Gjest Reddd Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg og min eks gikk fra hverandre i slutten av januar. siden da har vi hatt kontakt en gang og det er det. det var jeg som tok kontakt da. Hun gjorde det slutt pga manglende føleser. Vi var sammen i enten 3 år. Bodde sammen og hadde en hund på 10 mnd sammen. Hunden bor med meg. Hun har ikke tatt kontakt en gang for å høre hvordan han har det osv. Jeg vet ikke hvorfor men jeg er redd for å treffe på min eks eller hennes venninner når jeg er ute på byen. Hva skal jeg si hvordan skal jeg opptre meg osv. Jeg vet jo det at jeg skal opptre vanlig osv men det kan være lettere sagt enn gjort. Flere av hennes venninner bor i samme bydel som meg. Jeg er vel egentlig redd for at hun skal prøve å snakke med meg og at jeg da blir sur. Jeg bærer litt nag siden hun ikke har tatt kontakt på noe som helst måte i forhold til hunden min/vår. Hvordan ville du ha opptred?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Godt spørsmål, for jeg sliter med det samme selv. Derfor orker jeg ikke dra på byen en gang. Er redd jeg kommer til å bli sint og begynne og grine, og sikkert si masse stygt til min ex. Kanskje det beste er å holde seg nøytral, overse hverandre? Jeg vil heller dø i en ulykke enn å oppleve kjærlighetssorg en gang til Anonymous poster hash: 00edb...4c6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde prøvd å ta det så rolig som mulig. Å begynne å kjefte eller gråte passer seg dårlig når en er på en bytur. Om dere ikke klarer å snakke sammen uten at den ene skal overreagere emosjonelt, så burde dere gjerne ikke prate så veldig mye sammen når dere møtes på byen heller. Gjerne bare hilse litt, litt tomprat, så gå videre til hva enn dere drev med. Om dere derimot ønsker å snakke sammen, burde dere jo avtale et møte i stedet. Jeg og forøvrig, har mer lyst å dø enn å gå gjennom enda en kjærlighetssorg. Så derfor satser jeg på den hvor det kanskje er høyest sannsynligheter for at det ikke blir det. Og fordi jeg liker henne vanvittig godt selvsagt. Hun er uten tvil, min bedre halvdel. Anonymous poster hash: 3dc3a...d6e
Gjest Redd Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Godt spørsmål, for jeg sliter med det samme selv. Derfor orker jeg ikke dra på byen en gang. Er redd jeg kommer til å bli sint og begynne og grine, og sikkert si masse stygt til min ex. Kanskje det beste er å holde seg nøytral, overse hverandre? Jeg vil heller dø i en ulykke enn å oppleve kjærlighetssorg en gang til Anonymous poster hash: 00edb...4c6 kunne ikke vært mer enig med deg ang kjærlighets sorg. Heldigvis er jeg egentlig ferdig med den biten nå, men tanken på å treffe på henne helt plutselig er ikke en god følese. Å overs henne er nok ikke bra det heller for det blir kanskje litt for dumt. Men hva vet jeg. Jeg er veldig redd for å bli sur selv hvis hun spør om hvordan jeg og hunden har det. Og det er kun pga hvorfor plutsel bry seg om hvordan du har det. Føler med deg foresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå