AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hvordan kan jeg style dette skjørtet?http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Skirts/L-Skirts/DWS-Maiken/p/7136567-750-M-Green Det er størrelse large, jeg bruker small og måtte sy det inn øverst, derfor ble skjørtet litt ekstra stort. Tenkte og bruke bluse, men det ble helt feil når skjørtet er litt stort. Takk for tips! Anonymous poster hash: 19cc3...62a
Elanore Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Tettsittende topper i fargene du finner på skjørtet, kanskje? Ensfarget er hva jeg selv ville gått for.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Tettsittende topper i fargene du finner på skjørtet, kanskje? Ensfarget er hva jeg selv ville gått for. Enig med Elanore Plukk opp en av farvene fra skjørtet i en smal, figurformet, kroppsnær topp/bluse, og velg strømper/stayups/strømpebukse som matcher. Er du typen som foretrekker strømpebukser så er jeg ganske sikker på du finner minst en av farvene i skjørtet her. Jeg ville valgt aqua, turkis eller kongeblått med en topp som passer til et av disse valgene. Så noen ganske få tenker om topper, - kun som idèinspirasjon til topp/bluse da disse koster noen kroner: Nina Ricci silketopp: MaxMara topp med 3/4 lange ermer, silkeblanding:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå