke etter, hos en venn av meg, hun bor og studerer i samme by som meg. Vi fant også tonen veldig fort og hun er ett år eldre enn meg. Jeg har pratet mye med disse jentene etter jeg møtte de, jeg liker begge godt og har iallefall hørt at Silje liker meg også. Alderen bryr jeg meg egentlig ikke noe om. Jeg har ikke møtt noen av de etter festene, men har pratet med Silje om å møtes når hun flytter hit. Jeg vil ikke såre noen, men er veldig usikker på hvem jeg vil prøve å få til noe mer med. Jeg vet jeg kun har møtt de en gang hver, men jeg har hatt god kontakt med begge i ettertid. Jeg vil helst gjøre meg opp en mening så snart som mulig, jeg har pratet med Katrine nå i to uker og Silje i tre. Jeg vil ikke at det skal gå så langt at noen blir veldig såret kun fordi jeg ikke klarer å bestemme meg. Hvordan velger man i en slik situasjon?

Anonymous poster hash: e0f0f...af9
Videoannonse
Annonse
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Du velger den med størst bryster

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen din..

Anonymous poster hash: a7755...687
  • Liker 1
Gjest Flare
Skrevet

Hørte en gang at man skal velge nummer to. Hadde den første vært så viktig, hadde du ikke falt for den andre. Men hvor mye alvor det finnes i det utsagnet er jeg ikke helt sikker på.

Hva sier magefølelsen?

AnonymBruker
Skrevet

Elle melle deg fortelle

Anonymous poster hash: 59c4e...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Hørte en gang at man skal velge nummer to. Hadde den første vært så viktig, hadde du ikke falt for den andre. Men hvor mye alvor det finnes i det utsagnet er jeg ikke helt sikker på.

Hva sier magefølelsen?

Jeg vet ikke helt hvem jeg begynte å like først egentlig. Det begynte jo bare vennskapelig med begge, og kan ikke helt sette fingeren på hvem jeg begynte å like først. Magefølelsen gir meg ikke noe definitivt svar, det som er problemet.

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Det tikker en SMS inn på mobilen din. Hvilket navn dukker først opp i ditt hode?

Anonymous poster hash: 65da7...fb9
  • Liker 1
Skrevet

Følg magefølelsen din..

Anonymous poster hash: a7755...687

Følg kukfølelsen!

• Liker 1
Gjest Murica
Skrevet

"Hvis man ikke vet, velger man ingen"

• Liker 3
Skrevet

"Hvis man ikke vet, velger man ingen"

For noe tøys :P er fullt mulig å like to personer på en gang. Folk har jo forskjellige kvaliteter man verdsetter.

Jeg syns rett og slett at du skal prate mer med hver av dem, for å se hvem som passer best til deg. :) Det skader ingenting å snakke mer med dem, før du eventuelt går inn i noe mer langvarig.

AnonymBruker
Skrevet

I would choose the one that puts out the first,

Anonymous poster hash: d14b2...667
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvem av de du velger, aldri fortell henne at du var i så stor tvil. Det hadde ihvertfall jeg mislikt sterkt.

Tror bare du må ta en sjanse. Nesten som han ene sier. Velg den som har størst bryster :P

Eller, velg den du synes er søtest.

Anonymous poster hash: 2da3d...186
Skrevet

...jeg synes du tar beslutningen alt for tidlig! Du har jo bare truffet hver av de èn gang, og kjenner dem jo ikke! Hvorfor må du bestemme deg så fort? Så tidlig er spørsmålet mitt ganske enkelt: "Er dette en person jeg kunne tenkte med å treffe igjen og bli kjent med?"

Etterhvert kjenner jeg etter på disse tingene:

1) Hvordan har jeg det når jeg er sammen med personen?

2) Hvordan er det når vi er fra hverandre? (savner jeg personen/tenker jeg på denne?)

3) Hvordan kjennes det å møtes igjen? (Blir jeg GLAD! "Hopper" det i magen?)

Ta deg tid til å bli kjent med hver av dem, og finn ut hva du synes! Jeg synes ikke at du behøver å forhaste deg. Min erfaring i slike sammenhenger er at etterhvert som jeg blir kjent med en som jeg liker veldig godt, så forvinner interessen for alle de andre helt av seg selv! Noen tenker det må være slik med ÈN gang, men det er sjelden det jeg har opplevd! For min del tar det litt tid å bli kjent og trygg nok sånn at jeg vet om dette er en jeg vil være i et forhold med! :)

.. lyst og begjær derimot, kan fort oppstå, og fort gå over...

Gjest KateW
Skrevet

Du velger den med størst bryster

Jupp go for the boobs. Boobs make happy!

AnonymBruker
Skrevet

...jeg synes du tar beslutningen alt for tidlig! Du har jo bare truffet hver av de èn gang, og kjenner dem jo ikke! Hvorfor må du bestemme deg så fort? Så tidlig er spørsmålet mitt ganske enkelt: "Er dette en person jeg kunne tenkte med å treffe igjen og bli kjent med?"

Etterhvert kjenner jeg etter på disse tingene:

1) Hvordan har jeg det når jeg er sammen med personen?

2) Hvordan er det når vi er fra hverandre? (savner jeg personen/tenker jeg på denne?)

3) Hvordan kjennes det å møtes igjen? (Blir jeg GLAD! "Hopper" det i magen?)

Ta deg tid til å bli kjent med hver av dem, og finn ut hva du synes! Jeg synes ikke at du behøver å forhaste deg. Min erfaring i slike sammenhenger er at etterhvert som jeg blir kjent med en som jeg liker veldig godt, så forvinner interessen for alle de andre helt av seg selv! Noen tenker det må være slik med ÈN gang, men det er sjelden det jeg har opplevd! For min del tar det litt tid å bli kjent og trygg nok sånn at jeg vet om dette er en jeg vil være i et forhold med! :)

.. lyst og begjær derimot, kan fort oppstå, og fort gå over...

Jeg skjønner at det er litt tidlig å ta avgjørelsen, men føler at det er litt slemt og prate med og "holde på med" (selvom man ikke holder på i ordets rette forstand) Vil ikke holde noen på gress eller såre noen. Men takk for fint svar, skal tenke på de tingene etterhvert :)

- TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...