Gjest Sunshine Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Vel, teksten ovenfor sier litt.. Typen min gjennom 2 år skal dra på ferie i to uker til syden. Han drar med to par og en jente til som alle kjenner. Jeg vet godt hvem alle de er, men er ikke sånn veldig godt kjent med de. Og jeg blir ikke med.... Han sier at siden han aldri har reist før, ville han oppleve det med venner, siden han nå er ferdig med videregående. Jeg skjønner jo det, men syns det er rart han ikke vil jeg dra med meg? Jeg hadde ikke hatt råd til å være med uansett, men syns det er rart han ikke spurte meg engang.. Har snakket med han MYE om dette og han skjønner hvordan jeg føler det, men han syns ikke det er noe rart, siden han skal dit med de gutta og ikke være der så mye med de jentene som er med.. Men kjenner jeg blir redd, når det er to par, kjæresten min og en ekstra jente..... Jeg stoler på han, men enda kjenner jeg det stikker litt... Hva hadde dere syntes om dette?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 jeg synes ikke noe om det.hadde ikke likt det. Anonymous poster hash: 8bc98...f15 4
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Vel, teksten ovenfor sier litt.. Typen min gjennom 2 år skal dra på ferie i to uker til syden. Han drar med to par og en jente til som alle kjenner. Jeg vet godt hvem alle de er, men er ikke sånn veldig godt kjent med de. Og jeg blir ikke med.... Han sier at siden han aldri har reist før, ville han oppleve det med venner, siden han nå er ferdig med videregående. Jeg skjønner jo det, men syns det er rart han ikke vil jeg dra med meg? Jeg hadde ikke hatt råd til å være med uansett, men syns det er rart han ikke spurte meg engang.. Har snakket med han MYE om dette og han skjønner hvordan jeg føler det, men han syns ikke det er noe rart, siden han skal dit med de gutta og ikke være der så mye med de jentene som er med.. Men kjenner jeg blir redd, når det er to par, kjæresten min og en ekstra jente..... Jeg stoler på han, men enda kjenner jeg det stikker litt... Hva hadde dere syntes om dette? Synd det høres ganske respektløst ut ovenfor deg. Hadde ikke stolt på han.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Jeg skjønner godt at du ikke liker det. Samtidig tror jeg du kan ta det helt med ro på dette med at det er med en ekstra jente. Dersom han mot all formodning skulle hatt tanker om noe sånt, hadde han ikke reist ned sammen med to andre par. Ingen er så dømmende overfor utro folk som personer i forhold, særlig når kjæresten er i nærheten. Både hans kompiser og deres kjærester vil si klart fra om han finner på noe tull, så lenge de er noenlunde oppegående og vanlige folk. For å gjøre det klart: Jeg tror ikke han vil finne på noe tull uansett. Jeg mener bare at det at han reiser sammen med folk som uansett vil arrestere ham dersom han gjør noe galt er et tegn på at han ikke har uærlige hensikter i utgangspunktet. Han har nok ikke tenkt tanken. Når det gjelder det at han ikke engang har nevnt at det kunne vært aktuelt at du ble med: Det synes jeg er langt verre. Jeg ville bare si fra om at jeg er sikker på at han ikke har noen uærlige hensikter med turen. Da hadde han ikke reist sammen med to par.Anonymous poster hash: aa2b0...47d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Jeg skjønner godt at du ikke liker det. Samtidig tror jeg du kan ta det helt med ro på dette med at det er med en ekstra jente. Dersom han mot all formodning skulle hatt tanker om noe sånt, hadde han ikke reist ned sammen med to andre par. Ingen er så dømmende overfor utro folk som personer i forhold, særlig når kjæresten er i nærheten. Både hans kompiser og deres kjærester vil si klart fra om han finner på noe tull, så lenge de er noenlunde oppegående og vanlige folk. For å gjøre det klart: Jeg tror ikke han vil finne på noe tull uansett. Jeg mener bare at det at han reiser sammen med folk som uansett vil arrestere ham dersom han gjør noe galt er et tegn på at han ikke har uærlige hensikter i utgangspunktet. Han har nok ikke tenkt tanken. Når det gjelder det at han ikke engang har nevnt at det kunne vært aktuelt at du ble med: Det synes jeg er langt verre. Jeg ville bare si fra om at jeg er sikker på at han ikke har noen uærlige hensikter med turen. Da hadde han ikke reist sammen med to par.Anonymous poster hash: aa2b0...47d Ja, på en måte enig med deg. Men uansett tenker jeg at det blir jo på en måte slik at kjæresten til TS og denne jenta blir det tredje parret. For eksempel på restaurant. Da sitter så klart parrene sammen og TS kjæreste med denne jenta. Når de skal handle mat, gå tur etc. så går de kanskje å holder hender og jenta og TS kjæreste går sammen. Jeg hadde hvert fall ikke likt det, spesielt at du ikke ble spurt en gang. Anonymous poster hash: 58a4c...225 4
Patronus Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Hadde ikke likt dette! Hvis det er nesten kun par som skal være med, hvorfor vil han ikke ha deg med?Pussig, rart, merkelig og lukter muggent. Er det vennepar dere pleier å være sammen med?
Anglofil Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Jeg synes dette virker merkelig. Altså, jeg reiser selv ofte på reiser uten min mann, men da gjør jeg det når han ikke har lyst. Jeg erstatter ikke våre turer sammen med aleneturer jeg måtte ha et ønske om å ta. Og for meg virker det rart at man da heller vil være sammen med sine venner i ferien enn sin kjæreste, dvs at man setter en slik tur høyere enn en tur med kjæresten. Da synes jeg han i såfall bør gjøre begge deler, dvs både en tur med deg og dem, og hvis det ikke er mulig så prioriterer man selvsagt sin kjæreste. Det virker jo som han setter dem foran deg, og det må jeg si er spesielt. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Ja, på en måte enig med deg. Men uansett tenker jeg at det blir jo på en måte slik at kjæresten til TS og denne jenta blir det tredje parret. For eksempel på restaurant. Da sitter så klart parrene sammen og TS kjæreste med denne jenta. Når de skal handle mat, gå tur etc. så går de kanskje å holder hender og jenta og TS kjæreste går sammen. Jeg hadde hvert fall ikke likt det, spesielt at du ikke ble spurt en gang. Anonymous poster hash: 58a4c...225 Det er jeg enig i, de to vil naturlig nok bli pratende mye sammen. Tror likevel veien derfra til utroskap er lang. Jeg har selv vært på hyttetur med tre par og en jente (jeg er mann), og selv om vi to endte opp med å prate veldig mye sammen, var det aldri snakk om noe mer enn det. Begge hadde for ordens skyld kjærester på hver sin kant, men ingen av dem hadde mulighet til å bli med. Altså, de ble spurt, men kunne ikke. Jeg skjønner godt at det ikke er et bevis for eller imot noe, jeg mener bare at det er stor avstand mellom at man prater sammen fordi de andre er opptatt og at man har noen romantisk interesse for hverandre. Det er det at han ikke har spurt TS jeg reagerer mest på. Utroskap finner man ikke på foran to kompiser og deres to kjærester, dersom man først er så skitten at man bedriver det.Anonymous poster hash: aa2b0...47d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Det er jeg enig i, de to vil naturlig nok bli pratende mye sammen. Tror likevel veien derfra til utroskap er lang. Jeg har selv vært på hyttetur med tre par og en jente (jeg er mann), og selv om vi to endte opp med å prate veldig mye sammen, var det aldri snakk om noe mer enn det. Begge hadde for ordens skyld kjærester på hver sin kant, men ingen av dem hadde mulighet til å bli med. Altså, de ble spurt, men kunne ikke. Jeg skjønner godt at det ikke er et bevis for eller imot noe, jeg mener bare at det er stor avstand mellom at man prater sammen fordi de andre er opptatt og at man har noen romantisk interesse for hverandre. Det er det at han ikke har spurt TS jeg reagerer mest på. Utroskap finner man ikke på foran to kompiser og deres to kjærester, dersom man først er så skitten at man bedriver det.Anonymous poster hash: aa2b0...47d Ja, tror heller ikke de, eller han da, kommer til å være utro. Men jeg hadde ikke likt at kjæresten min skulle være på en tur der han kom til å ende opp med å bruke store deler av tiden sin med en annen jente. Nå er jeg kanskje litt farget av at kjæresten min hadde en jobb der han jobbet alene med den samme jenta hver ukedag 8 timer i mange måneder, som endte i en stor forelskelse fra han sin side. Var aldri snakk om utroskap, men var likevel veldig vanskelig og tungt for oss begge, spesielt meg. Anonymous poster hash: 58a4c...225
Cristella Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Dette hørtes kjemperart ut. Jeg tror ikke han kommer til å være utro, av samme grunn som andre har nevnt over. Jeg reagerer mest på at du ikke har blitt spurt, siden det faktisk er flere par som skal reise sammen. Jeg hadde nok sagt rett ut hva jeg mente om dette, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå