AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Skulle låne pc'n til min far for å sjekke epost i dag. Da jeg kom inn på siden viste det seg at han allerede var innlogget og det var noen overskrifter på mailene hans som fanget min interesse. Har i lang tid lurt på hvorfor han til langt på natt sitter i et hjørne i stua med pc'n i fanget og taster. Nå fant jeg plutselig ut hvorfor. Han driver og chatter på onlinedating sider med forskjellige damer som han også sender mail med. Foreldrene mine er jo sammen og jeg kan jo ikke holde dette skjult for mamma? Hvordan skal man gå fram? Har sittet med en forferdelig følelse i hele dag og ikke svart på tlf samtaler fra hverken mamma eller pappa. Klarer ikke snakke med mamma nå som jeg vet det jeg vet og ikke med pappa heller. Tror aldri jeg har vært så skuffet i hele mitt liv. Nå trenger jeg gode råd, for hva skal jeg gjøre? Hvordan går man fram i en situasjon som denne? Anonymous poster hash: 50dae...34a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 det har skjedd det sammen med meg.. men det var ikke online dating, men facebook. Jeg fant ut at faren min hadde et forhold med sekretæren sin og flørtet med alt som var av kvinnefolk. Jeg lurte på om jeg skulle snakke med ham først og så med mamma, men jeg visste at han aldri skulle innrømme noe for meg.. og det gjorde han faktisk ikke. Selv om jeg hadde bevis på alt. Jeg tok en print screen av alle samtaler og lagret alt, slik at mamma skulle også se på det. Til slutt så fortalte jeg mamma, og hun sa at hun hadde hatt mistanker om det lenge.. hun ba meg ikke si noe til pappa, for hun skulle gjøre det, men jeg respekterte det ikke. Fordi jeg vet at mamma er underdannet og klarer ikke å såre pappa på samme måte som jeg får til. Jeg snakket med ham dagen etter (mamma hadde ikke fortalt ham at hun hadde fått vite det). Han nektet alt og sa at det var bare "uskyldige" samtaler, og at han gjorde det for moro skyld og at han aldri hadde vært utro. Men jeg ga meg ikke... historien har ennå ikke tatt slutt.. saken foregår og det er mye styr på gang... Resultatet ble at mamma har nå kastet pappa ut og jeg er veldig glad for det. Så klart er det veldig sårt at de skal gå fra hverandre etter 30 år.. men har han er dårlig historikk med utroskap. Anonymous poster hash: dec31...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå