Gå til innhold

For gammel til nintendo 3ds xl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa sier til meg at siden jeg snart blir 30 år, så er jeg kjempe for gammel til nintendo 3ds xl. Syns dere det? Jeg elsker å ha noe å gjøre på når jeg reiser på lange turer, og jeg tenkte en nintendo 3ds xl ville være super, med donkey kong spill til.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry deg om hva faren din mener om akkurat dette?

Anonymous poster hash: e0dc2...95a
Skrevet

Hvorfor bry deg om hva faren din mener om akkurat dette? Anonymous poster hash: e0dc2...95a

Fordi han mener at siden jeg er start 30 så får jeg ikke kjøpe den.

Gjest oreokaka
Skrevet

Man kan aldri bli for gammel!

Skrevet

aldri for gammel til å ha det morro! .Så lenge en ikke kun sitter og spiller da.

Skrevet

Så lenge du kjøper den for egne penger eller får til jul av faren din, kjør på! Jeg er 23 og spiller pokemon på min DSi, driter i om jeg er for gammel til noe.

AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg, hvis du er snart 30, hvorfor må du gjøre som pappa sier da? Redd for å få husarrest? :(

Anonymous poster hash: b1e47...216

Gjest Hyssingen
Skrevet

Den har jeg nettopp kjøpt meg, og jeg er 29!

• Liker 2
Skrevet

Men kjære deg, hvis du er snart 30, hvorfor må du gjøre som pappa sier da? Redd for å få husarrest? :(Anonymous poster hash: b1e47...216

Jeg er ikke redd for husarrest, men mamma holder styr på pengene mine og mamma er lett å overtale med pappa sa til mamma at jeg er for gammel, men det syns ikke jeg.

Skrevet

Pappa sier til meg at siden jeg snart blir 30 år, så er jeg kjempe for gammel til nintendo 3ds xl. Syns dere det? Jeg elsker å ha noe å gjøre på når jeg reiser på lange turer, og jeg tenkte en nintendo 3ds xl ville være super, med donkey kong spill til.

Jeg kjenner en annen pappa som snart er 50, og han er ikke for gammel til sånt.

Jeg tror man blir for gammel når synet svikter, og man ikke finner igjen brillene sine.

Skrevet

Elsker min lille misty pink 3DS! :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal kjøpe deg en Nintendo 3DS XL, Pinnedyr.

Pappa mener det helt sikkert bare godt, og vil du skal gjøre mer voksne ting. At du har godt av det. Men du er nettopp det, nemlig voksen, og at du spiller Donkey Kong på en Nintendo DS skader ingen. Og det er ikke så veldig rart heller. Jeg er selv i 20-årene, fulltidsstudent med dame og barn, og jeg spiller Xbox. Jeg skjønner at pappa bare vil passe litt ekstra på deg, men det er ikke noe galt med at du spiller Nintendo 3DS.

Ikke spill det hele tiden, men du sier selv at du skal ha det til for eksempel lange turer, og da driver de fleste andre også med ett eller annet (bok, musikk, PC eller noe sånt) for å få tiden til å gå. Hvis det er Donkey Kong på Nintendo du synes er morsomst tidsfordriv på lange turer, og du har penger til det, synes jeg bare du skal kjøpe en :)

Anonymous poster hash: 111f4...7db

• Liker 1
Skrevet

Alle sitter jo og spiller candy crush og farmville og gudene vet hva på både telefoner og laptoper uansett hvor gamle de er. Å spille på en ds i stedet for en telefon er vel ganske likt, begge deler er spill :) Du er ikke for gammel for en ds!

Skrevet

I forrige uke hadde jeg inne en kunde i 50-årene som ville ha nettbrett for å spille på. Så du er ikke for gammel, TS! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...