spørsmålstegnet Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Her er årets artister: http://www.kjendis.no/2013/06/21/kjendis/hver_gang_vi_motes/reality-tv/tv_2/tv_og_medier/27814833/ Lars Lillo Stenberg (50) Samsaya (33) Alexander Rybak (27) Øyvind «Elg» Elgenes (55) Simone Eriksrud (42) Sigvart Dagsland (49) Anneli Drecker (44) Endret 21. juni 2013 av spørsmålstegnet
spørsmålstegnet Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 21. juni 2013 Hver gang programmet skal vises, skal vi høre seks låter fra hovergjestens utvalg. Kan dere (uten å jukse og google) ramse opp seks låter fra hver artist?
Tabris Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Nei, ikke på langt nær. Men dette er kanskje eneste gangen jeg kunne tenke meg å se dette programmet, flere artister jeg liker her. 1
MissStiles Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Rar blanding av artister. Vet ikke helt hva jeg synes. Rybak? Why?
Despicable Me Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Skal alle synge sin versjon av 'Fairytale' da eller? Har ikke hørt noen andre sanger av han som han har laget. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Jeg er enig i at det er en rar blanding, ingen av dem er superstore, men jeg synes det er rart å trekke frem Rybak som problemet. Nøkkelen til suksess her er jo faktisk Rybak. Med han må det bli underholdende og interessant. Rybak har jo gitt ut to album med egenkomponerte sanger i tillegg til to album coverlåter, viser og julesanger. Jeg kan i hvert fall komme på Funny Little World, Roll With the Wind, Oah, Europe's Skies. Ikke det at det er min stil men jeg har nå fått dem med meg. Synes han er en spennende artist å ha med fordi han selv er allsidig som komponist og gjør bra coverversjoner av andre. Fela hjelper så klart. Har ikke så fryktelig sans for han som artist, men underholde kan han i tillegg til at han kan faget sitt. For meg har litt av poenget vært å bli bedre kjent med artistene og låtene. Gleder meg til det! Anonymous poster hash: 79516...73f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Jeg er enig i at det er en rar blanding, ingen av dem er superstore, men jeg synes det er rart å trekke frem Rybak som problemet. Nøkkelen til suksess her er jo faktisk Rybak. Med han må det bli underholdende og interessant. Rybak har jo gitt ut to album med egenkomponerte sanger i tillegg til to album coverlåter, viser og julesanger. Jeg kan i hvert fall komme på Funny Little World, Roll With the Wind, Oah, Europe's Skies. Ikke det at det er min stil men jeg har nå fått dem med meg. Synes han er en spennende artist å ha med fordi han selv er allsidig som komponist og gjør bra coverversjoner av andre. Fela hjelper så klart. Har ikke så fryktelig sans for han som artist, men underholde kan han i tillegg til at han kan faget sitt. For meg har litt av poenget vært å bli bedre kjent med artistene og låtene. Gleder meg til det! Anonymous poster hash: 79516...73f Rybak fremstår for meg som en selvopptatt E-kjendis som kun kan hvile seg på fairytale. Men hvis jeg titter innom, så har jeg et håp om at jeg kanskje kan få en smule respekt for han. Når det er sagt, hvis noen drar fram skrytesangen "Funny little world", noe som garantert vil bli gjort, så vil jeg spy igjen. Suddenly I'm famous and people know my nameI've got a thousand girls just waiting and therefore it's a shameThat my heart has been captured by your funny little smileAnd finally I'm happy if only for a whileLyrics from <a href="http://www.elyrics.net">eLyrics.net</a> Anonymous poster hash: b183e...091 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Jeg kan faktisk levende forestille meg Lars Lillo-Stenberg gjøre akkurat den låta. Om den hadde kommet fra ham, hadde ingen beskyldt ham for å være en cocky E-kjendis. Anonymous poster hash: 79516...73f 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Kjedelige artister. Hva med Sissel Kjyrkjebø, Hanne Krogh, Hanne Sørvåg, Jan Teigen, Jørn Hoel og Åge Aleksandersen eller Bjørn Eidsvåg??? Anonymous poster hash: 9b747...24b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Kjedelige artister. Hva med Sissel Kjyrkjebø, Hanne Krogh, Hanne Sørvåg, Jan Teigen, Jørn Hoel og Åge Aleksandersen eller Bjørn Eidsvåg??? Anonymous poster hash: 9b747...24b Flere av disse har sagt nei! Anonymous poster hash: e5be0...80a 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #11 Skrevet 27. februar 2014 Jeg kan faktisk levende forestille meg Lars Lillo-Stenberg gjøre akkurat den låta. Om den hadde kommet fra ham, hadde ingen beskyldt ham for å være en cocky E-kjendis. Anonymous poster hash: 79516...73f Og nå blir det Rybak og Lillo i Hver gang vi møtes!!! yiiiihaaaa! Anonymous poster hash: 79516...73f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #13 Skrevet 27. februar 2014 Sesongpremiere 01 Mars: Hver gang vi møtes Syv av landets fremste artister bor sammen på Vestre Kjærnes gård, og hyller hverandre ved å spille versjoner av hverandres mest kjente hits. Følgende artister medvirker: ELG, Anneli Drecker, Lars Lillo Stenberg, Simone Eriksrud, Alexander Rybak, Samsaya og Sigvart Dagsland. Anonymous poster hash: ef3a7...71b
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #14 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Hvorfor står det hver gang vi møtes 2013 når det er 2014 det er snakk om? Vil anbefale tråd starter å redigere tittelen Edit: ser bruker er utestengt så da må en mod forandre tittelen Endret 28. februar 2014 av Sid Walker
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Hvorfor står det hver gang vi møtes 2013 når det er 2014 det er snakk om? Vil anbefale tråd starter å redigere tittelen Edit: ser bruker er utestengt så da må en mod forandre tittelen Ny tråd startet: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816046 Anonymous poster hash: 79516...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå